eldavid Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Trenke å kjøpe meg denne kabelen for å gjøre det grøtete komposit bildet litt bedre (Tv-en støtter ikke HD). Noen som har noen erfaring med denne type kabel, evt har en link som sammeligner før og etter? Blir bildet merkbart bedre? Regner med jeg ikke er den eneste som lurer på dette, da flertallet enda sitter med TV uten HD. EDIT: link fikset Endret 25. april 2007 av eldavid Lenke til kommentar
Nervik Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, bildet blir så bra som det kan få blitt på en ikke HD tv. Du vil se merkbar forskjell. Bare husk å putt den i scart nr.1 hvis du har flere innganger. Linken din virket forøvrig ikke. Lenke til kommentar
Nervik Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) EDIT: link fikset 8468191[/snapback] Hmm, bildet de bruker er ikke scart kabelen men vanlige kabler. Men de har nok bare postet feil bilde, navnet er riktig. B: Denne varen har middlertidig feil bilde og produktinfo. Dette er en ren Xbox 360 - SCART kabel. Ikke s-video som nevnt her hehe, så ikke den.. Endret 25. april 2007 av Nervik Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Så konklusjonen er at dette er et bra kjøp? mye bedre kvalitet? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er forskjell ja, ihvertfall fra kompositt til RGB. Bruker denne kabelen selv og er strålende fornøyd med bildekvaliteten! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 RGB= Rødt,Grønt og Blått blir sendt hver for seg. Kompositt= Alle farger sendt i en dårlig kabel. Sier vel seg selv at du vil få en forbedret kvalitet på din tv med den kabelen, men husk som tidligere nevnt her å putte den i RGB scart inngangen på tv-en din;) Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Er overbevist og har bestilt. Håper den er så god som dere sier, for nå ser alt ut som et bedre PS2 spill mtp grafikken. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Du blir nok ikke skuffet, det er STOR forskjell på RGB og komposit!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det er kansje ikkje sikkert du vil se DEN forskjellen når du bruker den istarten. Men om du da bytter tilbake til komposittkabelen etter ei lita stund, da ser du VIRKELIG kor mye bedre det er Lenke til kommentar
Teig Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bumper denne med et spørsmål. Jeg har en temmelig gammel tv som ikke støtter PAL-60. Vil den da gjøre det hvis jeg bruker denne kabelen til Xboxen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå