Nautique Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Veit at dette kanskje er litt feil sted å poste dette spørsmålet på, men jeg fant ikke noe annet sted.. Uansett så lurer jeg på hvordan jeg bruker handlevognen til hw.no? Takker for alle svar Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Først når du kommer inn i selve prisguiden, så ser du på høyre side. Her er det mulig å logge inn. Når du har logget inn (med samme brukernavn og passord som i forumet), finner du de produktene du skal ha i handlevognen. Når du har funnet et produkt, så kommer det opp på høyresiden: Du har funnet en vare. Legg denne varen i aktiv handlevogn Du trykker på denne. Når du har trykket, er varen lagt inn i handlevignen. For å lage ny/skifte/adminisrere handlevogne(ne) trykker du på "knappen": Administrer handlevogner, som også befinner seg på høyresiden. Håper dette var til hjelp (slet også med dette selv første gang jeg prøvde ) Edit: leif Endret 25. april 2007 av -noldus- Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Takker for bra svar : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå