jingt Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg trener hele kroppen hver dag, men varierer på intesiviteten. Hard trening den ene dagen, og litt mindre intensivt neste dag. Tar det egentlig etter hvor mye jeg orker. Om jeg er opplagt den ene dagen etter intensiv trening, så blir det jo intensivt neste dag og, men vanligvis så er jeg mer sliten dagen derpå. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 4 dager i uka, kondisjon. Edit: + noen konkurranser og gymtimer da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 fire ganger styrke pluss kondisjon minst en gang i uka Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Styrke fem eller seks dager i uka, men har vært litt mindre i det siste. Får skylde på eksamen Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Løping, løping og atter løping. Høst-->vår: 7 økter i uka. (1 hver dag) Vår--->høst: 10-12 økter i uka Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 7-9 ganger i uka: kondisjon, styrke og roing. Fornøyd med det Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 prøver å ta sit-ups og armhevninger hver dag. Ellers er det bare Gym timer 2 ganger i uka. Lenke til kommentar
AmadeuSS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 2 dagelig. untatt lørdag da er det en og søndag er det fri. er vektrening 2 økter. kondis 2 økter. og boksing 3 økter. samt noen økter med kroppsvekttrening Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Trener harde økter med vekter mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Og oppsamlingsøkt på lørdag, der jeg kjører litt lett med mange forskjellige øvelser. Kjører da to muskler/muskelgrupper om dagen. F. eks: mandag - bryst og biceps. Trener tre øvelser per muskel, så i alt seks øvelser per dag. Kjører også drop-sett etter siste serien i hver øvelse, for å få tømt meg helt, og få tynt meg det lille ekstra. Lenke til kommentar
stianhjelmas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Jeg trener hver dag hele uken. Mandag: Fotball (Spiller intenst i 1,5t med de ansatte på jobben) og På kvelds tid trener jeg vekter. Tirsdag: MMA (Mixed Martial Arts, en kampsport som krever utrolig utholdenhet) blir også endel vekt løfting på kvelden. Onsdag: Samme som mandag. Torsdag: Tar en joggetur på en 2timers tid i skogen, ellers på kvelden går det i vekter. Fredag: Samme som Tirsdag (MMA og vekter) Lørdag: En lett joggetur i skogen. Søndag: En hard styrke økt med vekter. Variere på de forskjellige muskelgrupper hver gang jeg løfter vekter slik at jeg ikke trener de samme musklene 2 dager på rad. Er veldig fornøyd med måten jeg trener på. Endret 7. mai 2007 av stianhjelmas Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Trener hver dag Styrke/volum er fornøyd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mandag: Biceps, bryst, skuldre. Tirsdag: Kardio (som regel spinning / løping) Onsdag: Hviledag. Torsdag: Kardio Fredag: Underkropp I helgene veksler jeg mellom å trene på enten lørdag eller søndag, men blir ofte begge dagene. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mandag: Biceps, bryst, skuldre.Tirsdag: Kardio (som regel spinning / løping) Onsdag: Hviledag. Torsdag: Kardio Fredag: Underkropp I helgene veksler jeg mellom å trene på enten lørdag eller søndag, men blir ofte begge dagene. 8558731[/snapback] Trener du ikke rygg? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Rygg og triceps skjer i helgene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 0-2 ganger i uka, dessverre. Temmelig mye mindre enn de 5 gangene i uka jeg hadde da jeg gikk på skolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mandag: Biceps, bryst, skuldre.Tirsdag: Kardio (som regel spinning / løping) Onsdag: Hviledag. Torsdag: Kardio Fredag: Underkropp I helgene veksler jeg mellom å trene på enten lørdag eller søndag, men blir ofte begge dagene. 8558731[/snapback] Underkropp? Altså bein? Ser du verken trener mage eller går med sekk, noe som er rart hvis du har tenkt å være forberedt til opptak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mandag: Biceps, bryst, skuldre.Tirsdag: Kardio (som regel spinning / løping) Onsdag: Hviledag. Torsdag: Kardio Fredag: Underkropp I helgene veksler jeg mellom å trene på enten lørdag eller søndag, men blir ofte begge dagene. 8558731[/snapback] Underkropp? Altså bein? Ser du verken trener mage eller går med sekk, noe som er rart hvis du har tenkt å være forberedt til opptak. 8564371[/snapback] Jeg tipper han mener at underkropp er kroppen under brystet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Mandag: Biceps, bryst, skuldre.Tirsdag: Kardio (som regel spinning / løping) Onsdag: Hviledag. Torsdag: Kardio Fredag: Underkropp I helgene veksler jeg mellom å trene på enten lørdag eller søndag, men blir ofte begge dagene. 8558731[/snapback] Underkropp? Altså bein? Ser du verken trener mage eller går med sekk, noe som er rart hvis du har tenkt å være forberedt til opptak. 8564371[/snapback] Mage trener jeg hjemme og utenfor studio (situp, crunches, captain's chair), turer i utmark regner jeg ikke som trening som sådan. Friluftsliv skjer på søndager og kardiodager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Går du uten sekk da, siden du ikke regner det som trening? Jeg regner turene med 25 kg kilo i sekken som noe av det hardeste jeg gjør på treningsfronten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg går med sekk, men regner det ikke som trening som sådan. Det er trening - selvfølgelig. Men det er ikke utelukkende for treningens skyld. Jeg regner heller ikke med gangturen på 5km hver vei til skolen som trening, selv om det blir 5 mil i uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå