Reetardo Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Hadde tenkt å dra på The eXperience 2007 med noen kamerater, men det er et stykke å dra(vi bor i Porsgrunn). Er det verdt å dra så langt ? Noen andre LAN jeg har vært på har det vært dødt med gaming om nettene, det er vell ikke slik her eller?> Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Drar fra Arendal jeg^^ og andre drar fra stavanger så sytes ikke du har så lang vei Lenke til kommentar
hiper Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 kommer til og dra med en haug med venner og dra fra molde vi... Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Porsgrunn er jo ikke lang reisevei da. Vi har flere som vurderer reise ned fra Tromsø, og da begynner vi snakke reisevei. Som jeg har sagt før - hvis det er noen som går sammen om en buss, og det blir konkrete planer om det, så kan vi publisere nyhet her på forumet og våre websider, slik at det er flere som får vite om tilbudet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Ifjor reiste jeg fra Skien og det er ca. 10-15min kortere bare .... Tror ikke det blir noe i år da det blir for dyrt emd de nye prisene med mindre jeg kommer gratis inn via OC NM Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Porsgrunn er jo ikke lang reisevei da. Vi har flere som vurderer reise ned fra Tromsø, og da begynner vi snakke reisevei. Som jeg har sagt før - hvis det er noen som går sammen om en buss, og det blir konkrete planer om det, så kan vi publisere nyhet her på forumet og våre websider, slik at det er flere som får vite om tilbudet. 8481942[/snapback] Ja, god ide.. leie en buss som går fra stavanger > kristiansad > Arendal > Skien > Porsgrunn > Vallhall Det hadde vert konge Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Dra du. The eXpirience er noe du ikke vil gå glipp av Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 27. april 2007 Rapporter Del Skrevet 27. april 2007 Kommer Bizzaro? eller Bizardo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg