Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Lite tips: Om det er en (eller flere) brukere dere ikke liker, så finnes det en fiks liten funksjon som heter: "Ignorer". 8732953[/snapback] Vi har da vel ingenting imot han. Vi er bare uenig i mye av det han sier. Det er vel ikke ulovlig? Vi har vel yttringsfrihet her på forumet også. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 For aller siste gang. Det er ikke triks og det går heller ikke ut på å lure noen. Hva er galt med å date 5 jenter? Er det noen som EIER deg? Er det noen som bestemmer over deg? Det er annerledes hvis du er sammen med noen, men når du er på jakt etter ei jente, så driter du vel fult faen i om du flørter med flere. Hadde du møtt meg, så hadde du syntes at jeg var så utrolig naturlig og ekte som det bare kunne gå ann. Og du hadde ALDRI trodd at jeg prøvde såkalte "triks" på deg. For alt er en del av meg. Det HER er MEG. Det er sånn jeg er. Og hvis folk ikke liker det, så kan dere bare synes at jeg oppfører meg som en dust og alt det der. Jeg har stor respekt ovenfor jenter. Jeg framstår som en kvalm jævel av en kukksuger nå, men det driter jeg i. Det som er så sinnsykt er at dere er like ille som meg. Begge parter er totalt bestemt. Den ene som er meg og en del andre, er den parten som virkelig tror på det vi gjør og har skuksee med det. Den andre parten er den som nekter for at det her fungerer, men de har ikke prøvd. Og da er det ganske morsomt for oss å se dere skrive sånne ting, og late som om dere har rett og sitte og le av det vi skriver fordi dere syns det er så sinnsykt teit og dumt. Jeg og mange andre vet vi har rett og det har vi bevist for oss selv MANGE ganger. Så vi trenger ikke høre på at dere syter over at det ikke funker. Ingenting fungerer for dere. Ingenting fungerer når du leser det på en skjerm. Du må GJØRE det. Du kan ikke forestille deg det i hodet ditt engang. Du må pelle den hårete ræva de ut og PRØVE og FEILE, helt til du klarer det! Jeg lurer på hva dere vil oppnå med å diskutere imot dette? Jeg vil at dere skal forstå at det fungerer. Kanksje ikke akkuratt dere, men de som har problemer med det. Det dere vil må vel å få folk til å tro at det ikke fungerer, for deres beste tips er jo "Vær deg selv", tar jeg ikke FRYKTELIG feil! Jeg har gått dypere enn som så, og t.o.m skrevet en liten basic guide. Men den rakker dere hardt ned på. Men dere tror jo også på at psykologer er jugepaver og skrytebøtter, som har tatt en hel utdannelse bare for å prate piss som ikke er sant og som heller ikke hjelper en dritt. Dere har forsøplet denne tråden med masse piss som dere TROR er sant. Så nå kan dere si til alle de som kanskje fikk litt tro på seg selv og tok motet til seg og dro på byen for å finne en kjæreste, at: "Du kan bare pelle deg hjem igjen. Alt Twingy sa var bare bullshitt som ikke funker. Så du kommer aldri til å få deg en kjæreste noen gang. Du kan likesågodt gi opp med en gang". Jeg prøver å hjelpe folk. Hva prøver dere på? Hvertfall ikke hjelpe. Det eneste dere har gjort er kanskje å ta ifra de stakkarne håpet og troen på seg selv. For hvis det jeg er inne på ikke fungerer, da finnes det jaggu ikke håp for dem. For som sagt: "Vær deg selv" hjelper faen ikke å høre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva er galt med å date 5 jenter? Er det noen som EIER deg? Er det noen som bestemmer over deg? Det er annerledes hvis du er sammen med noen, men når du er på jakt etter ei jente, så driter du vel fult faen i om du flørter med flere. Jeg har stor respekt ovenfor jenter. Der skøt du seg selv i foten. Du kan umulig ha respekt for jenter når du tøser rundt med 5 stk samtidig i tilfelle en ditcher deg. Jeg framstår som en kvalm jævel av en kukksuger nå. 8733011[/snapback] Der sa du det Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 DJ_Dark: Du ser på jenter som engler fra himmelen. Det gjør ikke jeg. Men jeg ser ikke på de som dyr heller. Det finnes en mellomting. Men si meg en ting; Hva er det jenta du liker gjør bak ryggen din? Ho har kanksje flørta litt med deg, men så kommer du på dette forumet dagen etter du fikk vite det og spør i kjærlighets tråden; Hvorfor stakk jenta mi av med en gutt til en fest og kom hjem kl. 7 på morran dagen etter? Les kjærlighets tråden. Det er et helt ferskt og nytt eksempel på det der akkuratt nå. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For aller siste gang. Det er ikke triks og det går heller ikke ut på å lure noen. Hva er galt med å date 5 jenter? Er det noen som EIER deg? Er det noen som bestemmer over deg? Det er annerledes hvis du er sammen med noen, men når du er på jakt etter ei jente, så driter du vel fult faen i om du flørter med flere. 8733011[/snapback] Pang! Jeg har stor respekt ovenfor jenter. 8733011[/snapback] Pang! Selvmotsigelse? Tror ikke jenter du dater liker at du flørter med andre jenter samtidig. Jeg framstår som en kvalm jævel av en kukksuger nå, men det driter jeg i. 8733011[/snapback] Drit i do. Jenter vil ikke like deg om du går med bæsj i buksa. Og da er det ganske morsomt for oss å se dere skrive sånne ting, og late som om dere har rett og sitte og le av det vi skriver fordi dere syns det er så sinnsykt teit og dumt. 8733011[/snapback] Forskjellen er jo at vi påpeker ikke konkret at vi er rett. Heller at vi er uenig i det du sier. Der er vel lov? Ingenting fungerer for dere. Ingenting fungerer når du leser det på en skjerm. Du må GJØRE det. Du kan ikke forestille deg det i hodet ditt engang. Du må pelle den hårete ræva de ut og PRØVE og FEILE, helt til du klarer det! 8733011[/snapback] Fikk meg en nydelig jente. Kunn ved å være meg selv. Jeg tok vel ikke det første steget engang. Jeg dro ikke til Julie for å bli sammen med henne, eller ha sex med henne. Jeg snakket ikke til henne på msn fordi jeg ville prøve å komme en vei med det. Jeg tulla bare med henne. Snakket om hvordan en fitte skal se ut. Hun syntes det var gøy. Hun følte seg tiltrukket av den grunnen til at jeg ikke kom med slike fasitmetoder som alle andre, fordi det var en del flere som prøvde å sjekke henne opp. Jeg som ikke engang prøvde, og trodde jeg ikke hadde sjans i havet på en slik jente som henne, fikk henne. Nå er hun dødsforelsket og har aldri hatt en person som er så avhengig og opphengt i meg. Jeg lurer på hva dere vil oppnå med å diskutere imot dette? Jeg vil at dere skal forstå at det fungerer. Kanksje ikke akkuratt dere, men de som har problemer med det. 8733011[/snapback] Hva vil du oppnå med denne guiden og svarene du kommer med på forumet? Du prøver å veilede dem, vi tror du veileder MANGE i feil rettning. Har man for mye å tenke på, går ting fort i surr vettu. Det dere vil må vel å få folk til å tro at det ikke fungerer, for deres beste tips er jo "Vær deg selv", tar jeg ikke FRYKTELIG feil! Jeg har gått dypere enn som så, og t.o.m skrevet en liten basic guide. Men den rakker dere hardt ned på. 8733011[/snapback] Gått dypere enn å være deg selv. Er ikke det dypt nok? Sier som jeg sa isted. Om du er som alle andre, bruker same klær som alle andre, hvem er du da? Men dere tror jo også på at psykologer er jugepaver og skrytebøtter, som har tatt en hel utdannelse bare for å prate piss som ikke er sant og som heller ikke hjelper en dritt. 8733011[/snapback] Jeg kjenner folk som har gått til psykologer. De sier det er godt å bare ha noen å prate med, bare en som er villig til å høre på deg. For noen er det større hjelp enn Dr. Phill og Dr. Twingy Online. Dere har forsøplet denne tråden med masse piss som dere TROR er sant. Så nå kan dere si til alle de som kanskje fikk litt tro på seg selv og tok motet til seg og dro på byen for å finne en kjæreste, at: "Du kan bare pelle deg hjem igjen. Alt Twingy sa var bare bullshitt som ikke funker. Så du kommer aldri til å få deg en kjæreste noen gang. Du kan likesågodt gi opp med en gang". 8733011[/snapback] Fikk tro på seg selv? Etter alle de kravene du kom meg. Jeg hadde ikke følt meg verken sikker eller komfortabel om jeg skulle kle meg og oppføre meg som andre. Jeg hadde følt meg som en idiot om jeg gikk med lighter og tørkepapir i lomma. Det er meg. Som sagt, man kan faktisk ikke planlegge at man møter personen som faller for deg, og som du faller for. Jeg prøver å hjelpe folk. Hva prøver dere på? Hvertfall ikke hjelpe. Det eneste dere har gjort er kanskje å ta ifra de stakkarne håpet og troen på seg selv. For hvis det jeg er inne på ikke fungerer, da finnes det jaggu ikke håp for dem. For som sagt: "Vær deg selv" hjelper faen ikke å høre. 8733011[/snapback] Du har prøvd å hjelpe folk. Mange her mener at du har villedet folk ut på tur med sauene. Vi prøver å hjelpe dem til å si at det stilles ingen bastante krav om hvordan du skal være for den og den personen. Takk! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hva har alle imot Twingy? Han sier ganske godt ifra i tråden at det fungerer for HAN. Hvis du mener noe annet så trenger du ikke kalle han dritt eller drive med drittslening. Han har laget en guide for å hjelpe folk som meg som er håpløse hos jentene. Og jeg er faktisk enig i mye av det han sier. Selv prøvde jeg noe lignende av det som står i posten i fjor i utlandet. Jeg og en kamerat av broren min klarte til og med å sjekke opp 2 chicks på 19 år og på den tiden så jeg ikke ut! Og dette var bare fordi jeg ikke gadd å høre på det teite "vær deg selv" pisset som ikke funker hvis du ikke er en mester med damene naturlig. De fleste her har jo ikke prøvd det Twingy sier en gang så sier dere det ikke fungerer, sier bare en ting: LOL. Har også ett lite tips jeg har lest ett annet sted som kanskje burde være med i tråden: Prøv å si hei til hver eneste pene jente du går forbi hvis du går forbi henne fler ganger. Da kommer hun til å lure på om hun har sett deg før eller blir intrisert og begynner å snakke til deg. Alt du trenger er å si: "Hei" noen ganger. Ganske bra metode for å snakke med jenter uten å ta insjativ selv. Endret 29. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Prøv å si hei til hver eneste pene jente du går forbi hvis du går forbi henne fler ganger. Da kommer hun til å lure på om hun har sett deg før eller blir intrisert og begynner å snakke til deg. Alt du trenger er å si: "Hei" noen ganger. Ganske bra metode for å snakke med jenter uten å ta insjativ selv. 8733168[/snapback] Og du er verken ei klyse eller en gjennomtenkt faen om du gjør det. Synes det var et godt tips fra deg. Og vi har ikke noe imot Twingy som person. Jeg kjenner han jo ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Godt å vite. Da skal jeg løpe rundt på byen nesten gang jeg er det som et skikkelig kukhue. Jeg vedder 10 spenn på at det funker bedre om jeg er meg selv enn å følge en guide som forklarer deg hvordan du skal bli gal av å tenke på hva du skal gjøre for å få ei jente på kroken. En annen morsom ting. Du sa at det eneste kloke Neppe sa var at han kommenterte at du hadde tidenes leif i emnet, men du har fortsatt ikke klarte å endre på det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 J@cob: Skulle jeg ignorert alle de jeg var uenige med, hadde det vært liten nytte i å oppholde seg på et diskusjonsforum. Jeg håper ingen venner av meg kommer med mye av de rådene som står der. Oppfordring til å forrandre seg selv, for å få draget på damene. Neitakk. 8732927[/snapback] Jeg tenkte ikke på de femten bud, men på det med å ha god hygiene og ikke virke helt desperat Sånne generelle råd man ikke trenger en guide for å få vite om. Jeg og mange andre vet vi har rett og det har vi bevist for oss selv MANGE ganger. Så vi trenger ikke høre på at dere syter over at det ikke funker. Jeg sier ikke at det ikke fungerer, jeg er uenig i måten det gjøres på og tankegangen bak. Men dere tror jo også på at psykologer er jugepaver og skrytebøtter, som har tatt en hel utdannelse bare for å prate piss som ikke er sant og som heller ikke hjelper en dritt. Så vidt jeg kan se har jeg ikke nevnt noe om psykologer i denne tråden, og jeg kan ikke se så mange konkrete kilder fra din side heller. Min erfaring er at psykologer vet hva de snakker om, men jeg har aldri hørt en psykolog komme med noe lignende uttalelser som din guide. Dere har forsøplet denne tråden med masse piss som dere TROR er sant. Så nå kan dere si til alle de som kanskje fikk litt tro på seg selv og tok motet til seg og dro på byen for å finne en kjæreste, at: "Du kan bare pelle deg hjem igjen. Alt Twingy sa var bare bullshitt som ikke funker. Så du kommer aldri til å få deg en kjæreste noen gang. Du kan likesågodt gi opp med en gang". På lik linje med deg snakker jeg ut ifra egne erfaringer, ikke ting jeg TROR er sant. Jeg sitter da ikke her og tror, jeg vet hvordan det er for meg og mange andre jenter. Det handler ikke om at jeg prøver å ruinere livet til en stakkars nerd som fikk seg håp om et annerledes liv ved hjelp av din guide, jeg stiller meg kritisk til hva du mener og hvordan du råder folk til å oppføre seg (evt. ikke oppføre seg, med tanke på de 15 rådene). Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 En annen morsom ting. Du sa at det eneste kloke Neppe sa var at han kommenterte at du hadde tidenes leif i emnet, men du har fortsatt ikke klarte å endre på det. 8733210[/snapback] Hvorfor skal jeg gidde? Plager det deg, så har du et problem hvis du er så fisefin. Jeg skriver som jeg skriver. Har sikkert tusen andre skrivefeil også. Hadde tatt ganske lang tid å rette opp i det. Men hvorfor tar du opp det? Er det fordi du ikke hadde noe å kommentere på det jeg sa om å date 5 jenter? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 En annen morsom ting. Du sa at det eneste kloke Neppe sa var at han kommenterte at du hadde tidenes leif i emnet, men du har fortsatt ikke klarte å endre på det. 8733210[/snapback] Hvorfor skal jeg gidde? Plager det deg, så har du et problem hvis du er så fisefin. Jeg skriver som jeg skriver. Har sikkert tusen andre skrivefeil også. Hadde tatt ganske lang tid å rette opp i det. Men hvorfor tar du opp det? Er det fordi du ikke hadde noe å kommentere på det jeg sa om å date 5 jenter? 8733238[/snapback] Gratulerer, du er i tillegg blind. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 DJ_Dark: Du ser på jenter som engler fra himmelen. Det gjør ikke jeg. Men jeg ser ikke på de som dyr heller. Det finnes en mellomting. Men si meg en ting; Hva er det jenta du liker gjør bak ryggen din? Ho har kanksje flørta litt med deg, men så kommer du på dette forumet dagen etter du fikk vite det og spør i kjærlighets tråden; Hvorfor stakk jenta mi av med en gutt til en fest og kom hjem kl. 7 på morran dagen etter? Les kjærlighets tråden. Det er et helt ferskt og nytt eksempel på det der akkuratt nå. 8733129[/snapback] Hva er det du prøver å si her egentlig? Trenger ikke guide for å ha god hygiene,nei. Slikt skal komme av seg selv. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 DJ_Dark: Du ser på jenter som engler fra himmelen. Det gjør ikke jeg. Men jeg ser ikke på de som dyr heller. Det finnes en mellomting. Men si meg en ting; Hva er det jenta du liker gjør bak ryggen din? Ho har kanksje flørta litt med deg, men så kommer du på dette forumet dagen etter du fikk vite det og spør i kjærlighets tråden; Hvorfor stakk jenta mi av med en gutt til en fest og kom hjem kl. 7 på morran dagen etter? Les kjærlighets tråden. Det er et helt ferskt og nytt eksempel på det der akkuratt nå. 8733129[/snapback] Hva er det du prøver å si her egentlig? Trenger ikke guide for å ha god hygiene,nei. Slikt skal komme av seg selv. 8733306[/snapback] At det er sånn mange jenter er. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Og du er antagelig en av guttene som er sånn? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 At det er sånn mange jenter er. 8733332[/snapback] Det er sånn de er? Altså at de løper rundt å puler alle andre enn han de flørter med? Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Og du er antagelig en av guttene som er sånn? 8733337[/snapback] Til tross for at jeg oppfører meg sånn, så er det ingen jenter som har sagt noe om det. De er fortsatt venner med meg. De likte det kanskje ikke, men det gjør ikke jeg heller når de gjør sånt mot meg. Dj_dark: Er puling, flørting? Endret 29. mai 2007 av Twingy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Dj_dark: Er puling, flørting? 8733355[/snapback] Sa jeg det kanskje? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 For aller siste gang. Det er ikke triks og det går heller ikke ut på å lure noen. Hva er galt med å date 5 jenter? Er det noen som EIER deg? Er det noen som bestemmer over deg? Det er annerledes hvis du er sammen med noen, men når du er på jakt etter ei jente, så driter du vel fult faen i om du flørter med flere. Hadde du møtt meg, så hadde du syntes at jeg var så utrolig naturlig og ekte som det bare kunne gå ann. Og du hadde ALDRI trodd at jeg prøvde såkalte "triks" på deg. For alt er en del av meg. Det HER er MEG. Det er sånn jeg er. Og hvis folk ikke liker det, så kan dere bare synes at jeg oppfører meg som en dust og alt det der. Jeg har stor respekt ovenfor jenter. BLABBlablabla...................... 8733011[/snapback] Twingy, du er herved blitt utsatt for noe som kalles Janteloven.. "du skal ikke tro du er bedre enn oss, du skal ikke tro du er noe".. Synd men sant.. SLik er det i Norge. Det er trist hvor mange som oppfører seg så tåpelig.. Om de ikke liker tipsene dine, så les en annen tråd da! Huff.. jeg blir så lei.. Mye av det du sier stemmer, og selv om det KAN oppfattes litt overfladisk, så er det egentlig sant.. Du gir bra tips.. Drit i de som er sjalu og prøver å tråkke på foten din Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fortsatt venner med deg ja. Sier vel litt om situasjonen. Jeg ville ikke likt at fyren jeg flørta med hadde fem jenter på si. Men vi har forskjellige grenser her i verden. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Haha, ja, for er man uenig er man automatisk sjalu. Samme om jeg som er jente er uenig i at f. eks Jessica Alba er deilig, da er det bare fordi jeg er sjalu og ikke like flink/deilig selv. Jeg bare syns det er feil at startinnlegget får det til å virke som at dersom du ikke følger den guiden eller gjør feil som å virke "for" interessert i ei jente, så får du ikke jenta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg