mbst Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har problemer med at PCen ikke vil skru seg av. Kjører Windows XP, og når shutdown-prosessen er gjennomført, og PCen normalt sett skulle slått seg av, blir den bare stående der med sort skjerm. (Skjermen går ikke av, men den får jo ikke noe signal fra OSet lenger, så den er sort.) Må holde knappen inne for at den skal slå seg av, men dette skal jo skje automatisk.. Spørsmålet er hvordan man fikser dette. Windows XP Abit BH6, siste BIOS-revisjon P3-700, 640 MB RAM Vet dette spørsmålet er tatt opp før, men finner ingen relevante tråder med søkefunksjonen, enten er ikke denne helt i orden enda, eller så må jeg lære meg å bruke den rett, ettersom jeg får alt for mange treff.. Lenke til kommentar
mbst Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Fant visst svaret selv, poster det her: When Windows XP won’t powerdown automatically, the APM/NT Legacy Power Node may not be enabled. To enable this, right-click on the My Computer icon, click Properties | Hardware | Device Manager | View. Check the box labeled “Show Hidden Devices.” If it’s available on your computer, there will be a X http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå