Gå til innhold

Nokia 6310i og Bluetooth


N_R

Anbefalte innlegg

Hei, har et par spørsmål før jeg går til innkjøp av ny fin mobil med Bluetooth, vil helst sikre meg at Bluetooth faktisk kan brukes til noe fornuftig.... :-)

 

1) Når jeg får en SMS (eller skal sende en) hadde det vært fint med et lite pop-up prog på pc'en, slik at man slipper å sitte å taste på mobilen. Finnes det noe slikt som funker med Bluetooth? Har en kabel til 6210'en min men det er litt jall å plugge den av og på hele tiden.....

 

2) Jeg har Outlook hjemme og på jobb. Det jeg ønsker meg er automatisk synkronisering av avtaler og kontakter når mobilen er i nærheten. Altså uten "innblanding" fra min side. Hvis jeg manuelt må starte progget og trykke "sync" eller lignende forsvinner liksom litt av poenget, da kan jeg like gjerne bruke 10 sek ekstra på å sette i en kabel.......

 

 

 

Dessuten er vel Bluetooth litt plaget med barnesykdommer osv osv enda, funker det i det hele tatt???? :-) Og bruker mobilen mye mer strøm når bluetooth står på?

 

Til sist, hvilken mobil bør jeg velge? Har lånt en 6210 som jeg er rimelig fornøyd med, så 6310i virker som et fornuftig valg. Utover bluetooth har jeg ingen andre krav enn gprs egentlig.

 

Fint om noen som bruker Bluetooth i dag har noen tips her... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...