Gå til innhold

Nokia N95: strømsparingsproblemer

Anbefalte innlegg

Fikk min N95 igår. super fornøyd med tlf. Så langs samsvare mine erfaringer med de fleste tester jeg har lest. Super telefon, MEN batteriet blir tomt faretruende fort om man bruker GPS, WIFI osv.

Har dog et par småting som jeg ikke finner ut av.

*Først og fremst så klarer jeg ikke under noen omstedigheter å den til å vibrere hverken på innkomne samtaler, eller sms. prøvd å skru av og på vibrering og bytte profiler og alt annet jeg kan tenke meg. Noen som har hatt og fikset dette problemet?

*Nr 2 er "strømsparing". På min N80 betydde dette at skjermen ble skrudd helt av etter en gitt tid. På N95'en så blir skjermspareren med klokke og dato stående i displayet uansett. skjermen skrur seg aldri helt av. Akkurat denne funksjonen synes jeg helt subjektivt gjorde underverker for batterilevetiden på N80 hvertfall. Noe tips på denne?

Alle svar mottas med stor takk.

Endret av Switchblade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde også problemer med vibreringsfunksjonen, men etter å ha tatt batteriet ut og satt det inn igjen vibrerte den. Riktig nok svakt, men den vibrerer i allefall. Jeg jobber i en elektrokjede, og har hatt flere som har kommentert det samme - så kan virke som om vibreringsfunksjonen bruker litt tid på å komme igang ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...