ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Trenger ikke guide for å ha god hygiene,nei. Slikt skal komme av seg selv. slikt bør kanskje komme av seg selv men det er hos langt nær alle dette skjer hos. en jeg var i militæret sammen med luktet såpass vondt at madrassen hans måtte brennes og skapet hans klores og desinfiseres. det er mye i guiden til Twingy som burde være en selvfølge for mange men som desverre ikke er det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er ikke sånn at man ikke får damer hvis man ikke gjør alt som står i posten. Det har han ikke sagt heller. Det er en guide for de som kanskje ikke har bra sjangs på damene fra før eller trenger å forbedre seg, De som ikke vet hva de skal gjøre når de snakker med en jente. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Haha, ja, for er man uenig er man automatisk sjalu. Samme om jeg som er jente er uenig i at f. eks Jessica Alba er deilig, da er det bare fordi jeg er sjalu og ikke like flink/deilig selv. Jeg bare syns det er feil at startinnlegget får det til å virke som at dersom du ikke følger den guiden eller gjør feil som å virke "for" interessert i ei jente, så får du ikke jenta. 8733411[/snapback] Jeg fortalte om ei jente jeg flørta med på byn i helga noen sider tilbake.. Vet du hvor mange andre jenter jeg snakka med før jeg fant ho? Det var 4 jenter. Vi hadde det sinnsykt koselig, men det ble ikke til noe mer og dessuten hadde vi aldri passa sammen. Jeg har såpass selvtillitt at jeg kan si rett ut at jeg har den egenskapen å kunne gå ifra en jente uten å begynne å grine over tapet. Det var ikke sånn at jeg gikk rett inn på utestedet og rett bort til en jente og fikk napp. Det kan hende jentene var lesber, sammen med noen og heck even gift med noen! Hvem vet. Endret 29. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg har aldri hørt om en gutt, som påstår han vet så mye om jenter som deg. Dette er ikke en guide, dette er en privat blogg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 *bilde* 8733479[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Neppe: Kan ikke du bare gå til en jente og fortelle åssen en fitte skal se ut da? Det var jo sånn du dro Julie. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fortsatt venner med deg ja. Sier vel litt om situasjonen. Jeg ville ikke likt at fyren jeg flørta med hadde fem jenter på si. Men vi har forskjellige grenser her i verden. 8733406[/snapback] Huff.. spar meg.. Jeg har aldri sagt at jeg er enig i ALT som står hetter da KittyCat.... Men det er så teit når det blir alle mot èn. Bare fordi en person tror han har en "guide", prøver å dele den med andre. Det er flere her som er enig i noe av det Twingy sier, og som er takknemmelige for råd. Kanskje han har draget på damene da, men ikke halshugg folk forde.. Jeg hadde ikke likt at fyren jeg deita hadde hatt 4 andre på si.. Det har jeg heller aldri sagt heller. Bra vi reagerer før vi leser hele posten. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Neppe: Kan ikke du bare gå til en jente og fortelle åssen en fitte skal se ut da? Det var jo sånn du dro Julie. 8733511[/snapback] Poenget ditt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Neppe: Kan ikke du bare gå til en jente og fortelle åssen en fitte skal se ut da? Det var jo sånn du dro Julie. 8733511[/snapback] Det er jo et konkret råd vi vet fungerer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) [Jeg har aldri sagt at jeg er enig i ALT som står hetter da KittyCat.... Men det er så teit når det blir alle mot èn. Bare fordi en person tror han har en "guide". 8733514[/snapback] Han TROR han har en guide ja. Helt riktig. Ikke at den er så veldig brukbar. EDIT: Legg merke til at du og skrev "guide". Endret 29. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Neppe: Kan ikke du bare gå til en jente og fortelle åssen en fitte skal se ut da? Det var jo sånn du dro Julie. 8733511[/snapback] Poenget ditt? 8733524[/snapback] Ikke noe bedre å si på det? Da får jeg svare da.. Poenget mitt med det var at du sa du fint kunne dra damer uten denne dumme guiden, ved å si sånt. Og det er like dumt som det bildet du lagde. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Sa jeg at jeg syns ALT på denne guiden er forkastelig? Jeg sa meg bare enig i hva Juliess skrev. Jeg syns hygiene burde komme av seg selv. Men som Ilpostino sa,så er det ikke alle som følger dette. Trist men sant. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Poenget ditt? skal du sjekke opp en dame nytter det ikke å begynne å snakke om hvordan fitta hennes ser ut. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Da får jeg svare da.. Poenget mitt med det var at du sa du fint kunne dra damer uten denne dumme guiden, ved å si sånt. Og det er like dumt som det bildet du lagde. 8733550[/snapback] Hææh? Hva er det du mener? Ja, jeg tror man kan dra en del damer ved å sjokkere dem om noe helt uventa. Ikke nødvendigvis fitter. @ Ilpostine. Var vel ikke poenget hvordan fitta hennes så ut. Heller om hva en kvalm fitte er. Altså, en slik der alt bare bøljer ut med hudormer og kronisk mensen. Nytter ikke ? Neivel. Du får lage en blogg du også. Det fungerte for meg. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Poenget ditt? skal du sjekke opp en dame nytter det ikke å begynne å snakke om hvordan fitta hennes ser ut. 8733559[/snapback] Du bytter om på ordene.. Bare et hint. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det fungerte for meg. da er vi vel ved kjernen ved denne tråden. det som fungerer og har fungert for deg fungerer nødvendigvis ikke for meg og omvendt. alle er forskjellige og har forskjellige preferanser hva vi faller for. det er dog noen helt grunnleggende ting en bør huske på for å ha bedre sjans på det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Da får jeg svare da.. Poenget mitt med det var at du sa du fint kunne dra damer uten denne dumme guiden, ved å si sånt. Og det er like dumt som det bildet du lagde. 8733550[/snapback] Hææh? Hva er det du mener? Ja, jeg tror man kan dra en del damer ved å sjokkere dem om noe helt uventa. Ikke nødvendigvis fitter. @ Ilpostine. Var vel ikke poenget hvordan fitta hennes så ut. Heller om hva en kvalm fitte er. Altså, en slik der alt bare bøljer ut med hudormer og kronisk mensen. Nytter ikke ? Neivel. Du får lage en blogg du også. Det fungerte for meg. 8733578[/snapback] Her kunne du kutta ut hvertfall EN uvane jeg skrev opp. Slutt å si HÆÆ. Spesielt på et forum hvor du kan lese det samme så mange ganger du vil. Og jeg tror fortsatt ikke det nytter å si noe som helst om en fitte uansett hvem det er sin. Kanskje det funker å sjokkere dem med noe uventa. Jeg velger å kalle det for å være uforutsigbar og spennende. Men det er ikke uforutsigbart og spennende å snakke om fitter. Det var ikke på grunn av at du snakka om fitter du dro Julie. Det var helheten av deg, og den er kanskje naturlig tiltrekkende. Du gjør garantert mange av de tingene jeg har nevnt, men du legger kanskje ikke merke til dem eller du vet ikke om det. Endret 29. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du glemte nummer 16: ikke tenk for mye på det som står på denne listen. Det er umulig å tilfredsstille alle de kriteriene samtidig for de fleste. Og dette vet de fleste. Dermed blir de fleste bare mer usikre, og usikkerheten skal man legge fra seg når man sjekker damer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 ..og de grunnleggende tingene er det jo ingen som har sagt seg uenige i! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 det er dog noen helt grunnleggende ting en bør huske på for å ha bedre sjans på det motsatte kjønn. 8733628[/snapback] Noe er grunnleggende, enig. Slik som hygiene. Resten er jeg uenig i fra mitt ståsted. Og når man legger på et syn på kvinner som gjør meg frustrert, så klarer jeg ikke la være å svare. Men det er ikke uforutsigbart og spennende å snakke om fitter. 8733639[/snapback] Neivel. Det skjer vel hver dag det kan jeg tenke meg. Haha, du burde hatt skuddpremie. Pang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg