_mgr_ Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har akkurat lakka mitt AOpen HX08 svart. Jeg våtslipte med 240-papir og lakka så med mange tynne lag. Ble j-vli bra, dah!! Har ende ikke bilder, men bare vent, jeg får låne skolens digitalkamera når jeg bynner på mitt nye prosjekt...... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2002 Jaja i dag ble lakken i fronten min stygg. Skulle lakere den sink farget da den ble full av rulger (får pusse ned da.) dette pga at quick lakken ikke liker noen andre lakker. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 For meg så høres det ut som du har alt for mye lakk på! Det kan også være underlaget som reagerer med lakken. Og det kan være lakken som suger. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Nei jeg er sikker på at det er quick lakken. Det har skjedd med alle lakker jeg har prøvd på steder hvor jeg har hatt quick lakk før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå