Are.......... Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hvordan tar man HS med Deagelen gjennom veggen? EDIT: Bare så dere vet det, så var ikke dette emnet seriøst ment. En kompis av meg skrev den Men gode svar Endret 25. april 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) likedann som man tar hs med deagle uten veggen, eneste forsjell at du skyter igjenom veggen...bare og skyte i hodehøyde det.. Edit: bruk lyden Edit2: og skyte igjenomm vegger er ikke noe man lærer av og lese på et forum, det kommer med tida du spiller det Endret 25. april 2007 av hiper Lenke til kommentar
kjetilm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 alt det hiper sier. husk bruk lyden. dumt å spørre om sånt på et forum. sier seg selv jo Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvordan skyter man i hodet gjennom veggen? Hvordan skyter man i beinet/torso gjennom veggen? Skal litt flaks for å treffe fint med deagle ettersom den bare har 7 skudd, men såkalt "haxing" er deilig best med ak eller colt! Deagle fungerer selvsagt, men du må vite ganske nøyaktig hvor fienden din er for å ta livet av han! Lykke til. Øv deg på public! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du kan laste ned wallhack, da kan du se gjennom veggene. Blir mye lettere da! Lykke til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 EDIT: Bare så dere vet det, så var ikke dette emnet seriøst ment. En kompis av meg skrev den Men gode svar 8468873[/snapback] Då ser eg ingen grunn til at den skal få leve. Tråden stenges, det er ikkje lov å få hjelp til å jukse i online spel på dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg