Inaktiv bruker 2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Vet ikke hvor mye denne tråden går under mote, fordi den skal brukes i en litt spesiell sammenheng, men jeg prøver i alle fall. Jeg er på jakt etter en badekåpe som kan kjøpes i Oslo/omegn. Den skal også brukes privat, men primærlig til noe som gjør at dette er spesielt viktig: - Billig! Gjerne under 500! Cheap, cheap, cheap. - Den må se bra ut. Trenger ikke være noe spesielt merke, men må bare se helt grei ut, helst ganske plain uten masse forskjellige farger i stygge mønster. - Den må være ganske slakk. Ikke noe tightsittende greier (men heller ikke et laken for den slags skyld). Den må rett og slett være sinnsykt god å ha på. - Den bør ha hette! Vet ikke hvor vanlig dette er på badekåpene som selges nå for tiden, men hette er veldig viktig for oss! Noen som har sett/kjøpt en badekåpe som passer til beskrivelsen? Hvis ingen har sett en spesiell badekåpe, hvor bør jeg lete? Dressmann? Cubus? Har ikke peiling på hvor de kan ha noe a la dette, please hjelp meg! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 H&M, enkelt og greit. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg ville gaatt for Polo RL eller Lacoste, men der ryker nok billig. Det er mine yndlingsbadekaaper. EDIT: Altsaa helt plain, med en krokodille eller hest.. Tykt frotee-stoff. Endret 8. mai 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå