bfisk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 @Trådstarter: What the fuck? Erre mulig å være så sykt kresen? Helt alvorlig, get a grip. Verden er ikke desinfisert og ikke alle har selvtillitten til en martyr.. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) @Trådstarter: What the fuck? Erre mulig å være så sykt kresen? Helt alvorlig, get a grip. Verden er ikke desinfisert og ikke alle har selvtillitten til en martyr.. 8570458[/snapback] HAHA, kresen!? Er du dritings eller noe? Hva mener du med det? Selvtillit er det bare du som kan gjøre noe med. Du har kanskje ikke selvtillit, men da ser det hvertfall sånn ut for andre som ser på deg. Tror det er du som skal "get a grip" over deg selv og begynne å gjøre noe. Ingen er født med selvtillit, et godt kroppspråk og gode taleevner. Pell deg ut og prat med så mange jenter som du klarer hver dag og fortsett sånn i 3 måneder, så kan du komme tilbake og si til meg: "Jøss.. Jeg hadde aldri trodd det du skrev var riktig, men nå har jeg jaggu vært ute og sett det med mine egne øyne at det fungerer med positive resultater!". Er piss lei av at folk som ikke engang PRØVER, driver å kommenterer at det her kommer ALDRI til å fungere! Jeg har opparbeidet en selvtillit.. Jeg har akseptert at jeg er sånn som jeg er og de tingene jeg hatet ved meg selv som jeg ikke har noen mulighet til å forandre har jeg lært å elske. Det er ikke bare sånn at jeg lurer meg selv til å tro at jeg elsker de, men jeg elsker de faktiskt! Jeg har nå såpass stor selvtillit at jeg ikke har noen problemer med å gå bort til hvilken som helst jente og starte en samtale. Men hvis du går bort til en jente og forventer at ho skal ligge med deg samme dagen, så tenker du helt feil. Gå bort til en jente med den tanken at du vil bli kjent med ho og først og fremst, for å være sosial og lære deg selv. Og når jeg klarer dette så klarer alle andre det også. Det er bare å gjøre det! GJØR DET! Ser du en jente, så GJØR DET!! Det er ikke annet å gjøre. Du er redd for å gå bort.. Du føler ubehag ved å gå bort til en jente og utveksle noen få ord.. Hva har du å tape på det? INGENTING!! Det "værste" som kan skje er at du TJENER på det! Du velger heller å holde tilbake og la vær å snakke med den pene jenta du står å ser på fordi du føler deg uvel i et par minutter. Derfor vil du heller fortsette livet som før og kanskje aldri få den jenta du alltid har drømt om! SÅ GJØR DET!! (Snakket ikke nødvendigvis til deg nå bfisk, men til alle generelt som sliter med selvtillit ) Det første en mester gjør, er å lære! (Norsk, Ordtak) Endret 9. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Alt det du skriver forutsetter at jeg ikke har draget. Du forutsetter at jeg ikke har selvtillitt, og at ingen andre har noen insikt i hvordan systemet fungerer. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Fin guide. Kan vi få den i gutteversjon? Hvordan skille seg ut positivt? Men, jenter som meg, som er skeptisk til det meste, har lagt merke til en ting. Gutter kan fake mye rart. De kan holde på med en hel skokk jenter samtidig, de kan virke selvsikre og verdensvante, men det eneste de ikke faker er å være nervøs. Om du er nervøs (ikke sånn at en stammer og rødmer, bare litt forsiktig) og søt, så kan det også være veldig positivt. Så lenge en tar seg inn etter en liten stund. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Fin guide. Kan vi få den i gutteversjon? Hvordan skille seg ut positivt? Men, jenter som meg, som er skeptisk til det meste, har lagt merke til en ting. Gutter kan fake mye rart. De kan holde på med en hel skokk jenter samtidig, de kan virke selvsikre og verdensvante, men det eneste de ikke faker er å være nervøs. Om du er nervøs (ikke sånn at en stammer og rødmer, bare litt forsiktig) og søt, så kan det også være veldig positivt. Så lenge en tar seg inn etter en liten stund. 8574865[/snapback] Om du skulle skilt deg ut fra de andre, så måtte du hatt et herlig smil og være søt (ikke nødvendigvis av utseende, men av måten du snakker på og oppfører deg). Vanskelig å forklare egentlig, for jeg liker de fleste jenter Men er det ting jeg HATER, så er det jenter som spytter, banner og leker "tøff"! Det er det verste jeg veit! Når det gjelder "gutte jenter", så liker jeg de også. Men ikke hvis de er sånn som jeg beskrev... Men det kan være at de kjører kul bil og intresserer seg for det, for å ta et enkelt eksempel. De jentene JEG tenner mest på er de som er litt sjenerte og søte men som blir et udyr i senga, hah Og så er jeg dritt lei av jenter som babler om BARE piss... Og da mener jeg PISS! Jeg liker at de forteller ting de har opplevd som er morsomt/spennende å høre på. Ikke bare gauling om at de f.eks har en hatt hjemme som er rosa, for det bryr meg midt i rompa Er sikkert ikke noe morro for noen når man vet at den andre holder på med flere om gangen. Men det er egentlig ikke noe stress hvis man tenker over det. For hvis den du er intressert i er noe å satse på så vil han/hun aldri gjøre noe sånt OM dem hadde blitt sammen med DEG. EDIT: Må legge til en ting til... Jeg hater av hele mitt hjerte, jenter som er så overlegne at når du er så uheldig å skyver blikket ditt over dem, at de da gir deg et blikk tilbake som om du hadde gjort noe JÆVLI dumt! Dette gjelder spesielt jenter som KUN flyr sammen med "gutter" som tror de har "mye" penger. Som går kun i dolce gabana, lindeberg osv. De er helt sikkert sexy de "guttene", men i mine øyne er de bare en gjeng med feminine gutter som er idioter. Aldri likt verken de gutta eller jenta der noen gang og kommer heller aldri til å gjøre det. Har vært sammen med en sånn jente før og det funker bare ikke. De tenker så mye på sitt eget utseende at det blir helt kvalmt. Liker jenter som ikke er så fisefine. De ser jo bra ut og tenker på klær og hygiene selvfølgelig, men de tar ikke seg selv så sinnsykt høytidelig heller. Og om de skulle være uheldig å søle noe på toppen sin, så begynner de ikke å sippe over det! Jordnær, søt, snill, og vill i senga.. mmmmm Endret 9. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja her har vi jammen en som vet hva han snakker om.. Trenger faen meg en slik tråd jeg iallefall ... Oppretter en sticky rett under deg jeg "Oppfølger; om det ikke gikk så bra" .. Det kan nok også trenges .. Iallefall, godt skrevet. Virker som du har peilingen Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Mange flotte råd, Twingy. Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre. 8467718[/snapback] Why? Ser ikke det litt dumt ut? 15.Vente på ho hvis ho går noe sted for en grunn (Som «Jeg går på do, vent her»). For ivrig i samtalen. Hvis ho går på do, sørg for at du er i en annen setting når hu kommer tilbake. Annen setting når hun kommer tilbake? På hvilken måte? Endret 10. mai 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg skrev det fordi det ser bedre ut enn å ikke vite hvor man skal ha armene... Bedre enn å la de henge eller å ha de i lommene. Men det er jo opp til enhver det da. Dette er bare noe jeg pleier å gjøre innimellom. Med "annen setting", mener jeg at du f.eks står å snakker med en kamerat, litt unna der dere satt, når ho kommer tilbake, sånn at ho ser at du ikke har sitti rolig for deg selv hele tiden for å vente på ho. Dette er ikke noe jeg tenker over bevisst. Det er noe jeg gjør automatiskt, for det er jo sinnsykt kjedelig og bare sitte for seg selv da og vente. EDIT: Hvis du vil lære litt om bra kroppspråk, så se på James Bond filmer. Brad Pitt i Fight Club har også veldig bra kroppspråk Endret 10. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ahh. Ikke dumt, ikke dumt. Bare pøs på etter hvert som du opplever nye hendelser innenfor kjærlighetslivet da! Veldig nyttig guide. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg gikk bort til 2 jenter (VELDIG pene) og sa: "Hva skjer?". Da så de bare rart på meg og gikk Men så gjorde jeg det på min egen måte litt seinere på kvelden. Jeg og en kamerat av meg stod ved inngangen på utestedet og tok en røyk. Så stod det en jentegjeng på 4 stykker (VELDIG pene de også) ved siden av oss. Meg: "Hei dere.. Jeg trenger deres syn på noe..." Jentene: "Okai, på hva da mener du?" Meg: "....Syns dere kameraten min ser homofil ut?" *Både kompisen min og alle jentene begynner å le som pokker* Jentene: "Haha, neida, han er bare veldig søt!" Meg: "Åja.. for det var en fyr borti baren her som prøvde seg på han:P" Akkurat den der er ganske vesentlig, ja.. Ha noe å snakke om fra første ord, trenger ikke være noe annet enn (eksempel om du hører noen snakke engelsk, for å ta noe) "Unnskyld meg, men hvor er du fra?" "Latvia ja, akkurat.. Der har jeg vært! Hvor i Latvia er du fra?" Samme hva det er, men få praten i gang. Ikke bare "hei, du var søt" eller "hei skal vi danse?". Det bruker jeg aldri, og får alltid snakke med noen om jeg har lyst. Nå sjekker jeg ikke, men det hender jeg er pratesjuk på byen likevel.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hmm.. okei Twingy.. Nå prøver jeg å ikke høres frekk ut, men er du på en måte idealmannen du da? Alt du skriver bare påpeker at du selv mener at du er en dating-gud, og at alle bør følge ditt eksempel? Nåvel.. Jeg som jente, ville i allefall mistet fort interessen om gutten begynte å spille hard-to-get. Selvfølgelig skal han ikke være "løs" heller, men så er det jo på en måte jenta som spiller litt hard-to-get, da vet man jo at hun ikke bare er ute etter sex.. Det som funker på meg og mine venninder er en kar som kler seg bra, merkeklær eller ikke.. Bare ikke så utrolig matchende at det er stygt å se på.. Gutter som f.eks bruker lacoste sko, JL genser og tiger belte syns jeg er latterlig.. i allefall samtidig.. Det blir for mye.. Mye mer attraktivt å blande merker med helt vanlige klær fra HM f.eks.. Da virker man også mer imøtekommende og jordnær. Ellers er det viktig med hygiene og alt det der, men også humor! å det er en stor pluss hvis gutten klarer å ta del i en samtale med jenta og vennindene hennes (å si noe med mening i allefall). DET verste som finns er gutter som blir skikkelig tøff i munnen når kompiser eller venninder av dama er der.. Taper... anyway.. dette er mine synspunkt Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Nåvel.. Jeg som jente, ville i allefall mistet fort interessen om gutten begynte å spille hard-to-get. Selvfølgelig skal han ikke være "løs" heller, men så er det jo på en måte jenta som spiller litt hard-to-get, da vet man jo at hun ikke bare er ute etter sex.. Hvis du kommer i kontakt med en fyr, som virker veldig spennendes og intressant og alt det der... Og så spiller han litt "hard2get".. Ville ikke du bare hatt enda mer av han da? Man kan liksom ikke sitte her og si at det ikke fungerer, for selvsagt høres det ikke sånn ut når man leser det. Det er først når man kommer seg ut og gjør det riktig i virkeligheten, det kan funke. Som sagt, det er ingen som drar damer ved hjelp av kun denne guiden. Jeg har ikke engang snakket om hvordan man kan snakke med jenter for å sparke igang de spesielle følelsene som sier til jenta at ho er tiltrukket. Det er heller ikke noen ORD som gjør det, men en prosess med forskjellige steg, hvis du skjønner. Jeg høres kanskje ut som om jeg tror jeg er den fyren alle jenter vil ha. Men det er jeg ikke. Men hvis jeg er intressert i en jente, så klarer jeg som regel å få ho. Absolutt ikke alltid, men mange ganger. Iforhold til hvordan det var med meg og jenter for en del år siden, så vil jeg si at alt jeg har lært meg fungerer VELDIG bra. Jeg er ikke en person som er sexy og deilig. Jeg er en vanlig fyr som er litt lubben osv osv osv. Men jeg kan ikke sitte å vente på at jenter skal komme bort til meg, for det gjør de ikke! Derfor må jeg få dem til meg på en annen måte enn å bruke utseende mitt. Jeg har veldig mange gode venninder som er å betrakte som HOTTE.. Når jeg blir sett på byn med en gjeng sånne jenter, så skal jeg love deg at min sosiale status skyter i været og jenter gir meg øyekontakt og smiler til meg i hytt og pine. Bare DET lille der gjør en STOR forskjell! Stusser også over hvorfor dere er imot det jeg har skrevet, for det jeg har skrevet hittil er bare starten og handler ikke engang om hvordan du kommuniserer, KUN uvaner du selv har som jeg mener du burde kvitte deg med. Man må da tenke litt selv også og ikke lese det jeg har skrevet til punkt og prikke. F.eks så kan du jo selvfølgelig ikke bare sitte der og bare gjøre det jeg har sagt.. Da ender du jo opp som en overlegen liten jævel som ingen gidder å prøve å komme i kontakt med engang. Hovedpoenget mitt med å endre de uvanene er for at du ikke skal virke så sinnsykt intressert og i tillegg være litt overlegen/hard2get. Hvis en jente spør meg om jeg vil kysse så sier jeg nei. Det blir ikke det samme som å måtte kjempe for å få ho, for så til slutt å få det kysset du hele tiden har venta på. Skjønner du nå? BTW: Jeg har Lacoste sko, så ikke mobb det! Det du sa om klær er jeg enig i. Man kan da gå i HM klær og fortsatt være på moten, men hovedsaken er at man ser rein ut. Bare man har nye, fine, rene klær så er det ett fett. Jeg velger å kjøpe dyre klær fordi jeg også tenker kvalitet. Men jeg nekter å gå i dolce gabana, lindeberg, tiger osv. Det er bare ekkelt. Endret 10. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 jojo.. Men da misforsto jeg.. Jeg mente om en gutt oppfører seg overfladisk og ER hard2get mister jeg fort interessen.. Men ikke hvis han er det litt.. Bare at det er en del jenter som blir usikre, hvis de prøver på noe å så blir de "avslått" liksom.. jaja Å det er HELT ok med lacoste sko, hehe.. men jeg bare liker ikke at enkelte gutter bruker ALT sammen.. der merkene omtrent roper "jeg koster MASSEEEEE".. De tror det er kult å ha merker fra topp til tå hver dag. Jeg også handler merke-klær, mest bukser da.. da pga kvalitet. Jeg tror dette med merke-greiene har mye å med at jeg har gått på en videregående skole der alle guttene var like glatte som såpe, med sine pappa-betaler biler + klær og bling i øra.. not a turn-on Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 hmm.. okei Twingy.. Nå prøver jeg å ikke høres frekk ut, men er du på en måte idealmannen du da? Alt du skriver bare påpeker at du selv mener at du er en dating-gud, og at alle bør følge ditt eksempel? 8581444[/snapback] My point exactly. Lenke til kommentar
whom Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Guide: Slik får du kjangs på damene! (BASIC) Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre. 8467718[/snapback] Slik? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 jojo.. Men da misforsto jeg.. Jeg mente om en gutt oppfører seg overfladisk og ER hard2get mister jeg fort interessen.. Men ikke hvis han er det litt.. Bare at det er en del jenter som blir usikre, hvis de prøver på noe å så blir de "avslått" liksom.. jaja Å det er HELT ok med lacoste sko, hehe.. men jeg bare liker ikke at enkelte gutter bruker ALT sammen.. der merkene omtrent roper "jeg koster MASSEEEEE".. De tror det er kult å ha merker fra topp til tå hver dag. Jeg også handler merke-klær, mest bukser da.. da pga kvalitet. Jeg tror dette med merke-greiene har mye å med at jeg har gått på en videregående skole der alle guttene var like glatte som såpe, med sine pappa-betaler biler + klær og bling i øra.. not a turn-on 8581817[/snapback] Der lærte jeg et nytt ord, "Glatte", hehe sinnsykt bra... Er jo det dem er, med den sleiken sin :!: Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lise04: Hva er problemet med gutter som kler seg bra? Hva er problemet med å kle seg i merkeklær? Skal man, bare fordi man har en far som har en godt betalt jobb og er villig til å betale dyre klær for deg, virke skinnhellig bare fordi man ikke vil framstå på en slik måte? Forstår ikke tankegangen din. Det jeg liker å handle enten dyrt eller profilerte merkeklær: Jakker, bukser, gensere. Resten kjøpes rimelig billig, fordi det gjør en så liten forskjell. Enkelte piquetrøyer må man av og til spandere på seg. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Lise04: Hva er problemet med gutter som kler seg bra? Hva er problemet med å kle seg i merkeklær? Skal man, bare fordi man har en far som har en godt betalt jobb og er villig til å betale dyre klær for deg, virke skinnhellig bare fordi man ikke vil framstå på en slik måte? Forstår ikke tankegangen din. Det jeg liker å handle enten dyrt eller profilerte merkeklær: Jakker, bukser, gensere. Resten kjøpes rimelig billig, fordi det gjør en så liten forskjell. Enkelte piquetrøyer må man av og til spandere på seg. 8582216[/snapback] Okei.. det er sååå utrolig mange som leser bare litt, og antar derfra! JEG sierikke at det er noe galt med å handle dyre klær, bare at det ikke er så fryktelig mange jenter som syns den looken (puma hårbånd, bling i begge ører, stor klokke, JL genser med stor logo fårran, tiger belte, lacostesko med tydelig krokodille) er så veldig fin.. Har prøvd å lete etter bilder, men ble jo vansklig.. noen i allefall: Også bør det tilføyes at disse guttene ofte sier ordet "lekent" og tar hverandre på "steder" og kysser musklene sine som er av proteinpulver.. DERFOR sier jeg dette.. jeg drar ikke alle som har merkeklær under en kam, vær så snill å ikke heng deg opp i detaljer da.. Jeg sammenligner bare av erfaring, men det vil ikke si at jeg konstanterer at ALLE er slik. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Lise04 Liker jenter som, ikke liker sånne gutter Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 vær så snill å ikke heng deg opp i detaljer da.. Lett for meg å avgjøre hva du mener. Enig i deg med nesten alt, utenom Lacoste Piques, de har rimelig mange stilige piqueskjorter. Men ja en del jeg kjenner er av den typen, går å tar på hverandre, flasher logoer og så videre. Merkene har lite å si, men logo flashing og tiger belte er litt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg