Sevenord Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg har som sakt bare en 250w PSU. med en 80mm enermax, og en 92mm papst vifte + all hardware.(2cdROM) se signatur..... Foreløbig går alt bra, men jeg venter nå på et MSI gf4400 skjermkort, 80gb 7200MAXTOR hd og kaldkatodekit 8) Kommer den PSUèn til å flate ut da? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Kommer den PSUèn til å flate ut da? Kan ikke love noe, men er redd for det... Lenke til kommentar
thelea Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hadde A7V333, xp1900, radeon 7200, 2 cdrom, 3hd, mange vifter på en 235W psu. Ingen proplemer i det hele tatt... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vil anbefale deg å kjøpe ny strømforsyning... for å være sikker! Det er altid godt å ha noen extra Watt. Eg kjøpte 250W strømforsyning for ikke så lenge siden. Den fulgte med eit kabinett og eg angrer sinnsykt... Spesielt vis du skal modde lit så MÅ du nesten ha vertfall 360W. Off topic: se disse kule her da: :o :-? 8) :x :oops: :wink: Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 jaja, jeg skal prøve ihvertfall :-? Et lite tillegsspm hær: Jeg har bestillt lilla kkatode, og katodekit fra microplex. 1. Er det noen som har målene på "katodeboxen/strømgreia"(l*b*h)? 2. Hvordan er lyseffekten a den lilla katoden? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Tror den lyser ca som ei vanli lyspære. Har bare hørt det, er ikke sikker :wink:. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Tror den lyser ca som ei vanli lyspære. Har bare hørt det, er ikke sikker :wink:. nei, kødde du?? Bildet på microplex var ikke all verdens, ga ikke noe "bilde" av hvordan d blir montert inni en pc... Noen som har bilde av den montert i en pc?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå