steinrawr Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hei.. jeg tror problemene jeg har på maskinen min er foruraket av at nøkkelportene ikke er åpnet. hvordan åpner man dem? problemet jeg tror dette skal fikse: jeg har tilkobling til internet og router. men kan ikke bruke nettleser. verken IE7 eller FF. jeg kommer på msn, og jeg kan hente mail via pop3 og smtp. men kan ikke bruke nettleser. ettersom at det aldri har vært noen problemer før må må det jo være en instilling på maskinen som er endret.. instillingene i nettleserne er like de vener av meg har, og det jeg har på alle de andre maskinene mine. altså at det er problemer der er neppe sansynlig. . Lenke til kommentar
nets Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her er guider til så si alle routere om hvordan du fikser og forwarder porter, håper det er til noen hjelp http://portforward.com/english/routers/por...routerindex.htm Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 er nok ikke til noen hjelp nei. jeg har jo internett på alle de andre maskinene, så feilen ligger ikke på routern eller modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå