Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide: Slik får du bedre kjangs på damene!(BASIC)

Anbefalte innlegg

En liste med ting du IKKE burde gjøre:

8.Lene deg inn når du skal snakke til noen. For ivrig etter å snakke. ALDRI len deg inn uansett hvor høyt det måtte være rundt dere! Få henne til å lene seg inn eller bare drit i det.

Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre.

8467718[/snapback]

De der skjønte jeg ikke, kan noen/du forklare det med leningen, og hvordan man kan holde hendene framforseg å ha fingertupende mot hverandre, det ser, teit ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8.Lene deg inn når du skal snakke til noen. For ivrig etter å snakke. ALDRI len deg inn uansett hvor høyt det måtte være rundt dere! Få henne til å lene seg inn eller bare drit i det.

Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre.

8467718[/snapback]

De der skjønte jeg ikke, kan noen/du forklare det med leningen, og hvordan man kan holde hendene framforseg å ha fingertupende mot hverandre, det ser, teit ut?

8472297[/snapback]

Hvis du står å snakker med en jente og så er det veldig bråkete i bakgrunnen og du hørte ikke helt hva ho sa.. Ikke len deg inn for å få ho til å gjenta det ho sa. Få ho til å gjøre det isteden! Hvorfor skal DU gjøre det? Er det ikke du som er pokalen?

Det med hendene MÅ du ikke gjøre.. Er bare en greie jeg gjør innimellom.. Føler at jeg ter meg bedre ut om jeg står sånn enn om at arma bare henger rett ned og dingler.

Fant ikke noe bra bilde, men ca sånn:

CB042376.jpg

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

8467718[/snapback]

8472297[/snapback]

Hvis du står å snakker med en jente og så er det veldig bråkete i bakgrunnen og du hørte ikke helt hva ho sa.. Ikke len deg inn for å få ho til å gjenta det ho sa. Få ho til å gjøre det isteden! Hvorfor skal DU gjøre det? Er det ikke du som er pokalen?

Det med hendene MÅ du ikke gjøre.. Er bare en greie jeg gjør innimellom.. Føler at jeg ter meg bedre ut om jeg står sånn enn om at arma bare henger rett ned og dingler.

Fant ikke noe bra bilde, men ca sånn:

CB042376.jpg

8472330[/snapback]

Hvorfor må jeg få henne til å lene seg inn til meg, mulig det er noe jeg ikke skjønner her, men er det ikke like greit å lene seg inn til henne?

Det med fingrene, jeg så for meg noe slikt:

paa258000029.jpg

Å synes både det du illustrerer, og det jeg tenkte på, ser rimelig teit ut, å stå slik altså.

Men takk for at du forklarte hva du mente, synes bare de punktene der var litt, vell, vet ikke helt hvordan jeg skal si det..."teite" kanskje?

Takker for guiden btw

Lenke til kommentar
Kunne du ikke bare skrevet; Vær deg selv?

Forlanger de mer en dette, så blir det ikke noe på deg...

8473424[/snapback]

Hvem er "de"?

Er piss lei alt det snakket om å "være seg selv". Alle vil ha hjelp med dameproblemer, men det eneste de får som svar er "vær deg selv". Men nå kommer jeg med en god del mer info, og den infon hjelper til hvertfall 1000 ganger mer enn det idiotiske som alle sier: "Vær deg selv".

Du drar ikke damer fordi at du tenker inni deg: "Ok.. fjoh.. Vær deg selv nå.. detta går bra.. jenter burde like meg for den jeg er... gi på nå...".

Dessuten... Hvem er "deg selv"? Tenkt over det noen gang? Er det å være seg selv å sitte i et hjørne og ikke si noen ting, å være seg selv? (Hvis du pleier det selvsagt). Isåfall er det ikke koselig å være "seg selv".

@KjeksSjokolade: Prøv å hold albuene inntil kroppen din, hendene sammen med fingertuppene (sånn som på bildet du fant) og så lener du deg tilbake (Da mener jeg SKIKKELIG tilbake.. SYNK ned i stolen) i f.eks kontorstolen du sitter i nå og så har du den venstre albuen oppå armlenet og så lener du deg ganske mye til den siden. Føler du ikke at du oser av selvtillit da?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Eller bare vær deg selv og bli kjent med de som 'passer' deg. Er ganske sikker på at det kan bli slitsomt å gjøre seg til en annen person i lengden.

8473821[/snapback]

Igjen enda et "vær deg selv" innlegg.

Dette fungerer kun hvis du virkelig er sosial, glad i å snakke med folk og så videre.

Hvis du er en innestengt person, som er ekstremt nervøs rundt jenter, har du en relativt liten sjangse. Ja man kan være heldig og treffe en som har de samme verdiene og tingene de liker, men holder man seg for seg selv og ikke er særlig sosial, skjer heller ikke det.

Enig med Twingy ang. det å si "vær deg selv" og "vær selvsikker" er noe sprøyt. Ettersom det er en rekke defineringsspørsmål angående hvem er du og hva er det som er selvsikkert.

Lenke til kommentar

Punkt 14:

For ivrig etter å gi oppmerksomhet til det ho sier, og si «Hva?/Hæ?» hvis du ikke kan høre hva ho sa. For mye interesse i hva ho forteller. Bare fortsett samtalen, bare ikke si «Hæ?/Hva?»

Om du sier "hva/hæ" betyr det at du ikke hører etter, noe som igjen sier at du ikke gir henne oppmerksomhet.

Dessuten er det feil å sitte å være overlegen på tomannshånd. På stevnemøter sitter man og blir kjent med hverandre, og henvender seg til hverandre, ikke alt og alle rundt seg.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

Twingy, du sier at "Denne guiden er skrevet på grunnlag av erfaringer og kunnskap". Det er at det virker som om du får folk til å tro at dette er dine tips, noe som er helt feil! Du har tatt "listen" ordrett utifra Niel Strauss aka. Style - The Game. Jeg synes du skal gi kreditt til de som faktisk kom opp med dette, og ikke få andre folk til å tro at du har skrevet og funnet opp dette selv.

Det blir et plagiat om du skal si at dette er ditt verk, noe som faktisk er ulovlig!

Når det er sagt så kan jeg si at de poengene som kommer frem i denne tråden funker. Å være seg selv er bare bullshit, siden mange gutter er sjenerte og har en elendig holdning. De vil da mest sannsynlig ikke få seg en dame om de ikke forandrer seg selv.

Derimot å være selvsikker er ikke noe sprøyt, men noe av det viktigste du kan gjøre. Skal man få seg en jente så må man ha selvtillit. Av alle jeg har snakket med så sier alle at de ikke vil ha en gutt som er usikker på seg selv.

Kroppsholdning er viktig. Faktisk kanskje noe av det viktigste av alt! Kroppsspråk er 54 % (mener jeg) av kommunikasjon. Er du veldig defensiv så vil jenta oppdage dette. Og hvis du i tillegg kan lese kroppsspråk så fortstår du når du skal gå fremover og når du skal trekke deg tilbake.

Det er uansett haugevis av tips der ute, og det er umulig å komme inn på alt her!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Finnes ingen oppskrift på slikt. Alle jenter er forskjellige, uansett.

Men ingen liker dårlig hygien og dårlige klær så klart. Men det skjønner vel alle ..

8468082[/snapback]

Dette handler ikke om å "være en annen" enn den du er.

Og hvorfor ikke bli en "annen" når det er det beste for deg?

8468159[/snapback]

Har møtt mange jenter som sier "vær den du er". Ikke dirkete til meg, men at dem liker gutter generelt som ikke prøver å være noe annet.

Forandre image er noe annet, men væremåte og personlighet kan man ikke gjøre noe med.

Men er enig med deg, at det finnes triks. Som det du sa om å ikke "vente" på jenter som skal på do f.eks. Det skal jeg skrive bak øret. Men er litt uenig i en del av det du sier. Nesten rart at du ikke skriver "og dolokket skal være nede" .. hehe :)

Lenke til kommentar

@Ustedalen: Jeg har ALDRI lest Neil Strauss. Jeg har hørt om han, men aldri lest den boka han har gitt ut nå. Men jeg har lest en god del andre bøker om "Seduction". Og ja.. Jeg har lært veldig mye av de. Men når jeg skrev denne guiden, så jeg på meg selv. Jeg skrev ned ting JEG gjør som faktiskt fungerer for meg. Når jeg skrev guiden, tenkte jeg på meg selv og hva jeg gjør, kun for å hjelpe dere.

Men det tar jeg som et kompliment, når t.o.m en som er blitt verdenskjent for å ha skrivd en bok om å dra damer, nevner nettopp noen av de samme feilene folk begår når de er sammen med jenter som jeg skrev :p

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

du må jo faktisk være deg selv da.. visst du prøver å være noen du ikke er, merker jenter det med en gang, og du vil bli sett på som falsk eller som en player.

poenget er å forandre og forbedre deg selv slik at du får bedre kjangs på damene når du er deg selv..

edit: leif....

Endret av Vizard5
Lenke til kommentar
@Ustedalen: Jeg har ALDRI lest Neil Strauss. Jeg har hørt om han, men aldri lest den boka han har gitt ut nå. Men jeg har lest en god del andre bøker om "Seduction". Og ja.. Jeg har lært veldig mye av de. Men når jeg skrev denne guiden, så jeg på meg selv. Jeg skrev ned ting JEG gjør som faktiskt fungerer for meg. Når jeg skrev guiden, tenkte jeg på meg selv og hva jeg gjør, kun for å hjelpe dere.

8475666[/snapback]

Det er veldig rart at det du skrev er nøyaktig ord for ord som i The Game.

Lenke til kommentar

Om man sliter med å få damene på snora, å søker hjelp hos andre, så sier de; "Vær deg selv". Dette blir jo bare teit. For man har prøvd å være seg selv, en usikker fyr, som ikke er den som tar initeativet (Vet det ikke er skrevet rett) og som er "redd" for oppmerksomhet, og det funket ikke, så hvorfor fortsette slik?

Det er bare så håpløst å oppføre seg slik, å be dem fortsette slik de gjør det, en vakker dag kommer den rette; en annen usikker å "redd" person. Er det disse man venter på? Nei!

Jeg tror neppe man snur livet på hodet om man tar ibruk tipsene i post #1.

Hva er galt med å prøve noe nytt, når man har funnet ut at det gamle IKKE funker?!

Man søker ikke hjelp for å høre at man ikke skal gjøre noe. Når noe ikke nytter, så må den gamle teknikken byttes ut, om man vil treffe andre...

Så hver så snill, tenk over hav dere egentlig Sier når dere ber noen andre om å "være seg selv"...

Er man en dritt, må man endre oppførselen sin for at andre skal like en, slik er'r bare :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...