Bimmelom Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 VÆR DEG SELV. Enkelt og greit. Det funker best, uansett. Og selvfølgelig å være hyggelig. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 VÆR DEG SELV. Enkelt og greit. Det funker best, uansett. Og selvfølgelig å være hyggelig. 8643184[/snapback] Være seg selv funker bare hvis du naturlig har draget... Lenke til kommentar
cppdude Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hmm..det meste jeg ville komme med er allerede nevnt, men går som oftest bra om man: -tar vare på hygienen sin. -er selvsikker(viktig) -viser interesse. -er snill og høflig. førsteinntrykk er viktig(som med alt annet), ettersom dette er ganske vanskelig å endre... og (som nevnt) om man ser at det er lost case, så er det bare å vidre. ellers blir det bare mye, mye værre...dette har jeg brent meg på mange ganger. kan jo altids ha dette sitatet liggende i bakhodet :-) "No matter how beautiful she is, someone, somewhere, is sick of her shit" lykke til alle sammen... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 VÆR DEG SELV. Enkelt og greit. Det funker best, uansett. Og selvfølgelig å være hyggelig. 8643184[/snapback] Du motseier deg sjølv litt her. Skal eg vere meg sjølv, eller skal eg vere hyggeleg? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Majoriteten av befolkningen er vel hyggelige, så såfremt du har en litt mer negativ atferd bør du vel kanskje være hyggelig og ikke deg selv Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Det som er så morsomt for meg, er å se alle dere som skriver at det her ikke fungerer ... mer på meg, ahh Dere som skriver "vær deg selv", dere har ikke prøvd noe annet heller, så da har dere egentlig ikke noe dere skulle sagt. Dere prøver ikke engang, så hvordan kan dere vite at det ikke fungerer? Svar meg på det, ellers så kan dere la vær å spre om dere med det pisset deres. Jeg er meg selv jeg. Hvordan kan dere si noe annet? Å være seg selv, betyr å si og gjøre akkuratt det man har lyst til når som helst og hvor som helst, uten å sitte igjen med en følelse av at de andre ikke likte deg eller at du tror du dreit deg ut. Alt jeg sier og gjør faller meg naturlig. Men jeg har forbedret meg på alle mulige forskjellige måter. Jeg har fått et helt nytt syn på jenter og på verden som gjør at jeg har muligheten til å være meg selv fult ut. For å ta et eksempel på noe jeg leste som forandret synet mitt noe: Har du tenkt på at når du f.eks er på byen og snakker med en jente, og etter samtalen så lurer du på om du dreit deg ut, eller sa noe dumt, eller om ho likte deg...? Sånn er alle mennesker. De kommer hjem fra byen, ligger i senga si og tenker: "Likte ho/han meg?" Alle tenker på om de dreit seg ut(osv), men ingen tenker på at den andre også tenker det samme. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Har du tenkt på at når du f.eks er på byen og snakker med en jente, og etter samtalen så lurer du på om du dreit deg ut, eller sa noe dumt, eller om ho likte deg...? Sånn er alle mennesker. De kommer hjem fra byen, ligger i senga si og tenker: "Likte ho/han meg?" Alle tenker på om de dreit seg ut(osv), men ingen tenker på at den andre også tenker det samme. 8655418[/snapback] Eller at du havner i senga med jenta er vel et ganske klart svar på at du spilte kortene riktig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men selvom du kan spille gitar så hopper ikke damene på deg. Det er jo selvsagt ikke noe minus å kunne spille. Men hva mener du med å "dra slike linjer"? Jeg har ikke sagt noe om hva dere skal si. Det må dere finne ut selv for det er ganske vanskelig for meg å si det. Og den dagen jeg putter på meg en DG bukse og lacoste skjorte, da skal du få lov til å slå meg HARDT midt på nesa. Det du ikke skjønner er at det hjelper ikke å ha på noen fine klær og være nydusja, hvis man bare sitter i et hjørne på byn og ikke tør å gå bort til en jente engang. Og de aller fleste gangene hvor man ikke tør å gå bort er det på grunn av at man ikke vet hva man skal si/gjøre, og da er man redd for å drite seg ut. 8639344[/snapback] Det er mulig at du husker dårlig, men det kan jo kanskje ha en sammenheng med at du ikke oppfører deg naturlig når du er på et forum engang. Jeg husker faktisk hva jeg skriver jeg og nå skal jeg minne deg på hva du har skrevet. "En annen ting; Når du har fått god kontakt med jenta du møtte på.. Så etter maks en time(!), så sier du at du må dra, og så går du, men i siste lita så snur du deg og sier: "Forresten, har du et mobil nummer?"" Her prøver du å beskrive i detalj hvordan folk skal oppføre seg. Stikke av etter 1 time med ei dame du har fått god kontakt med?! Vel, hvis guiden din funker så jævla godt, hvorfor må du på byen for å finne deg nye sko hver helg? De samme dameskoa står i gangen her dag ut og dag inn. Helt til dama kjøper seg nye sko Følg guiden din du og kos deg med den når du blir litt eldre og får litt mer erfaring så vil du nok oppdage og innse at det ikke funker i lengden. Jeg skal love deg at jeg hadde gjennomskua fasaden din før du hadde rukket å si hei. Det lyser lang vei av slike folk forstår du... Hvis du har litt innsikt i psykologi så burde du forstå det. Å lære seg å stå naturlig? Du skriver jo at du skal ikke rette føttene slik eller slik. Jeg står akkurat slik det passer meg i den situasjonen jeg er i jeg. Driver ikke å peker med føttene for å vise hvem jeg vil ha med meg i bingen. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 FDe er forskjellige på den måten at de liker forskjellige ting, men når det kommer til å tiltrekke dem, så mener jeg de er av samme ulla hele gjengen. 8468159[/snapback] Så sant så sant! Alle kvinner tiltrekkes av de samme kvalitetene hos en mann. Om de er bevisst på det, eller ikke, varierer fra kvinne til kvinne. Flesteparten av de vet ikke bevisst hva de er tiltrukket av. Men jeg skal ikke gå nærmere innpå detaljer her og avsløre noe om mitt game. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Herlig guide. Av egne tidligere erfaringer kan jeg anbefale denne guiden på det sterkeste. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Her prøver du å beskrive i detalj hvordan folk skal oppføre seg. Stikke av etter 1 time med ei dame du har fått god kontakt med?! Vel, hvis guiden din funker så jævla godt, hvorfor må du på byen for å finne deg nye sko hver helg? De samme dameskoa står i gangen her dag ut og dag inn. Helt til dama kjøper seg nye sko Følg guiden din du og kos deg med den når du blir litt eldre og får litt mer erfaring så vil du nok oppdage og innse at det ikke funker i lengden. Jeg skal love deg at jeg hadde gjennomskua fasaden din før du hadde rukket å si hei. Det lyser lang vei av slike folk forstår du... Hvis du har litt innsikt i psykologi så burde du forstå det. 8670458[/snapback] Du stikker av etter en time. Har du klart å få ho tiltrukket/intressert, eller syns du er spennende, så kanskje ho begynner å savne deg, syns det er kjipt at du må dra så tidlig. Men du sitter igjen med et kyss og et mobilnummer, forhåpentligvis. Og da møter du ho en annen dag. MYE større kjangs for at ho faktiskt gidder/har lyst til det, da. Jeg må ikke på byen og finne meg nye sko hver helg. Hvem har sagt det egentlig. Det jeg derimot har sagt er at du må se CLEAN/REN ut. Det vil jeg være uansett om det er for damene eller ikke. Det er for meg selv, så JEG føler meg bedre. Det lyser ikke lang veg av meg at jeg oppfører meg som alle andre som er sånn. Vi (da mener jeg vi som er i miljøet) har lært av de beste, og de lærer deg ikke hva du skal si, men lærer deg hvordan det fungerer (veldig enkelt forklart), og hver og en utvikler/forbedrer sin egen personlighet som er attraktiv/tiltrekkende. Men ja, jeg skal kose meg, slik jeg har gjort de siste 6 årene. Og det funker i lengden, driver fortsatt på og finne drømmedama Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Du stikker av etter en time. Har du klart å få ho tiltrukket/intressert, eller syns du er spennende, så kanskje ho begynner å savne deg, syns det er kjipt at du må dra så tidlig. Men du sitter igjen med et kyss og et mobilnummer, forhåpentligvis. Og da møter du ho en annen dag. MYE større kjangs for at ho faktiskt gidder/har lyst til det, da. Er riktig det han sier her folkens. Tiltrekning (og kino: denne var til Twingy som sikkert skjønner hva det er for noe ;) ) er sterkest når det blir tatt bort. Jeg har en "allways leave them wanting moore" mentalitet som jeg vinner mye på når jeg er ute å sjekker. Og det fungerer helt glimrende! Det å "ta bort" er et ufattelig kraftig våpen. Pick-Up-Artist Endret 22. mai 2007 av PUA Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette her skal jeg virkelig prøve! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Dette her skal jeg virkelig prøve! 8692762[/snapback] Det er bra.... Det er fredag imorra, så fortell åssen det gikk da! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hold ALLTID leiligheten din ryddig og nyvasket. Re opp senga di, ta oppvaska osv, hver dag! Du vet aldri når du får damebesøk. 8467718[/snapback] I failed Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Her prøver du å beskrive i detalj hvordan folk skal oppføre seg. Stikke av etter 1 time med ei dame du har fått god kontakt med?! Vel, hvis guiden din funker så jævla godt, hvorfor må du på byen for å finne deg nye sko hver helg? De samme dameskoa står i gangen her dag ut og dag inn. Helt til dama kjøper seg nye sko Følg guiden din du og kos deg med den når du blir litt eldre og får litt mer erfaring så vil du nok oppdage og innse at det ikke funker i lengden. Jeg skal love deg at jeg hadde gjennomskua fasaden din før du hadde rukket å si hei. Det lyser lang vei av slike folk forstår du... Hvis du har litt innsikt i psykologi så burde du forstå det. 8670458[/snapback] Du stikker av etter en time. Har du klart å få ho tiltrukket/intressert, eller syns du er spennende, så kanskje ho begynner å savne deg, syns det er kjipt at du må dra så tidlig. Men du sitter igjen med et kyss og et mobilnummer, forhåpentligvis. Og da møter du ho en annen dag. MYE større kjangs for at ho faktiskt gidder/har lyst til det, da. Jeg må ikke på byen og finne meg nye sko hver helg. Hvem har sagt det egentlig. Det jeg derimot har sagt er at du må se CLEAN/REN ut. Det vil jeg være uansett om det er for damene eller ikke. Det er for meg selv, så JEG føler meg bedre. Det lyser ikke lang veg av meg at jeg oppfører meg som alle andre som er sånn. Vi (da mener jeg vi som er i miljøet) har lært av de beste, og de lærer deg ikke hva du skal si, men lærer deg hvordan det fungerer (veldig enkelt forklart), og hver og en utvikler/forbedrer sin egen personlighet som er attraktiv/tiltrekkende. Men ja, jeg skal kose meg, slik jeg har gjort de siste 6 årene. Og det funker i lengden, driver fortsatt på og finne drømmedama 8675857[/snapback] Jeg tror ikke helt du forsto sammenlikningen min:) Skoene det er snakk om er altså damenes sko. Du har nye sko i gangen hver helg, mens damas sko står i vår gang hver dag. "Gettit?" Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 En ting jeg kom til å tenke på når jeg leste denne tråden... Jeg er en gutt som har veldig bra drag på damene (ikke for å skryte, men dere skjønner senere i tråden) Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? De fineste jentene liker disse guttene. De som er allment finest mener jeg da. De som er populære i gjengene og som alle gutter er ute etter Liker jenter drittsekker Hvis du er ute etter de fineste damene, må du oppføre deg som en drittsekk, ikke som en snill gutt. Jeg var forelsket i ei jente som ALLE snudde seg etter. Da mener jeg alle. Hun likte meg og vi var en hel del sammen. Jeg gjorde som i guiden over, men så kom det plutselig en drittsekk. Han tok over og dro hu glatt. Det gikk ikke lang tid før hun kom tilbake og ville ha meg, men da var det for sent Poenget er; - Drittsekker får de fineste damene, men er ikke et alternativ over lengre tid - De snille guttene får de mindre pene damene, men er et MYE bedre alternativ over lengre tid Konklusjon: Velg jenter som har bra personlighet fremfor utseende, og du vil tjene på det i det lange løp. PS: Dette er mine erfaringer Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Bra bidrag, likte det Men det du sier om de jentene som liker sånne "sosse" gutter. De er akkuratt som de gutta selv omtrent. De tenker framfor alt på sitt eget utseende og beste, de bryr seg om å være populær. Er vel mange som liker disse jentene, men jeg gjør ikke. Det er av den grunn at de som regel er HELT like alle sammen (personlighet; interesser). Et perfekt eksempel på en jente som liker "sosse" gutter, er ei som har platina "blondt"/(hvitt) hår, og ALTFOR mye brunkrem i hele annsiktet, noen ganger t.o.m på leggene(!!). Du ser liksom på hele jenta at ho har sett for mye på MTV. Jentene jeg liker er naturlig pene, de trenger ikke å bruke så mye sminke. De er jordnære osv. Det minste jeg bryr meg om hos en jente, er hvor populær ho er. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg er en gutt som har veldig bra drag på damene (ikke for å skryte, men dere skjønner senere i tråden) Hvor? Så det ikke jeg.. De fineste jentene liker disse guttene. De som er allment finest mener jeg da. De som er populære i gjengene og som alle gutter er ute etter ÆÆæææ! Wrong! De fleste av de jentene der kjenner de allerede fra før. Enten fordi de er i den sosiale sirkelen deres, gått på samme skole osv.. De fleste som er på utesteder osv i grupper, kjenner hverandre fra før av. Hvis du feks ser en jente med en gutt som hun ikke har det så ufattelig moro med, er det mest sannsynlig kjærsten... Du ser tankegangen her? De likestiller seg med folk som har samme verdi som dem, og i de miljøene der blir verdi målt utifra økonomi og "sossefaktor" om du vil. Det betyr ikke nødvendigvis at de er tiltrukket av slike menn. Hvis du er ute etter de fineste damene, må du oppføre deg som en drittsekk, ikke som en snill gutt. J Skivebom! Vet du hvorfor jenter faller for "Drittsekker"? Grunnen til det er at pene jenter blir lagt ann på HELE tiden! Uansett når og hvor så får de kommentarer på utseendet deres osv. En drittsekk beveger seg i motsatt retning av strømmen, og det gir attraction. Betyr det at man MÅ være drittsekk for å dra damer? NEI! Det bekrefter bare at jenter sjeldent går for den "Nice guyen" som alltid henger på slep på utestedene. Poenget er; - Drittsekker får de fineste damene, men er ikke et alternativ over lengre tid - De snille guttene får de mindre pene damene, men er et MYE bedre alternativ over lengre tid Nei. Jeg er langt fra noen drittsekk med damene, men jeg gir de heller ikke validering som alle andre lovable loosers gjør. Jeg sitter ikke å gir hun komplimenter i hytt og gevær, og ja, jeg har vært med noen helt ufattelig fine damer oppover årene. Mange av de er fremdeles venner+ med meg, og de har også veldig bra en veldig bra personlighet. Det er tydelig her at du ikke har så mye erfaring, og jeg vil anbefale deg å komme deg litt mer ut og sosialisere litt mer med folk. Konklusjon: Velg jenter som har bra personlighet fremfor utseende, og du vil tjene på det i det lange løp. Velger heller jenter med bra utseende OG god personlighet.. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg