Gå til innhold

Tv2 reklamene Vi Elsker Fotball [Løst]

dnthalhuk

Anbefalte innlegg

Regner med de fleste har sett Tv2 reklamene der blant annet Heinz Muller redder tre skudd med bind foran øynene. Disse har blitt heftig diskutert i vennegjengen de siste dagene uten at vi har blitt enig om de er falske eller ikke. Så hva er deres mening og er det noen som kan bekrefte om disse er falske eller ikke. Sendte en mail til LSK og TV2, har ikke fått svar fra TV2, mens LSK svarte:

Sender ballen videre til TV 2.....uten at vi kan regne med å få svaret...

Men dersom det ikke er juks, så er mitt råd til LSK at Müller spiller med bind for øynene resten av sesongen!

fra lsk

Edit: Problemet løst

Fra TV2

Hei Anders!

Morsomt å høre at filmene våre fører til diskusjon i fotballmiljøet. Det var jo strengt tatt det vi håpet da vi produserte dem.

Nå leser jeg av din mail at du er blant dem som mener at dette er "real". Jeg må nok skuffe deg i dette tilfellet. Vi har lekt oss litt i etterkant. Opptakene ble rett og slett gjort uten ball, og ballen lagt på i postproduksjon.

Beklager å måtte skuffe deg, men det har jo gått rimelig bra med Heinz i sesongåpningen uansett. Ett baklengs og det på straffe, må jo sies å være godkjent.

Lykke til videre med sesongen!

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...