Gå til innhold

Ny mobil.. pris har ikke SÅ mye og si

asux

Anbefalte innlegg

Hey, skal ha ny mobil men er så utdatert som det går an på mobiler. Jeg har en ipod så jeg ser ikke spesielt etter mp3 funksjoner i mobilen min. Jeg ser etter en bra og brukervennlig mobil. Jeg bruker Skype flittig så en ip telefon ville vært bra. (men den kan man bare bruke når man er koblet til internettet?? true/false)

Den må kunne ringes med ;) sendes sms med, sendes e-post med ha noe form for kule ting.. video, msn, kule spill osv

Som sagt har ikke pris så mye og si at det gjør noe.

Hold det så ontopic som mulig

Hvis folk ikke klarer og la være kan dere skrive sånn her:

ontopic: <det dere vil si>

SPAM:

spam spam spam spam spam spam spam

Takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha IP-telefon blir det straks litt mer innviklet. Da må du nok ha en litt mer avansert telefon, foreksempel en Windows/Symbian. Sistenvente synes jeg ikke er så bra. En kan riktignok innstalere en rekke tredjepartsprogrammer, men det kan medføre virus og problemer.

Selv har jeg nå en Z400. Den har 3G (384 kb/s internett) samt Edge (i underkant av 3G's hastighet). Den har et kamera fremme, og et bak. Kameraet bak, og tastaturet forsvinner når telefonen skyves helt i sammen. En kan riktignok innstalere en form for javabasert MSN, men det koster å være online her. Ellers kan den vise videoer, lese e-post, og tildels spille spill. Den kan forøvrig kobles til TV og vise bilder/video og powerpoint.

Kjempebra telefon iallefall til mitt bruk. Mp3 spilleren er forøvrig dårlig, men jeg har også en iPod til slikt bruk. Mer informasjon

Ellers ville jeg bare brukt Prisguiden og valgt hvilke spesifikasjoner selv. Velger du avansert søk kan velge funksjoner som skal være med, og den sorterer dem du vil være intressert i ut.

Lenke til kommentar

Vet ikke om kanskje den samme som ej ghar bestilt kunne vært noe for deg? Snakk om en HTC S710. Denne har Windows OS, Skype, MSN e-post, WiFi osv.. Den har sånn ca alt, men mangler 3G. I tillegg er det billige minnekort til den. microSD, fikk et 2GB kort, til 309kr, hos CDON. Fikk det kjappt, men de hadde ikke mobilen på lager da jeg bestilte der, så hvis du bestiller uten abonemang, så kan det ta sin tid der, hvis du vil ha det så billig som mulig, som ikke var så viktig.. Prisen er jo litt stiv da. 3900 ca måtte jeg ut for, med telefon, minnekort og frakt.. Ville ha noe litt avansert jeg bare! Hehe!

Telefonen er ganske fin og se på også, vil je gsi ;)

SPAM: Litt mye her, menmen.. Orker ikke følge med i timen.. Sitter på skolen ;)

Håper iallefall det kunne hjelpe litt

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale nokia e61, eller evt nokia e61i som har kommet ut nå da :)

Den har 75mb internminne, utrolig bra skjerm, wlan, mulighet for ip telefoni, symbian operativsystem, fullt tastatur inkludert æøå++++

Vil tro at den ligger på rundt 1000-1500 kr med abonnement

Lenke til kommentar

Vet ikke om det var et dumt valg eller ikke men har valgt og gå for en nokia n80 den virker som en fin mobil som støtter det jeg trenger og litt til ;) takk for hjelpen uansett

Endret av asux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...