Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Når jeg vinner i lotto skal jeg nok ha en slik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Aston Martin DBS Endret 14. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
xstian Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Honda NSX Type-R GT. Kun produsert i 5 eksemplarer ~ Mortis360 8607418[/snapback] a.k.a. Batmobilen Hva er den tuten bak bakvindu? Luftinntak? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Honda NSX Type-R GT. Kun produsert i 5 eksemplarer ~ Mortis360 8607418[/snapback] a.k.a. Batmobilen Hva er den tuten bak bakvindu? Luftinntak? 8614131[/snapback] Yes sir Endret 14. mai 2007 av rublings Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Åh, altfor mange. Men jeg tror at om jeg hadde blitt skremmende velstående så hadde jeg investert i en bil som ga meg både komfort, eleganske, krefter. Det siste jeg vil ha er RX-7, Skyline osv. Chrysler 300C? RR Phantom? Aston Martin DB9 Volante? Altså luksussedan med krefter og stil. Hadde pengene fortsatt å strømme på ville jeg hatt en kullsvart Murcielago eller Diablo cabriolet til sommercruising Som familiebil hadde jeg ikke takket nei til en splitter ny A4/A6 TDI Quattro. Akkurat nå, med realistisk pengebruk, drømmer jeg om en A3 sportback eller Golf 4 TDI highl 4motion. Endret 14. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Overkill-Jaguar Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Utrolig at ingen har nevnt Toyota Land Cruiser, eller superversjonen: Lexus LX470. HERREGUD FOR EN EN KONGEBIL! Moser alt som fins av offroadere ellers. Inkludert Range Rover (og så går de ikke i stykker hele tida). Men det er kanskje ikke så mange som har hørt om disse, siden det fins færre enn ti eller noe sånt i Gnore. Uansett: Toyota er verdens beste bil, Jaguar er verdens vakreste bil. Ferdig arbeid. Har selv en XJ6, og skulle jeg hatt en annen Jagg, ville jeg hatt den i tillegg til den jeg har nå Lenke til kommentar
ladapower Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Må innrømme att min drømme bil "att the moment" er en Lada 110 WTCC/RTCC utgave Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Må innrømme att min drømme bil "att the moment" er en Lada 110 WTCC/RTCC utgave 8621580[/snapback] så ut som lada hadde rappa litt fra opel vectra der ja Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 min drømmebil(er) er alfa romeo Brera 3.2 jts 4wd og ferrari f 355 spider Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette er vel den 20'ende tråden om dette i år, og fortsatt er svaret mitt VW Touareg 5.0 TDI med 313 villige dieselhester. 8471052[/snapback] Hvorfor ikke W12'ern med 450hk når du er i gang? 8471100[/snapback] Hvorfor ikke en Audi Q7 med 500 (550?)hk tdi-hestes V12? 0-100 5,5 sekunder. Da snakket vi SUV 8471300[/snapback] Audi Q7 er et misfoster av en bil. Tror den har blitt kåret til verdens 3. styggeste bil i BT, bare slått av Suzuki Liana og Fiat Multipla. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Selv har jeg kjørt både Audi Q7, Audi S3, S4, A6 3.2Q, Audi Allroad 3.0TDI Q, Range Rover Sport, Ferrari 456GTA og Porsche 911 933 Carrera 4S, og kan uten tvil si at den beste er Porschen, lå best på vegen, i svingene, hadde en HERLIG lyd og et sykt drag. Selvom den "kun" hadde rett over 280 hester, dro den helt ekstremt, hadde vel opp mot 190 ut av aksfeltet på E6 :-) Når noen her nevner Ferrari, så er det det sykeste draget, hadde den i 240, og tanken om at den hadde minst 60KM/t til å gå på, var sykt pirrende. Men den er ganske så stor og tung i forhold til Porschen, at jeg ville valgt 911 over den ANY day! Og drømmebil må jeg si meg enig i; 911 Turbo, dog av 997-karosseriet. Der er de virkelig på veg mot det gamle designet med runde lykter! 8502164[/snapback] Kun syke mennesker kjører i 190 på E6. Hvor var du da du kjørte Ferrarien. Ellers er det litt rart å sammenligne veigrepet til Q7 med 911.... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En eller annen gang i livet skal jeg ha meg en... ...Aston Martin Vanquish S. Men jeg sier ikke nei takk til en slik en heller: Pantera Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Audi Q7 er et misfoster av en bil. Tror den har blitt kåret til verdens 3. styggeste bil i BT, bare slått av Suzuki Liana og Fiat Multipla. 8682926[/snapback] Ikke heng deg opp i hva andre mener. Og Liana er ingen stygg bil, kjedelig, ja, stygg, nei. Multipla er stygg, men den er like fult utrolig kul. Kun syke mennesker kjører i 190 på E6. Hvor var du da du kjørte Ferrarien. Ellers er det litt rart å sammenligne veigrepet til Q7 med 911.... 8683104[/snapback] Tja, om du allerede er i 100 km/t, eller kanskje til og med noe over det, som folk ofte er, så trenger det ikke ta så veldig lang tid før en er oppe i 190. Og det trenger ikke ta lange tiden å komme seg ned igjen heller. Å presse en Sierra opp i 190 på E6 over lengre tid, er nok ganske risikabelt, men å prøve litt ressurser i en Ferrari tar nok betydelig kortere tid, og så skal vi jo ikke glemme at biler fra dette merket ofte takler fart litt bedre enn det vi fleste kjører gjør. Å sammenligne Q7 med 911 er tull, ja. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal definitivt ha en Aston Martin V8 en eller annen gang i livet om jeg blir velstående og klarer å spare. Makan til stil, lyd, krefter og eleganse har jeg ikke funnet i en annen bil enda. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal definitivt ha en Aston Martin V8 en eller annen gang i livet om jeg blir velstående og klarer å spare. Makan til stil, lyd, krefter og eleganse har jeg ikke funnet i en annen bil enda. 8685133[/snapback] Audi R8? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal definitivt ha en Aston Martin V8 en eller annen gang i livet om jeg blir velstående og klarer å spare. Makan til stil, lyd, krefter og eleganse har jeg ikke funnet i en annen bil enda. 8685133[/snapback] Audi R8? 8685407[/snapback] Lyd og krefter...kanskje. Men stil og eleganse? Ikke faen. I mine øyne er lager Aston Martin verdens vakreste biler. Pantera Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 R8 føles mer som en racerbil. Det er ikke det jeg vil ha. Jeg vil ha en luksussedan med godt med krefter. Da er Aston Martin midt i blinken. Alternativet er vel Jaguar, men heller AM. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal definitivt ha en Aston Martin V8 en eller annen gang i livet om jeg blir velstående og klarer å spare. Makan til stil, lyd, krefter og eleganse har jeg ikke funnet i en annen bil enda. 8685133[/snapback] Er det ikke like greit og leie en superbil for noen dager når du blir velstående og finne ut at du ikke blir noe lykkeligere av å kjøre rundt i noe som er fullstendig ubrukelig på norske veier? Jeg kjører rundt i en Skoda til 250.000, og drømmer ikke om biler. Bilen min er god å kjøre og trives utmerket på norske veier i norske hastigheter. Jeg har råd til å kjøpe adskillig dyrere bil om jeg hadde villet, men ser ikke vitsen med å bruke alle pengene på persontransport. Det er mye annet i livet som er mye viktigere. Jeg bruker vanligvis omtrent en haltime om dagen i bil, og ser ingen grunn til at den halvtimen skal koste en formue. Om jeg ikke skulle ha tenkt på penger hadde drømmebilen blitt en Alfa Romeo 159 eller noe tilsvarende. Mer enn det trenger jeg ikke, og det hadde bare blitt dumt. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Selvfølgelig er det riktig. Drømmebilen min for øyeblikket er en Audi A3 2.0TDi Sportback. Men her fikk jeg inntrykk av at vi snakket litt om uoppnåelige drømmer. I første posten min lenger oppe nevnte jeg også A4/A6 TDi quattro. Skulle jeg faktisk kjøpt en Aston Martin ville det blitt en brukt en, langt frem i tid. Men særlig realistisk eller fornuftig er det ikke. Jeg blir mer enn fornøyd med en av de tre "vanlige" bilene jeg har nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå