Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt sånne greier som du fester på hver sin side av cd-rom'en med skruer og så slider dem inn i kabinettet? Mvh Aleksander Endret 25. april 2007 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) "Sånne greier" eller skinner som jeg pleier å kalle dem følger gjerne med kabinettet og passer normalt bare til kabinetter av samme type, så du kan ikke bare kjøpe hvilke som helst skinner. Så hvis det ikke fulgte noen med kabinettet ditt er det store sjanser for at det ikke finnes noe som passer. Endret 25. april 2007 av Pengu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) "Sånne greier" eller skinner som jeg pleier å kalle dem følger gjerne med kabinettet og passer normalt bare til kabinetter av samme type, så du kan ikke bare kjøpe hvilke som helst skinner. 8469369[/snapback] Argh så vanskelig det skal være da. Har bare 2 sånne skinner i et servertower her. Merket på kabinettet er ASUS ihvertfall, er et mørkeblått kabinett. Noen som vet noe mer da? Edit: Kan godt ta bilde av det og legge det ut imorgen... Kan forresten hende at det ikke er et ASUS kabinett likevel, det står bare et klistremerke med "Powered by ASUS" utenpå.. For det stod Chieftec på de skinnene.. Edit2: http://www.chieftec.com/products/Newg/Install.htm Det ligner på det helt øverst til høyre der, om det ikke er det da. Det er 6 stk 5 1/2" brønner... Endret 25. april 2007 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Edit: Kan godt ta bilde av det og legge det ut imorgen... Kan forresten hende at det ikke er et ASUS kabinett likevel, det står bare et klistremerke med "Powered by ASUS" utenpå.. For det stod Chieftec på de skinnene.. 8469399[/snapback] Kan tenke meg det ja, for Asus har riktignok noen servermodeller med egne kabinetter, men det er vel ikke akkurat det vanligste. Du kan jo ta en titt på Chieftec.com og se om det er noe som likner. Normalt følger det med skinner til alle plassene, enten løst i esken eller festet på plassen sin eller et annet lurt sted i kabinettet. Hva som følger med pleier dessuten å være listet opp i manualen som vanligvis følger med kabinettet. Det lureste er vel å kontakte de som har levert kabinettet eller serveren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Edit: Kan godt ta bilde av det og legge det ut imorgen... Kan forresten hende at det ikke er et ASUS kabinett likevel, det står bare et klistremerke med "Powered by ASUS" utenpå.. For det stod Chieftec på de skinnene.. 8469399[/snapback] Kan tenke meg det ja, for Asus har riktignok noen servermodeller med egne kabinetter, men det er vel ikke akkurat det vanligste. Du kan jo ta en titt på Chieftec.com og se om det er noe som likner. Normalt følger det med skinner til alle plassene, enten løst i esken eller festet på plassen sin eller et annet lurt sted i kabinettet. Hva som følger med pleier dessuten å være listet opp i manualen som vanligvis følger med kabinettet. Det lureste er vel å kontakte de som har levert kabinettet eller serveren. 8469678[/snapback] Greien er den at jeg plukket det opp fra dyngen Så har ingen eske eller manual eller noe, hehe. Men skal se hos Chieftec Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Greien er den at jeg plukket det opp fra dyngen Så har ingen eske eller manual eller noe, hehe. Men skal se hos Chieftec 8469711[/snapback] Det kunne du jo sagt med en gang. Når du ber om hjelp lønner det seg å legge frem all relevant info med en gang, ikke dryppe litt etter litt. Komplett og PS DATA (m.fl) forhandler Chieftec, så det er mulig de kan skaffe deler. Finner ikke skinner av den typen, men hvis du finner ut hva slags kabinett du har så kan du jo sende dem en mail å høre om de kan skaffe. Endret 25. april 2007 av Pengu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Greien er den at jeg plukket det opp fra dyngen Så har ingen eske eller manual eller noe, hehe. Men skal se hos Chieftec 8469711[/snapback] Det kunne du jo sagt med en gang. Når du ber om hjelp lønner det seg å legge frem all relevant info med en gang, ikke dryppe litt etter litt. Komplett og PS DATA (m.fl) forhandler Chieftec, så det er mulig de kan skaffe deler. 8469812[/snapback] Sorry, tenkte ikke på det, hehe. Har ikke funnet noe på verken Microplex.no, Komplett.no, MPX.no, Chieftec.com eller psdata.no... vanskelig det der. Burde vært en standard eller noe! Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har ikke funnet noe på verken Microplex.no, Komplett.no, MPX.no, Chieftec.com eller psdata.no... vanskelig det der. Burde vært en standard eller noe! 8469920[/snapback] Du kan jo prøve å sende en mail til forhandlerne og høre om de har/kan skaffe, evt. kan du jo prøve deg på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har ikke funnet noe på verken Microplex.no, Komplett.no, MPX.no, Chieftec.com eller psdata.no... vanskelig det der. Burde vært en standard eller noe! 8469920[/snapback] Du kan jo prøve å sende en mail til forhandlerne og høre om de har/kan skaffe, evt. kan du jo prøve deg på bruktmarkedet. 8469962[/snapback] Jepp, det skal jeg gjøre Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
fysj Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg har slike skinner du kan få av meg. har et slikt kabinett, bare forrige generasjon, som jeg skal kaste. tror jeg har skinner til to slot's var en annen her på forumet som skulle få de vifteholderene mine, det er jo hyggelig at noen har glede av det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg har slike skinner du kan få av meg. har et slikt kabinett, bare forrige generasjon, som jeg skal kaste. tror jeg har skinner til to slot's var en annen her på forumet som skulle få de vifteholderene mine, det er jo hyggelig at noen har glede av det 8470226[/snapback] Men det passet jo perfekt! Tusen takk:D Vi tar resten over PM da. Her er bilde av kabinettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå