Twingy Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Akkuratt det har jeg vel ikke sagt noe på, men jeg bare lurer på hvordan han kan vite hvordan jenter andre drømmer om. Og i en gruppe på 6 stykk er det ikke vanskelig å skille ut den fineste, selvom ho er LANGT ifra deilig, generelt sett i sammenheng med alle andre. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Akkuratt det har jeg vel ikke sagt noe på, men jeg bare lurer på hvordan han kan vite hvordan jenter andre drømmer om. Og i en gruppe på 6 stykk er det ikke vanskelig å skille ut den fineste, selvom ho er LANGT ifra deilig, generelt sett i sammenheng med alle andre. 8716669[/snapback] I leave that for him to answer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 jeg har slettet noen tråder som bryter med reglene om gjesteposting. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Det jeg mener er at det funker for MEG. Så denne guiden brukes på eget ansvar! 8467718[/snapback] Amen! Utseende: Det er ikke alle som er født med et perfekt annsikt og en deilig kropp. Så de tingene vi ikke kan gjøre noe med GODTAR vi (En får værra som en er, når en itte vart som en sku – Ole Ivars). Det gjelder utseende ditt. Kroppen KAN du gjøre noe med. Du kan begynne å trene selvsagt og spise sunt, men jeg har ikke tenkt til å gå inn på det. Jeg vil fortelle deg en del tips på hvordan du kan forbedre det du allerede har. 8467718[/snapback] Greit nok. Alle ser ikke like bra ut, men ikke alle liker det samme. Hva man definerer som perfekt ansikt og deilig kropp er vel opp til hver enkelt. Så istedet for å pakke inn i hue på det man nermest kaller stygge folk, så kan man heller forklare at det finnes folk som liker anderledes. Hvorfor er klær og sånt viktig? Hvorfor kan ikke jenter like deg for den du er, din personlighet og vennskap? Dette er den største feilen dere tar. De fleste tror at jenter vil ha dem for hvem de er. For å forklare dette kort; Rene (kule/fine) klær, god hyigene osv er viktig. Hvis du hadde vært jente og møtt på en gutt med Brad Pitt (eller hvem som helst folk syns er kjekk) utseende, men som lukta dritt, hadde flekker etter mat på t-skjorta med masse hull i, gule tenner, dårlig ånde og masse kviser... Ville du hatt en one-night stand med han, eller en gutt med normalt (eller under - feit) utseende som var REN?! 8467718[/snapback] Klær og sånt, hva er "og sånt" ? Noen jenter liker deg for den du er, din personlighet og ditt vennskap. Om noe annet, bye bye. Tror du Brad Pitt er sett på som kjekk bare pga utseende hans? Se for deg Brad Pitt med gule tenner og masse kviser. Så er du plutselig Bad Gitt. Går du å lukter på ånden til folk? Her er en liste med ting du kan gjøre for å se bra ut. Gjør du ikke det blir det lagt merke til. Jenter observerer bittesmå detaljer du selv aldri noen gang hadde tenkt på. (Kan være et hårstrå på skuldra, og de legger merke til det!) 8467718[/snapback] Liste med ting du KAN gjøre for å se bra ut. Men om du ikke gjør det, blir det lagt merke til, ergo så ser du ellendig ut. Jenter observerer det samme som gutter? Jeg har aldri møtt en jente som har påpekt et hårstrå på skuldra. Jeg trar av hårstrå rett som det er av Julie. Og jeg synes ikke hun er mindre attraktiv av den grunn. Fiks håret ditt! Klipp deg og få en kul hårstil som du liker selv. Trenger jo ikke å være noe stort... Bare kort hår som du fikser opp med vox osv. (Pass på så du ser bra ut bakfra også! Ikke bare foran!)Dusj hver dag! Klipp neglene dine (Både på hendene og på beina) Deodorant, parfyme osv. (Finn en du syns lukter godt!) Nesehår? Puss tenner Få brunfarge! Sol deg, nå som det snart er sommer blir det ikke noe problem. Rene sko! Ikke noe tåfis! Extra tyggis (eller hva enn du vil ha) mot ånde! Eneste håret du skal ha på kroppen er på hodet, under arma og kanskje litt i skrittet! (Er ikke SÅ morro å se ut som en baby der nede, så derfor gidder jeg ikke shave bort alt, trimmer det en del bare) 8467718[/snapback] Jeg er kanskje den som bruker en del på håret mitt, fordi jeg må pga tørr hodebunn. Samtidig liker jeg gjerne å fikse litt på det. Men jeg orker virkelig ikke å stå 15min på badet hver dag for å ha perfekt frisyre. Dusje hver dag er faktisk ikke anbefalt, selv om jeg gjør det. Kanskje flere ganger per dag også. (Dusjing kan tørke ut huden din) Nesehår ? Hva faen. Tar du dem engang, må du ta dem helt til du dauer. Best å la være. Få brunfarge: Ikke alle har så lett for å bli brun. Med de kravene du stiller, så blir det vanskelig for usikre bleikfiser å gå på stranda for å sole seg. Hår: Så jeg skal shave leggene mine, øyenbryn, navle håra (Stien), håra på armene og i rumpa ? Neitakk. Jeg tar det over og under tissentassen, det ser mye bedre ut for både meg og damen. Klær: Man kan tenke at hvordan du skal kle deg kommer ann på hva slags jenter du liker. Liker du jenter som kjører Harley motorsykkel, så burde du kanskje kle deg i skinnbukser osv. Men for å ta den normale jenta da. Hun vil nok at du skal se ut som at du har litt peiling på mote og er REN(!) osv. Men man må selvsagt tenke på seg selv. Hva man liker selv av klesstiler! Å kle seg bra hjelper deg på mange måter. Når du går i dine beste/fineste klær, føler du deg best/finest! Dette hjelper MYE på selvtilliten din. Når du føler deg best, oppfører du deg best! Når du er i en klesbutikk neste gang og du er usikker på hva du skal kjøpe, så spør en av de som jobber der om de kan finne et plagg til deg! 8467718[/snapback] Du har vel aldri treft en selvsikker klyse? Jeg har min egen stil, som veldig veldig få på min alder har. Ergo så skiller jeg meg ganske mye ut. Har ikke det noe å si? Eller skal du kjøpe de kule/fine klærne som alle går i for å passe i mengden, go with the flow. Om du er som alle andre, kler deg som alle andre, hvem er du da? Kjekke ting å ALLTID ha i lommene: Tyggis og andre ting mot ånde Kondomer Klinex (tørkepapir) Lighter (Om ikke du røyker, så gjør andre det) Penn (Kjekt å ha) 8467718[/snapback] Tyggis er en fin ting. Men tenker mer på det fordi det er kjekt å ha noe å tygge på osv. Det med ånde kommer av seg selv. Kondomer ? Her virker vi ikke ut etter en luremus. Kondomer er det jeg hater mest her i verden, bort med dem. Tørkepapir, hva faen? Lighter: Om du ikke røyker, ikke oppfordre andre til å gjøre det. Pennen er med. Hjemme: Hold ALLTID leiligheten din ryddig og nyvasket. Re opp senga di, ta oppvaska osv, hver dag! Du vet aldri når du får damebesøk. Tips til innredning må dere spørre noen andre om. 8467718[/snapback] Redekorere leiligheten for hver gang du har ny dame, anyone ? Om jeg ikke vet at jeg får damebesøk, er det trolig fordi jeg ikke bryr meg. Uvaner: Her er en liste med uvaner du MÅ vende av deg: Slutt å tro at hvis du forteller en jente at du liker ho, så vil det funke! For det gjør det ikke. Ikke hør på triste kjærlighetssanger og tro at hvis du kjøper all verden til ho, så vil ho like deg. Hvis det funker, så er det bare fordi du er en fyr som jenter generelt syns er drit sexy. 8467718[/snapback] Okei, Julie. Jeg liker deg, men jeg kan ikke si det til deg. For det funker ikke. Du må da få høre på hvilken musikk du liker? Heller høre på hva jeg liker enn å pine meg selv mde Hardcore Dance Rave party music. Det funker, så jeg må være generelt drit sexy Hvis det går dårlig med en jente du har «prøvd» deg på, så ikke tenk over ho noe mer. Du blir bare ødelagt i hue og selvtilliten synker. Og du kommer til å bli avvist MANGE ganger nå i starten. Tenk på hva du skulle gjort annerledes, hva du gjorde galt, prøv å endre på det og gå ut på nytt og prøv deg på flere jenter. Det som er lurest for DEG er å ha hvertfall 5 jenter på en gang som du «dater», for hvis det går dårlig med èn så har du 4 andre igjen! Da tar du det ikke så nær deg. 8467718[/snapback] HVA FAEN I FAEN ? 5 Jenter, får håpe de ikke treffes på byen for å diskutere hvem de datet (John Tucker Must Die, anyone?) En liste med ting du IKKE burde gjøre: 1.Raske bevegselser, stive skuldre og å ta deg selv for seriøst eller være sofistikert (ikke le eller være avslappet) forteller jenta at du er usikker/nervøs osv. 2.Snakke for fort! Du er redd for at folk vil slutte å høre med mindre du forteller dem noe intressant før de drar fra deg! 3.Le av dine egne vitser! Hvis ingen ler av det du sa som skulle være «morsomt» så ikke dekk det til med å le selv. 4.Å si «Ikke sant?» (e.l) etter du har fortalt noe. Da søker du etter «godkjennelse» på at de andre er enig i det du sa. Du er usikker på deg selv. Ikke mye selvtillit! 5.Stå med beina inntil hverandre. Du viser at du er redd for å gå inn på andres personlige omeråde. Stå med en halvmeter mellom hvert bein! Selvtillit! 6.Snakke for mykt eller for høyt. Eksempel: Gutter med høy status er ikke redd for å bruke stemmen sin, MEN å snakke altfor høy blir sett på som å overdrive. 7.Sveive rundt med hender og armer når du snakker. Du prøver å holde oppmerksomheten fra gruppa (Noen ganger kan det være greit, men stort sett er det en form for å kvalifisere deg selv). 8.Lene deg inn når du skal snakke til noen. For ivrig etter å snakke. ALDRI len deg inn uansett hvor høyt det måtte være rundt dere! Få henne til å lene seg inn eller bare drit i det. 9.Rette deg mot henne (føttene mot henne) før ho har fortjent det. Du er altfor ivrig etter å bli kjent med ho FOR fort. (Dette gjelder selvsagt sånn istarten hvis du ser en jente du vil ha kontakt med. Ikke jenter du kjenner fra før av!) 10.Jage henne hvis hu går. Å håpe ho vil høre på deg. Hvis en jente flytter seg vekk fra deg, flytt kroppsspråket ENDA lengre vekk fra ho, så ho vill bli trekt tilbake... ikke jag henne! 11.Ikke trekke tilbake når hu gjør noe du ellers ikke ville akseptert av noen andre. Du prøver for hardt å dra ho. 12.Svare på spørsmål for fort/tidlig. For mye interesse i samtalen. 13.Snu hodet mot henne med EN gang ho sier noe til deg. For ivrig i samtalen. Så hvis hodet ditt er retta mot noen andre, og en jente sier noe til deg, snu det sakte mot henne. 14.For ivrig etter å gi oppmerksomhet til det ho sier, og si «Hva?/Hæ?» hvis du ikke kan høre hva ho sa. For mye interesse i hva ho forteller. Bare fortsett samtalen, bare ikke si «Hæ?/Hva?» 15.Vente på ho hvis ho går noe sted for en grunn (Som «Jeg går på do, vent her»). For ivrig i samtalen. Hvis ho går på do, sørg for at du er i en annen setting når hu kommer tilbake. 8467718[/snapback] Jesus kristus, fjern de 15 bud. Skulle jeg tenkt over alt det der, hadde jeg nok gått på en smell oftere enn om jeg lar være å tenke på det. Dette var grunnlegende. Jeg valgte å heller nevne ting du ikke bør gjøre når du skal sjekke opp jenter, fremfor å forteller HVA du skal gjøre. Dette er en BASIC guide. Etter du har lært alt jeg har skrivd her og fått det til å sitte inni hodet ditt, da drar du på byen og møter damer! Uansett om kvelden ikke ender opp med at du ligger med 3 jenter samtidig, så har du hvertfall fått litt erfaring og har lært litt om hva som funker og hva som ikke funker. Du er sosial, du trener på å snakke med jenter. Er det noe du trener på, så blir du god til slutt! 8467718[/snapback] Du har jo tross alt ikke sagt hvordan du bør kle deg, hva du bør ha i lommen, hvordan du bør stå, hvordan du skal skifte setting ette hu har vært på do. Hva faen ? Her lærer du ikke en dritt, annet enn å gjøre deg mer usikker og frustrert på deg selv og alle damene du møter. Lykke til. Hvis du følger denne guiden, så er det bare å komme tilbake og fortelle åssen det gikk, så kan jeg gi deg tilbakemelding på hvordan du klarte deg, hva du ikke burde gjort, og hva du burde gjort osv. Men som sagt.. Ikke stol på meg, for jeg forteller bare ting jeg selv har testet ut med positive resultater! Ikke dermed sagt at dette funker for deg, men mest sansynlig, hvis det ikke gjør det, så har du gjort noe annet galt. 8467718[/snapback] Du skal gi tilbakemelding på hvordan vi klarte oss. Si meg, var du der ? Er du hennes beste venn ? Som du sier "Ikke stol på meg". En annen ting; Når du har fått god kontakt med jenta du møtte på.. Så etter maks en time(!), så sier du at du må dra, og så går du, men i siste lita så snur du deg og sier: "Forresten, har du et mobil nummer?" 8467718[/snapback] "Ja! Bare behold ditt" Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre. 8467718[/snapback] Litt sånn som usikre konfirmanter står med besteforeldre mens 10 stykker knipser bilder av dem. Det ser bra ut Som jeg alltid avslutter når jeg har sagt noe dumt, idiodisk, sarkastisk, frekt osv. Kos og klem. EDIT: Kjangs: HVA I MØRKESTE HELVETTE! Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Er mange skrivefeil i det jeg sa. Er så langt at jeg orker ikke bla meg gjennom for å rette på det. Men de som bruker denne guiden tåler vel en skrivefeil i ny og ne Forresten fortjener denne tråden stikky. Så vi vet hvordan vi IKKE skal gjøre det. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Marius, du er helten min. 8730502[/snapback] Tror jeg støtter deg på den der. Made my day i alle fall! EDIT: Jeg foretrekker å ha sjans på damene jeg prøver meg på, ikke kjangs.. Eller betyr kjangs noe helt annet kanskje? Endret 29. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er enig med dere tre siste her.. Mulig "triks" funker for å få seg ligg på byen, men jeg ville ikke gått for den løsningen for å få meg kjæreste jeg kunne slappe av og trives sammen med.. Jeg syns faktisk ikke det er så ille å være seg selv, eller tilbringe tid sammen med folk som er seg selv Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg er enig med dere tre siste her.. Mulig "triks" funker for å få seg ligg på byen, men jeg ville ikke gått for den løsningen for å få meg kjæreste jeg kunne slappe av og trives sammen med.. Jeg syns faktisk ikke det er så ille å være seg selv, eller tilbringe tid sammen med folk som er seg selv 8730839[/snapback] Så jeg kan få slippe å leke Orlando Bloom for hver gang vi har sex ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Så jeg kan få slippe å leke Orlando Bloom for hver gang vi har sex ? 8730855[/snapback] Nå må du ikke tøye grensene for langt her Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vær deg selv, vær naturlig, ikke bare er det deilig å være seg selv foran ei jente, all bekymring forsvinner da, man angrer aldri på å være seg selv, dessuten hvis hun ikke vil ha noe med deg å gjøre som følge av det, så fint, du føler deg likevel bra og du kan fint gå videre uten henne. Det er det som er så flott Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Neppe: Ta deg et par conserta og en sobril. GOSH... Er det mulig. Det eneste bra og fornuftige du skrev var at jeg hadde en skrivefeil i topicen. Veldig nødvendig å quote og kommentere alt jeg har sagt. Spesielt når 99,9% av det du skrev var bullshit. Du kommer ikke med en dritt! Jeg trodde jeg skulle bli støtt etterhvert som jeg leste innlegget ditt, men istedenfor så gikk det bare opp for meg at det du skrev bare var helt på jordet. Det virker som om du har indelig lyst til å diskutere meg i senk og få meg til å kysse skoa dine, men istedenfor så klarte du definitivt ikke det og skrev heller masse piss. Jeg ler. Jeg ler så jeg må holde meg fast i bordet her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Neppe: Ta deg et par conserta og en sobril.- Jeg ler. Jeg ler så jeg må holde meg fast i bordet her. 8731358[/snapback] Dessverre er du ikke den eneste som ler, men vi ler ikke av samme ting. Ta deg en bolle Endret 29. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 så så gutter og jenter. Jeg har slettet et par innlegg som har gått off topic. krangling og drittslenging får dere ta på PM. Prøv å vær mest mulig konstruktiv når dere gir tilbakemelding til noen. tilbakemelding på dette tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Alle som har draget på damene, har det fordi de er komfortabel med seg selv. Hvis du slenger ut en arrogant linje du leste på nettet et sted, for så å se ned i gulvet og tvinne fingre, da skal jeg love deg det går galt. På en annen side så er det fult mulig å forandre hvem du er som person, men kun hvis du ønsker det og at du gjør det over en viss periode. Det tar gjerne litt under en måned å forandre på en dårlig uvane. Dere er velkommen til å si meg i mot, men hvis du f.eks biter negler, og du selv ønsker å slutte. Du prøver ikke å være en annen enn deg selv hvis du slutter. Altså, hvis man ønsker å være på den og den måten, så er det på mange måter riktig å bli til den og den personen. Seg jeg på f.eks Bill Clinton og ønsker å bli en karismatisk og god taler, da er jeg forsatt hundre prosent meg selv den dagen jeg hopper opp på talerstolen og setter igang. Det er ikke noe galt i å forandre seg selv, på en annen side, gjør det du selv ønsker å gjøre. Det er hvem du virkelig er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Twingy, det er faktisk ikke umulig at noen er uenige i den guiden din. De fleste er enige i at man skal bruke rene klær og unngå og lukte vondt samt ha normal folkeskikk, men trenger man virkelig en haug med triks for å klare å sjekke opp en jente? Fra mitt ståsted som jente vil jeg tørre å påstå nei. Jeg orker ikke kommentere alt du har skrevet, men jeg tar mesteparten av det. Du er nok uenig med meg i alt Rene (kule/fine) klær, god hyigene osv er viktig. Dette er jeg helt enig i, men det er en ganske selvsagt ting. Her er en liste med ting du kan gjøre for å se bra ut. Gjør du ikke det blir det lagt merke til. Jenter observerer bittesmå detaljer du selv aldri noen gang hadde tenkt på. (Kan være et hårstrå på skuldra, og de legger merke til det!) Jeg vet ikke om noen jenter som er så nøye at de irriterer seg over eller syns at sånne små ting er viktige. Eneste håret du skal ha på kroppen er på hodet, under arma og kanskje litt i skrittet! (Er ikke SÅ morro å se ut som en baby der nede, så derfor gidder jeg ikke shave bort alt, trimmer det en del bare) Naturlig hårvekst er å foretrekke. Og å se ut som en baby nedentil er ikke en negativ ting Gutter som er desperate etter å fjerne det meste av hår er lite tiltrekkende. Ta heller litt stussing, om det trengs. *hvordan du bør kle deg* Nei nei nei, kle deg i de klærne du selv liker og som passer deg. Ikke noe ser så dumt ut som folk med klær de tydelig har kjøpt bare for å passe inn et sted, eller for å endre stilen sin over natta. Forøvrig enig i det med å ha rene og ok klær, men det kommer inn under det selvsagte igjen. Slutt å tro at hvis du forteller en jente at du liker ho, så vil det funke! For det gjør det ikke. Jo, det funker. Selvfølgelig liker jenter å høre at han vi syns er interessant er interessert i oss tilbake. 8.Lene deg inn når du skal snakke til noen. For ivrig etter å snakke. ALDRI len deg inn uansett hvor høyt det måtte være rundt dere! Få henne til å lene seg inn eller bare drit i det. 9.Rette deg mot henne (føttene mot henne) før ho har fortjent det. Du er altfor ivrig etter å bli kjent med ho FOR fort. (Dette gjelder selvsagt sånn istarten hvis du ser en jente du vil ha kontakt med. Ikke jenter du kjenner fra før av!) 10.Jage henne hvis hu går. Å håpe ho vil høre på deg. Hvis en jente flytter seg vekk fra deg, flytt kroppsspråket ENDA lengre vekk fra ho, så ho vill bli trekt tilbake... ikke jag henne! 12.Svare på spørsmål for fort/tidlig. For mye interesse i samtalen. 13.Snu hodet mot henne med EN gang ho sier noe til deg. For ivrig i samtalen. Så hvis hodet ditt er retta mot noen andre, og en jente sier noe til deg, snu det sakte mot henne. 14.For ivrig etter å gi oppmerksomhet til det ho sier, og si «Hva?/Hæ?» hvis du ikke kan høre hva ho sa. For mye interesse i hva ho forteller. Bare fortsett samtalen, bare ikke si «Hæ?/Hva?» 15.Vente på ho hvis ho går noe sted for en grunn (Som «Jeg går på do, vent her»). For ivrig i samtalen. Hvis ho går på do, sørg for at du er i en annen setting når hu kommer tilbake. Uten at man skal se ut som en påtrengende overgrepsmann så vil jeg påstå at man skal virke interessert, du skal ta kontakt og prate med jenta. Det er ikke sikkert det er noe sjakktrekk å fordufte etter en time, bare fordi dine spilleregler er slik. Hva er det som er så negativt med å vise at man er interessert i jenta, og interessert i å bli bedre kjent? Det som er lurest for DEG er å ha hvertfall 5 jenter på en gang som du «dater», for hvis det går dårlig med èn så har du 4 andre igjen! Da tar du det ikke så nær deg. Vet hva jenter kommer til å tro om det dersom de finner ut dette? For en patetisk måte å holde oppe sin egen selvfølelse på! Du har skrevet at du leter etter drømmedama, da syns jeg dette er en dårlig taktikk. En feil måte å prøve å skynde seg på og å ha flest mulig samtidig, så du alltid har noe å velge mellom. Betyr virkelig jenter så lite for deg at du ikke bryr deg om det går skeis med dem? Eller er det bare et ligg alle sammen? En annen ting; Når du har fått god kontakt med jenta du møtte på.. Så etter maks en time(!), så sier du at du må dra, og så går* Ikke spytt!! Det er stygt og ekkelt. Tips: Når du STÅR og snakker med jenter, hold hendene dine foran deg med fingertuppene mot hverandre. 5.Stå med beina inntil hverandre. Du viser at du er redd for å gå inn på andres personlige omeråde. Stå med en halvmeter mellom hvert bein! Selvtillit! Spytt i vei, få jenter vil bry seg om det om de finner deg interessant fra før av (for jeg tviler på at så mange gutter innleder en samtale ved å gå bort til jenta og slenge en klyse forran skoene hennes). Vi bryr oss heller ikke om hvordan du står, så lenge du ikke veiver med armene eller gjør bevegelser som er unaturlige (stå på en måte som ser feil ut for akkurat deg, eller prøve å stå på en måte som bare ser rar ut). Jeg innbiller meg at mange etter denne guiden heller er usikre og fyller hodet med alt de ikke skal gjøre, i stedet for å klare å slappe av og oppføre seg naturlig. De fleste jenter vil ikke ha en fyr som går konstant etter boka eller bruker triks for å sjarmere! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mulig det virker overdrevent, det er det kanskje nok også. Men angående det med klær: Er enig i at man skal gå med klær man føler seg vel i. Jeg har sett folk som har skiftet stil over natten, mulig det var for å passe inn, mulig de tenkte at det var på tide å forandre stilen sin. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg mener at de rådene som er gitt, er sånne råd en god kamerat også kunne gitt deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg mener at de rådene som er gitt, er sånne råd en god kamerat også kunne gitt deg. 8732898[/snapback] Jeg håper ingen venner av meg kommer med mye av de rådene som står der. Oppfordring til å forrandre seg selv, for å få draget på damene. Neitakk. Det finnes nok en for alle, uansett hvordan du er. Du trenger ikke forrandre deg for å bevise at du er bedre enn alle andre, bare for å få deg et ligg. Date 5 stk, er både feil og uetisk ovenfor de man dater. Om man virkelig stresser så mye, så feiler man. Kjærlighet kommer når du minst venter det, ikke når du prøver desperat hardt for at det skal skje. Du kan ikke bestemme hvem du skal forelske deg i, eller hvem som skal forelske seg i deg. Førsteinntrykk har noe å si, men det første inntrykket bør være deg selv. Endret 29. mai 2007 av Neppe Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Lite tips: Om det er en (eller flere) brukere dere ikke liker, så finnes det en fiks liten funksjon som heter: "Ignorer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg