dnthalhuk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Regner med de fleste har sett Tv2 reklamene der blant annet Heinz Muller redder tre skudd med bind foran øynene. Disse har blitt heftig diskutert i vennegjengen de siste dagene uten at vi har blitt enig om de er falske eller ikke. Så hva er deres mening og er det noen som kan bekrefte om disse er falske eller ikke. Sendte en mail til LSK og TV2, har ikke fått svar fra TV2, mens LSK svarte: Sender ballen videre til TV 2.....uten at vi kan regne med å få svaret...Men dersom det ikke er juks, så er mitt råd til LSK at Müller spiller med bind for øynene resten av sesongen! fra lsk Edit: Problemet løst Fra TV2 Hei Anders! Morsomt å høre at filmene våre fører til diskusjon i fotballmiljøet. Det var jo strengt tatt det vi håpet da vi produserte dem. Nå leser jeg av din mail at du er blant dem som mener at dette er "real". Jeg må nok skuffe deg i dette tilfellet. Vi har lekt oss litt i etterkant. Opptakene ble rett og slett gjort uten ball, og ballen lagt på i postproduksjon. Beklager å måtte skuffe deg, men det har jo gått rimelig bra med Heinz i sesongåpningen uansett. Ett baklengs og det på straffe, må jo sies å være godkjent. Lykke til videre med sesongen! Endret 25. april 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette satte nok igang en skuffelse i mange.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var ganske sikker på at det var "ekte", men at keeperen visste hvor ballene skulle komme. Litt skuffende å få den brutale sannheten Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Trodde det var bindene som var rediger på jeg^^ Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Var 100% sikker på at det enten var fiksa eller at dei hadde brukt hundreogørten forsøk. Det første alternatievt høyrtes mest sannsynleg ut. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Alle må da ha skjønt at det ikke var sant Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Er jo av samme opplegget der du ser Ronaldhino treffer tverrleggeren flere ganger på rad, bare juks og fanteri. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Lol, morsom video. Synd at jeg leste denna tråden før jeg så videoen hvis ikke hadde jeg vel laget meg noen tanker om hvorvidt denna var ekte eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå