Gå til innhold

Trailer: The Settlers: Rise of an Empire

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klassisk Settlers 3 stil? Pardon my french, men var det ikke Settlers 3 som ødela hele serien? :) Ihvertfall var det slik for min del.

Uansett gleder jeg meg til 6'ern, ser ut som om de går mer tilbake til røttene igjen, heldigvis. Denne filmen er litt gammel dog, husker jeg så den for leeenge siden :)

Lenke til kommentar
Klassisk Settlers 3 stil? Pardon my french, men var det ikke Settlers 3 som ødela hele serien? :) Ihvertfall var det slik for min del.

Uansett gleder jeg meg til 6'ern, ser ut som om de går mer tilbake til røttene igjen, heldigvis. Denne filmen er litt gammel dog, husker jeg så den for leeenge siden :)

8472362[/snapback]

Jeg spillte ikke 1-ern og 2-ern i noen særlig grad så det skal jeg ikke uttale meg om. Personlig synes jeg 3-ern var et godt spill og underholdt meg i flefoldige timer. Nå kan det godt hende 1-ern og 2-ern var bedre, men det vet altså jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Ser meget bra ut dette, nå likte jeg ikke 3-5 men elsket 1-2 :)

Spennende.

8473868[/snapback]

Det har vell egentlig litt med alderen på de som spiller, Jeg har f.eks aldri spilt 1-2'n men har spilt 3,4 og 5, Og da må jeg si 3'n var best, selv om d var noe galt med spillet så alt jern ble til kjøtt på en av oppdragene til meg :ph34r:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...