Gå til innhold

Ny t-skjorte. Kan jeg bli stemplet som nazist?

Petoah

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har planer om å lage meg en ny t-skjorte idag, så trenger deres synspunkter så fort som mulig. Det er en svart t-skjorte med Norgesflagget på forsiden og teksten "Enige og troe, indtil Dovre falder!" på baksiden. Pappa er litt skeptisk til dette og er bekymret for at jeg kan bli stemplet som nazist. Men han sier det er opp til meg.

Hvis dere hadde sett meg med den t-skjorta, ville dere ha tenkt at jeg var en nazist?

N.B. Jeg er ikke en nazist...

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, tenkte over at den grensa er liten, men som sagt: Who cares?

I'm going for it! Det som er viktig er da att folk jeg kjenner/folk som kjenner meg er klar over at jeg ikke er nazist. Den er jo dritfet da!

Ilpostino: Ja, jeg trenger vel ikke å gå med den på fest med masse fulle rava folk. Eller på byen om natta..

Endret av Petoah
Lenke til kommentar

Jeg har en selvkomponert t-skjorte som det står "AKTA RETARD" på.. den bruker jeg bare på dataparty..

også på dataparty en gang skulle jeg på butikken.. så gikk jeg forbi en haug med rullestolbrukere/multifunksjonshemmede som var ute og gikk, og de så stygt på meg..

da følte jeg meg ikke spesielt kul

:thumbdown:

men det er selvfølgelig opp til deg selv om du vil gå med den eller ikke..

Lenke til kommentar

Vel, selv er jeg forsiktig med hva jeg kunne gå med. Tror selv ikke at jeg kunne gått med den. Selve skjorta er jo tøff som fy, men det er måten folk oppfatter det.

Jeg liker best humoristiske budskap på t-skjorter. Kunne ikke gått med en t-skjorte der det står "There's an asshole looking at me", og på baksida: "Still looking ...". Selv er jeg fornøyd med den ene t-skjorta der det står "Resistance is futile (if <1 ohm) og den harrye, svarte genseren med teksten "I'm stuck with black until I find something darker".

Lenke til kommentar
Vel, selv er jeg forsiktig med hva jeg kunne gå med. Tror selv ikke at jeg kunne gått med den. Selve skjorta er jo tøff som fy, men det er måten folk oppfatter det.

Jeg liker best humoristiske budskap på t-skjorter. Kunne ikke gått med en t-skjorte der det står "There's an asshole looking at me", og på baksida: "Still looking ...". Selv er jeg fornøyd med den ene t-skjorta der det står "Resistance is futile (if <1 ohm) og den harrye, svarte genseren med teksten "I'm stuck with black until I find something darker".

8469402[/snapback]

haha hadde vært fete t skjorter :p

Lenke til kommentar

Ikke gå med den t-skjorten med mindre du faktisk vet og er komfertabel med det politiske budskapet du sender ut. Å trekke konklusjonen nazist er ganske drøy (selv om sikkert noen vil gjøre det). Men du sender ut et sterkt nasjonalistisk signal, og om du ikke fakstisk vil kalle deg selv en nasjonalist, så bør du heller ikke gå med skjorta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...