fredriku Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Selv har jeg kjørt både Audi Q7, Audi S3, S4, A6 3.2Q, Audi Allroad 3.0TDI Q, Range Rover Sport, Ferrari 456GTA og Porsche 911 933 Carrera 4S, og kan uten tvil si at den beste er Porschen, lå best på vegen, i svingene, hadde en HERLIG lyd og et sykt drag. Selvom den "kun" hadde rett over 280 hester, dro den helt ekstremt, hadde vel opp mot 190 ut av aksfeltet på E6 :-) Når noen her nevner Ferrari, så er det det sykeste draget, hadde den i 240, og tanken om at den hadde minst 60KM/t til å gå på, var sykt pirrende. Men den er ganske så stor og tung i forhold til Porschen, at jeg ville valgt 911 over den ANY day! Og drømmebil må jeg si meg enig i; 911 Turbo, dog av 997-karosseriet. Der er de virkelig på veg mot det gamle designet med runde lykter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Hummer H3x Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 30. april 2007 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Drømmebilen min er og har lenge vært Audi RS4, og med den nyeste modellen på plass er det selvsagt den, en Audi RS4 07 modell. Grunner: - Praktisk nok - Motor - Bedre kjøreegenskaper enn tidligere RS4 med 40/60 fordeling av 4x4 - Firehjulstrekk - funker på vinteren og - Og selvsagt utseende Dersom jeg hadde hatt råd til en ekstra bil itillegg til RS4'en (iforhlod til mange andre drømmebiler så hadde jeg det) så hadde jeg tatt meg en Ferrari F430 Spider for å ta ut på godværs dagene Endret 1. mai 2007 av erasmussen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) mattivc: Om det er kun mulighet for å ha en bil, og ingen andre, så ville du seriøst valgt en H3? No offence, men; Hihihi :!: Den nye Audi Allroad er ekstremt herlig. En som bor noen gater bortom her tar med seg en sånn hjem en gang i blant som demobil. Han jobber på VW-forhandleren her i byen. Definitivt en bil som er både praktisk og ganske så kjørbar Endret 1. mai 2007 av OML Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Har alltid likt Ford Mustang GT Ellers hadde jeg valgt Audi RS 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selv har jeg kjørt både Audi Q7, Audi S3, S4, A6 3.2Q, Audi Allroad 3.0TDI Q, Range Rover Sport, Ferrari 456GTA og Porsche 911 933 Carrera 4S, og kan uten tvil si at den beste er Porschen, lå best på vegen, i svingene, hadde en HERLIG lyd og et sykt drag. Selvom den "kun" hadde rett over 280 hester, dro den helt ekstremt, hadde vel opp mot 190 ut av aksfeltet på E6 :-) Når noen her nevner Ferrari, så er det det sykeste draget, hadde den i 240, og tanken om at den hadde minst 60KM/t til å gå på, var sykt pirrende. Men den er ganske så stor og tung i forhold til Porschen, at jeg ville valgt 911 over den ANY day! Og drømmebil må jeg si meg enig i; 911 Turbo, dog av 997-karosseriet. Der er de virkelig på veg mot det gamle designet med runde lykter! 8502164[/snapback] En mann av mitt hjerte De nye 997 turbo er også helt sykt fine, men så retro som jeg er (hence the pac-man ) så vil jeg ha det luftkjølt... Men for all del, jeg kjenner meg igjen i det du sier om noe helt sykt drag, onkelen min har eid en god del porscher gjennom årene. Husker enda når han kom sørover med en 993 turbo. Draget ga minner som brente seg fast... Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har alltid ønsket meg en 2CV. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 2CV er søt ;D Gjerne med blomsterkasse ;D Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) uopnåelig bil ja det måtte blitt Mercedes CLK DTM AMG link til specs den kommer både som cab og kupe, jeg ville valgt kupe. opnåelig drømmebil det forandrer seg altdit det men en A3 med 1.8T hadde funket vis det var en av de nyere typene(2004 og oppover) så er det jo alltids gode gamle mercedes gelandewagen fra 86 helst med tre dører fem seter arbeidslys, winch og kufanger. og kanskje litt heving. hardtopp selvfølgelig. Endret 2. mai 2007 av stich_it Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 min ultimate drømmebil er ferrari f50 GT med over 700 hk, den går fort!! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vel... det finnes jo mye å velge mellom når man ikke tar hensyn til pris men kun drømmer... Men Porche Cayenne Turbo er en god kandidat. Liker egentlig biler med LITT størrelse jeg da, og gjerne med 4x4 også... BMW X5 med den største motoren er jo fin... Uansett... det finnes maaaange muligheter. Siden jeg er enearving til 3 gjeldfrie hus, så er det jo faktisk en teoretisk mulighet for at jeg kan slenge 2 mill. kontant på bordet for den råeste Cayenne'en om noen år. Men, man må vel bruke hodet litt bedre enn dette. Men en fin bil blir det nok, ved siden av hus Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 En jeg alltid har hatt lyst pa, Mitsubishi Lancer Evo. Alt utenom X Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ville nok hatt en Ferrari av et eller annet slag. Spiller i grunn pent liten rolle hvilken type det er. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har lyst på så mange, men kan ta tre eksempler her på noen jeg absolutt ikke hadde sagt nei takk til. Shelby GT500 "Elanor" DeTomaso Pantera Lamborghini Diablo SV Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 BMW E30 M3 Sport Evo. Men blir nok "bare" E30 M3 den dagen jeg får råd tenker jeg ; p Lenke til kommentar
oletider Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) en bil jeg alltid har drømt om er en signalgrønn opel kadett c . skam senka med breie felger og volvo turbomotor på rundt 300hk og en hissig dumpventil som skreik<3<3 da hadde faen med jeg vært i himmelen Endret 2. mai 2007 av oletider Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Selvfølgelig en Audi Sport Quattro Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Liker DMC Delorean (Back to the future bilen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er også glad i Pontiac Trans Am 77 modellen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liker også 1969 Chevrolet Camaro SS Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. mai 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Galant8G Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har noen favoritter som jeg vil trekke frem. Først har vi en god gammel en: 70talls Corvette Stingray Og så har vi en nyere utgave som jeg fikk se Live på 1. mai: Corvette C6 ZO6 Helst i sort og ikke i gult som denne er. Så kommer den ultimate familiebilen: Mitsubishi Evo X: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå