daubyj Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sam Raimi, Tobey Maguire og Kirsten Dunst er alle med på en fjerde Spider-man-film dersom alle de rette betingelsene er til stede. Les mer Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 jeg trur det vill gå for langt jeg, ser frem til den som kommer nå, emn nå har jeg også da sett alle som er med i tegne filmen som er noen av findene som er litt kult og se på. derfor trur jeg de går for langt med en nr 4 også Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Oh nei... Har ingen forventninger til Spiderman 3... er møkkalei traileren som jeg har sett ufrivillig (på kino, Tv, internet) altfor mange ganger. Lei den dumme blå isen som selges i butikkene. Likte Spiderman 1... 2-eren var litt kjedelig. Det holder nå! Tegneseriene er mye kulere. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Var ikke hele poenget at Regisøren av Spiderman 1, 2 of 3 ikke gadd å lage en Spiderman 4 hvis ikke Tobey spilte i hovedrollen? Og når da Tobey ikke vil/ville (?) lage enda en, så er man like langt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg