mwn Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 2.0 Sug hardt! Må si at jeg likt 1.5 mye bedre... 8471177[/snapback] men i svarte f....?! Tuller du eller? Hvem bryr seg først og fremst men det aller viktigste er jo at det er vel knapt merkbart i form av visuelle forandringer fra 1.5 til 2.0, har ikke merket NOE forskjell jeg. At det går an.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så roer vi ned med spammen. Ett totalt meningsløst innlegg er slettet. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Da blir det nok 2 på meg. Har hatt 1.5 en stund nå, bare ikke tatt meg tid til å oppgradere, men det skal gjøres straks.. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 For det første så lagge 2.0 mer enn 1.5, pluss at den henger seg opp og fryser, vet ikke om noen av dere har oppleve det, men det har jeg og flere andre av vennene mine opplevd... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har opplevd det stikk motsatte, at 2.0 er mye mer stabil enn 1.5 noensinne var. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 SuSE Linux Enterprise Desktop kjører for eksempel Firefox 1.5. 8470110[/snapback] RedHat Enterprise Linux 4 og 5 kjører også Firefox 1.5 Hadde Microsoft slutte å oppdatere Internet Explorer 6... Da hadde det blitt ramaskrik her tenker jeg... Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hmm, Jeg synes at detter er pussig... Mange av dere kommer til å hate meg nå, men i min mening nå, så er Opera best, jeg bruker ennå Mozilla, men prøvd Opera litt og det viser seg at den er faktis mye bedre i noen områder... Lenke til kommentar
G Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Da dette grepet gjøres nå av Mozilla Foundation så håper jeg at 2.0 er "bug-free" nok. Mozilla 1.5.x er fin den. Bruker den ennå jeg. Hadde egentlig lyst å hoppe over 2.0, selv om jeg installerte den et av stedene jeg surfer fra på grunn av at jeg var litt nysgjerrig. At versjon 2.0 starter litt tregt på den hardware'n jeg installerte den på bør vel nevnes (men på den PC'en er ikke 1.5.x testet som motstykke). Håper en stabil nok 3.x.x versjon lanseres om ikke så altfor lenge. Det som fungerer bra fungerer jo bra. For meg er det fint at 1.5.x får litt forlenget levetid selv om det er såpass kort tid. Antiphishing-filter, ..har en oppegående bruker særlig nytte av dette, mmm - ja muligens. Endret 26. april 2007 av G Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 SuSE Linux Enterprise Desktop kjører for eksempel Firefox 1.5. 8470110[/snapback] RedHat Enterprise Linux 4 og 5 kjører også Firefox 1.5 Hadde Microsoft slutte å oppdatere Internet Explorer 6... Da hadde det blitt ramaskrik her tenker jeg... 8473790[/snapback] De oppdaterer Firefox 1.5. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Uansett er 2.0 tyngre. Synes de da kunne ha en 2.0 light i tillegg, med bare basic funksjoner og man kunne adde litt selv. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har ikke oppgradert enda av en grunn; latskap. Jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å oppgradere enda da jeg synes 1.5 funkerer bra. Nå blir jeg vel tvunget til å oppgradere, da. Vil jeg miste themes-ene og alle instillingene jeg har satt i 1.5? Goscinny Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Vil jeg miste themes-ene og alle instillingene jeg har satt i 1.5?Niks. Og hvis de ikke har blitt oppgradert for nyere enn 1.5 kan du bruke Nightly Tester Tools for å "tvinge" de i gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå