Gå til innhold

Hvilken arbeidstelefon skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Har i noen måneder hatt en Nokia N73. Den har imidlertid slått seg helt vrang, er inne på service for 3dje gang nå - óg det blir mest sannsynlig en reklamasjon på den.

Jeg har vært veldig fornøyd med menyer o.l. i n73, men jeg lurer på om jeg skal velge meg en ny type telefon denne gang...? Det jeg savnet med n73 var at den ikke hadde smiley's - noe jeg bruker ofte i tekstmeldinger. Har prøvd Samsung E900 også, men den irriterte meg grenseløst. Spesielt at man måtte gjennom så mange trinn før man fikk sendt melding.

Har tittet litt på n95, men er usikker. Jeg kommer til å bruke telefonen mest til å ringe med på jobb, så hvor strømslukende er n95 til dette foremål? Har normal 8-timers arbeidsdag, så den bør kunne holde ut denne tiden ihvertfall...

Bildene MÅ bli bra med min neste telefon, men det er jo så mye lekkert på markedet nå. Videre vil jeg at den skal være rask (min n73 er treeeeeeg), og god på tastaturet.

Vil gjerne ha anbefalninger - og helst så mange som mulig ;-)

(Elsker elektroniske "duppedingser". Trenger EGENTLIG ikke en telefon med mye stæsj, men synes det er artig med slikt "tøys". Det kribler i magen hver gang jeg er i besittelse av en ny telefon :-) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batterilevatiden til n95 er for dårlig :thumbdown: Naboen har den og batteriet lader seg ut i løpet av arbeidsdagen, etter å ha blitt ladet samme natt.

Men når man først skal ut me så mye penger er det jo ikke noe stress å kjøpe ett ekstra batteri.

N95 er jo bare :dribble:

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Har nå holdt n95 i hånden, og den blir rett og slett for stor for de små hendene mine.

Det står nå mellom n73 music edition eller nokia 7390.

Det som gjør meg usikker på om jeg vil velge n73 igjen er responstiden som var veldig treg. Nå er jo også dette en av grunnene til at min har vært tre ganger på service - fordi den var utroooooolig sen i avtrekkeren (fra jeg velger "skriv ny melding" med joysticken kan jeg gå på do i mellomtiden før jeg har anledning til å skrive).

Er det noen som vet mer om dette? Er jo en fordel at en arbeidstelefon har litt god respons...

Lenke til kommentar

Så treg skal den ikke være, men det tar ett sekund el no føre den kommer opp. Kommer ikke med en gang man trykker på knappen. Har en N73ME og N80, N80 syntes jeg er raskere i menyene enn N73...

6300 hvordan funker den i menyene da? Eller E65?

Takk for svar.

Har nå holdt n95 i hånden, og den blir rett og slett for stor for de små hendene mine.

Det som gjør meg usikker på om jeg vil velge n73 igjen er responstiden som var veldig treg. Nå er jo også dette en av grunnene til at min har vært tre ganger på service - fordi den var utroooooolig sen i avtrekkeren (fra jeg velger "skriv ny melding" med joysticken kan jeg gå på do i mellomtiden før jeg har anledning til å skrive).

Er det noen som vet mer om dette? Er jo en fordel at en arbeidstelefon har litt god respons...

8502978[/snapback]

Lenke til kommentar

Min N70 er ikke treg på tastene, bare litt treg inn på menyen noen ganger. Siden N73 stort sett er samme telefon, tviler jeg på at den er ment å være tregere på tastene. Forøvrig sluker min batter hvis man har 3G gående.

Du nevner ingenting om du skal ha mulighet til å synkronisere mobilen (kalender, kontakter og epost) fortløpende, så jeg går ut i fra at dette er en funksjon du ikke trenger? Du nevner heller ikke om du har behov for 3G.

Hvis du ikke trenger disse to funksjonene, så er det kanskje like greit å kjøpe seg en enkel SE-telefon med god battarikapasitet og et bra kamera? Det enkleste er oftes det beste ;) SE har jo smileys.

Lenke til kommentar

8502978[/snapback]

er ikke den nye fw`en til ME raskere enn den som var til den vanlige n73? vet ikke så mye om dette..

men jeg skal kjøpe n73 ME om noen dager :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...