larsere Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) etter mye fram og tilbake har jeg nå bestemt meg for og kjøpe ny pc. jeg er ikke helt sikker men jeg tror denne vil funke til feks. crysis som kommer snart. Den vil koste ca. 8800 kr hos ps data(har sjekka selv)(det er egentlig det samme hvor jeg bestiller den) jer er 15 år, kan litt om data, men har ikke så mye erfaring, så jeg lurer på om det er noen kabler eller lingnende jeg har glemt. PS. jeg har sjerm og alt utsyr jeg trenger. hilsen Larsera... Endret 25. april 2007 av lars_era Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hovedkortet er Vista-Edition. Der er bare crap. Trengs ikke. Det finnes ikke noe som er "optimalisert" for Vista. Kjøp vanlig P5B-Plus. Skal du overklokke? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hovedkortet er Vista-Edition. Der er bare crap. Trengs ikke. Det finnes ikke noe som er "optimalisert" for Vista. Kjøp vanlig P5B-Plus. Skal du overklokke? -------------------- greit da kjøper jeg vanelig p5b-E-plus ja jeg skal overklokke Endret 25. april 2007 av lars_era Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har du bestemt deg for hvilke(n) butikk(er) du skal kjøpe fra? Jeg ville kjøpt Crucial BallistiX PC2-5300 667MHz CL3. Bedre chip og bedre egenskaper, vil jeg si. Men det er ikke alle butikkene som har de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå