Anterialis Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Hva kunne jeg gjort bedre her? =) Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Hugget ned treet, og lyst opp bakken/frontenn noe mer. Ellers er det virkelig flott, liker perspektivet Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 nederste lyktene var litt skarpe, men jeg likte himmelen og treet. Fint skinn over bilen. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) *ler* hugget ned treet Ja tok noen andre bilder hvor treet kommer mer inn. Morsomt å få noen positive tilbakemeldinger, er helt fersk på dette. Så forøvrig dine bilder Matsi med seigmennene, fasinerende =) Endret 25. april 2007 av w3p Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Hovedregelen er: Mørk bil- Hvit bakgrunn (og motsatt.) Men fine refleksjoner i bilen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Savner litt mer luft i fartsretningen, selv om jeg forstår tingen med perspektiv og det der. Treet var noget uheldig plassert, vil jeg påstå... Ellers så det pent ut! Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Har ikkje lest alt som alle de andre skreiv, men tips fra meg er at du burde hatt pittelitt meir luft forran bilen, fjernet treet, og fokusert litt meir på fronten av bilen! Ellers eit YPPERLIG BILDE! Lenke til kommentar
askare Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Det første som slo meg med bildet, var himmelen. Var litt for lys i høyre hjørne. Og selve bilen litt for mørk. En ting som ikke noe med bildet å gjøre, (bilen blir tøffere) Ta ned sidevinduene og fjern den derre vindgardina eller hva det heter som henger nakkestøttene, når du har cab'en nede. (jeg syns bare det ser litt latterlig ut) Har du cab. så må du tåle litt vind, eller så får du kjøpe deg familebil med stor takluke. Beklager, men jeg måtte bare få det ut. Selv så hadde jeg en Jeep for noen år siden. Da var det alltid frontrute lagt ned, og dørene ble plassert i garasjen, når cab'en skulle være av. Folk snudde seg litt når jeg og en kompis var ute i 10 minus og snøvær. De tenkte vel "herregud for noen tosker" , men vi hadde det artig vi..... Ha en fin cab-sommer Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Enig med alt de andre sier. Er det din bil? Såfall er du heldig, det var en sexy bil! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 26. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Takk for tilbakemeldingene =) Ja enig at siderutene og vindaviseren skulle vært nede, men dette var noe jeg først la merke til etter jeg hadde tatt bildene =) Øvelse gjør mester (særlig mtp. å "se" hvordan bildet blir når før man tar det) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Jeg ville ha plassert bilen slik at den hadde vendt inn mot bildet, ikke ut av det. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 30. april 2007 Rapporter Del Skrevet 30. april 2007 Hugget ned treet, og lyst opp bakken/frontenn noe mer. Ellers er det virkelig flott, liker perspektivet 8469998[/snapback] Nettopp, treet forstyrret mye. Fin bil dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå