spøkelset Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 tenkte jeg skulle prøve meg på iform's 5*5 program men har ikke tid til å trene en 4-splitt. Lurer derfor på om det er mulig å slå sammen legger og skulder-dagen + ben-dagen til en dag? Vet at det kansje blir litt mye den dagen men kan dette fungere og vil det ha noe negativ innvirkning? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Nei du kan faktisk ikke det. Hvis man kjører programmet ordentlig klarer man ikke mer enn de 4 øvelsene om dagen. Er viktig å få nok vile og er ikke lurt å sette sammen 2 dager. Du burde heller vurdere et annet program som passer bedre for deg. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du har 4 dager. Men trener feks 3 dager i uka (mye likt meg egentlig). Jeg trener mandag, onsdag og fredag. Slik kjører jeg det: Uke 1 Mandag - Dag 1 Onsdag - Dag 2 Fredag - Dag 3 Uke2 Mandag - Dag 4 Onsdag - Dag 1 Fredag - Dag 2 Uke 3 Mandag - Dag 3 And so on. Blir ikke helt optimalt, men det fungerer meget bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå