Prognatus Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg skjønner hva Lise04 sier, selv om jeg ikke har peiling på merkeklær. Husker at jeg en gang for mange år siden gikk inn i en klesbutikk i Vika (Oslo) for å kjøpe meg en genser og kom ut med en jeg syntes var skrekkelig dyr. Men jeg tenkte at den sikkert var av god kvalitet og butikken hadde nok dyr husleie i det strøket osv. - helt til jeg kom på jobben med genseren og folk spurte: "Har du Lacoste-genser?". Jeg var som et stort spørsmålstegn, så de pekte på krokodillen og forklarte. He-he. Vanligvis kjøper jeg klær på salg istedet og skygger unna merkeklær hvis jeg får mistanke om at de er det (prisen avslører dem stort sett). Allikevel hender det at jeg kjøper en og annen Levis-bukse p.g.a. kvaliteten. Men jeg har til gode å få negative kommentarer om klærne mine av damer på byen. Det viktigste er at de er rene og pene - ikke hva slags merke det er på dem. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lise04: Hva er problemet med gutter som kler seg bra? Hva er problemet med å kle seg i merkeklær? Skal man, bare fordi man har en far som har en godt betalt jobb og er villig til å betale dyre klær for deg, virke skinnhellig bare fordi man ikke vil framstå på en slik måte? Forstår ikke tankegangen din. Det jeg liker å handle enten dyrt eller profilerte merkeklær: Jakker, bukser, gensere. Resten kjøpes rimelig billig, fordi det gjør en så liten forskjell. Enkelte piquetrøyer må man av og til spandere på seg. 8582216[/snapback] Nei til bærums gutter! Helt enig med at man gjerne kan blande litt. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) my point exactly.. Prognatus: Den va litt små-komisk da hehehe.. Endret 11. mai 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Guide: Slik får du kjangs på damene! (BASIC) Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre. 8467718[/snapback] Slik? 8581860[/snapback] Haha, jeg tenkte på akkurat samma da jeg leste det :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Okei.. det er sååå utrolig mange som leser bare litt, og antar derfra! JEG sierikke at det er noe galt med å handle dyre klær, bare at det ikke er så fryktelig mange jenter som syns den looken (puma hårbånd, bling i begge ører, stor klokke, JL genser med stor logo fårran, tiger belte, lacostesko med tydelig krokodille) er så veldig fin.. Har prøvd å lete etter bilder, men ble jo vansklig.. noen i allefall: Også bør det tilføyes at disse guttene ofte sier ordet "lekent" og tar hverandre på "steder" og kysser musklene sine som er av proteinpulver.. DERFOR sier jeg dette.. jeg drar ikke alle som har merkeklær under en kam, vær så snill å ikke heng deg opp i detaljer da.. Jeg sammenligner bare av erfaring, men det vil ikke si at jeg konstanterer at ALLE er slik. 8584216[/snapback] Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Prognatus: Den va litt små-komisk da hehehe.. 8590653[/snapback] He-he. Ja, jeg lo godt av den historien - etterpå. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Okei.. det er sååå utrolig mange som leser bare litt, og antar derfra! JEG sierikke at det er noe galt med å handle dyre klær, bare at det ikke er så fryktelig mange jenter som syns den looken (puma hårbånd, bling i begge ører, stor klokke, JL genser med stor logo fårran, tiger belte, lacostesko med tydelig krokodille) er så veldig fin.. Har prøvd å lete etter bilder, men ble jo vansklig.. noen i allefall: Også bør det tilføyes at disse guttene ofte sier ordet "lekent" og tar hverandre på "steder" og kysser musklene sine som er av proteinpulver.. DERFOR sier jeg dette.. jeg drar ikke alle som har merkeklær under en kam, vær så snill å ikke heng deg opp i detaljer da.. Jeg sammenligner bare av erfaring, men det vil ikke si at jeg konstanterer at ALLE er slik. 8584216[/snapback] Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? 8594275[/snapback] Ja visst. Kun blåøyde kvinnfolk som napper på det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? 8594275[/snapback] Jeg tror gruppen du leiter etter ofte blir referert til som "lesber" Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg tror gruppen du leiter etter ofte blir referert til som "lesber" 8596034[/snapback] Ikke svaret jeg håpet på, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? 8594275[/snapback] Jeg tror gruppen du leiter etter ofte blir referert til som "lesber" 8596034[/snapback] Da kjenner jeg mange lesber :O Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Finnes det jenter som ikke liker velbygde, sossete gutter med hårbånd og bling? 8594275[/snapback] Ja.. Jeg personlig syns det er harry.. Bling i øret var kult men nå er det liksom litt over ehhe.. Men for all del.. tren så mye du vil, jeg vil bare sitte på apparatet bak deg og beundre Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjekke ting å ALLTID ha i lommene: Hva med snus da? turnoff? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjekke ting å ALLTID ha i lommene: Hva med snus da? turnoff? 8612835[/snapback] kort summert, JA Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Kjekke ting å ALLTID ha i lommene: Hva med snus da? turnoff? 8612835[/snapback] Tror de fleste jenter syns det er ekkelt med snus egentlig. Hvertfall bake snus. Men jeg røyker og det er det også mange jenter som ikke liker, men det er noe jeg MÅ ha så det driter jeg i. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Kjekke ting å ALLTID ha i lommene: Hva med snus da? turnoff? 8612835[/snapback] Tror de fleste jenter syns det er ekkelt med snus egentlig. Hvertfall bake snus. Men jeg røyker og det er det også mange jenter som ikke liker, men det er noe jeg MÅ ha så det driter jeg i. 8613065[/snapback] Jaja, de som ikke liker det, får bare ha det så godt^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ja.. Jeg personlig syns det er harry.. Bling i øret var kult men nå er det liksom litt over ehhe.. Men for all del.. tren så mye du vil, jeg vil bare sitte på apparatet bak deg og beundre 8604506[/snapback] Litt stalkersk...? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg trodde det var hot? 8615978[/snapback] Det er en hårfin grense. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 * Snipp * Jeg ser ut som en tufs, jeg har pondus, ikke er jeg spesielt flink til å vaske meg heller. Jeg har aldri fulgt noen av rådene i førstepost når jeg har prøvd å sjekke opp damer. Jeg har nå en deilig samboer... Jeg handler stikk motsatt av alle punktene i lista di og fikk henne på kroken. YEY! Ingen slik liste kan hjelpe deg å sjekke damer. Det beste er å opptre naturlig og være seg selv. Å stå med fingrene mot hverandre er en helt unaturlig positur og vil bli gjennomskuet av en normalt oppegående dame:) Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Quayle: Ja, selvfølgelig. Det eneste som fungerer er å være seg selv.. Jeg skrev guiden for å sabotere kjangsene deres med damer. Det aller beste er å være seg selv og forgude jenta som om hu var en engel fra himmelen. Og hvis du kjøper is til ho og er veldig snill så blir ho grisekåt på deg! Det eneste du trenger å gjøre da er å si "JEg elsker deg!", så blir ho kjæreste med deg tvert! Det aller beste er jo å se ut som en tufs da. Beste du kan gjøre er å la vær å dusje i et par uker. Få satt de mannlige duftene i gang så det røsker i nesa på hu. Og forresten; Jeg tror ikke du er sammen med en deilig dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg