Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

Anbefalte innlegg

Hvor ofte trener du? (Antall økter hver uke/dager hver uke)

Hva trener du? (Styrke, turn, fotball osv)

Er du fornøyd med det?

Selv trener jeg min 6 ganger i uka, å prøver å holde meg under 9.

Jeg trener sykkel, både hardt og rolig, og deltar på mye konkuranser.

Selv liker jeg at jeg klarer å trene så mye, men håper at jeg ikke trener for mye... Vil ikke bli overtrent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På sommeren: 5 økter om dagen. Metodene varierer,men det er ofte slik vi trener på taekwondo'n. Altså oppvarming,pomse,kamptrening etc. På kamptreningen sparker og slår vi på slike puter eller går kamp mot hverandre. Eller rett og slett jogging.

Vinteren/høsten: 2-3 ganger i uka. Da trener jeg bare på treningen. Øktene varierer etter hvilken trener vi har. Vi har ofte basket eller stikkball som oppvarming. Ellers har vi jo pomse,1 step og 3 step.

Jeg er fornøyd. Trening gjør humøret bedre samtidig som du holder deg i form :)

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

6/7 øker i uken.

2 styrke [bryst, tri + litt mage/rygg. rygg, bi + mage og litt rygg]

1 fjelltur med tung sekk [20-30kg cirka 1 mil]

1 løpetur [5km++] pluss 200 push ups

1 gymtime [2x45min]

1 skogstur med hunden min og tung sekk [30kg+]

og til slutt, en dag med bare push ups [målet mitt er å dobble max til juli]

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Har gym en gang i uken, så jeg trener ikke den dagen. Ellers pørver jeg å få til 2-3 cardio-økter i uken. For tiden trener jeg omtrent kun armhevinger, sit-ups osv. som styrketrening, da jeg ikke har giddet å meldt meg inn på treningssenter enda.

8471155[/snapback]

Det var du som ville bli fallskejrmjeger¿

- Da er det ingen ting som heter har ikke giddet enda. Løp ned og meld deg inn hvis du trenger styrke, ellers holder det fint med push ups, markløft og noen basic øvelser som du kan få til hjemme.

Skaff deg et par m77 og gå dem inn, gjerne en ludvig sekk også - som du stapper full i stein og stikk ut i skauen.

Lenke til kommentar

Ikke sånn giddet (ordla meg sikkert litt dårlig :p), men føler at jeg klarer meg med vanlig hjemmetrening enn så lenge. Senere, når jeg føler at hjemmetrening ikke gir meg nok vil jeg melde meg inn. :)

Skal kjøpe marsstøvler så fort som mulig og har tilgang til god og variert natur, så blir nok en del trening på det òg.

Lenke til kommentar

Jeg trener 2-6 dager i uka (styrke, turgåing og jall romaskin). Kommer ann på motivasjon og hvor sinna depresjonen min er. Ser frem til at det blir mer gjevnt når det kommer en hund i hus. Skulle gjerne ha trent i studio, men tørr ikke.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Prøver å få til minst en økt hver dag, men det blir vanskelig, spesielt med skade. Jeg løper mye rundt i basen med uniform og sekk når jeg skal fra bygg til bygg og det er fin mellomtrening. Trener tilnærmet hver tirsdag, onsdag og torsdag, samt helger om det ikke skjer noe spesielt. Mandag er vel den dagen jeg bruker til å hvile, spesielt hvis jeg har vært ute i helgen. I snitt blir det vel 4-5 økter i uken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...