Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide: Slik får du bedre kjangs på damene!(BASIC)

Anbefalte innlegg

Jeg er i en stilling hvor jeg treffer slike selgertyper ganske ofte. Jeg kjenner det så fort jeg ser dem:)

Når du drar ut med din innlærte sjekkemetode, så er du denne støvsugerselgeren, bare at du selger deg selv. Akkurat som at jeg kjenner igjen denne støvsugerselgeren, kjenner jeg igjen DEG før du åpner kjeften:)

8705030[/snapback]

Virker ikke som du har noe særlig snøring på hva du snakker om her..

Fortell meg! Hvordan kan du spotte oss? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er rimelig enklere å spotte en støvsuger selger med sleiken dratt bakover og dress som selger støvsugere for 199,90kr enn å spotte en som bruker almenn kroppskontakt og små triks for å få damen til å føle seg verdifull.

Lenke til kommentar

Hvis du oppfører deg som en støvsugerselger, så kan du likesågodt bare dra hjem og legge deg, fremfor i det heletatt å prøve å sjekke damer når du er på byn :p

En støvsugerselger virker ikke uintressert og holder avstand. Han er rett på og prøver vilt å få deg til å kjøpe en støvsuger. Det er nettopp dette jeg har snakket om i "Uvaner".

Når jeg møter en jente tar jeg ting gradvis. I starten lar jeg henne bli komfortabel med meg, jeg snakker ikke så altfor mye, og jeg snakker som en venn. Men jeg snakker som om jeg hadde vært bestevenn med ho i 10 år! Dette har også noe med underbevisstheten å gjøre.

Du er faktiskt en vilt fremmed. Men denne metoden er fantastisk. Det gjør så jenta føler at dere "kjenner" hverandre.

Databamse:

Det er her du antageligvis får brainstop og må hente frem loggboka di og grave frem et triks for å få det til å funke, men jeg tenker ikke negativt om meg selv sånn at jeg stiller meg det spørsmålet, når jeg er der så tror jeg at jeg er den hun vil ha. Og når man tenker positivt så får man en positiv utstråling.

Du er ikke en ekte PUA før dette går automatisk og naturlig for deg, men ett sted må man jo starte :)

Veldig bra tenkemåte du har der btw. De fleste som begynner å tenke sånn, sier til seg selv at "Jeg er den ho vil ha", men de FØLER det faktiskt ikke. Men over en liten stund med slik tenking, så føler du det faktiskt også ;)

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Du er ikke en ekte PUA før dette går automatisk og naturlig for deg, men ett sted må man jo starte :)

Veldig bra tenkemåte du har der btw. De fleste som begynner å tenke sånn, sier til seg selv at "Jeg er den ho vil ha", men de FØLER det faktiskt ikke. Men over en liten stund med slik tenking, så føler du det faktiskt også ;)

8706556[/snapback]

Jeg har fått de viktigste PUA-triksene i pm. Men når det er sagt så er ikke målet mitt å bli en PUA, men målet mitt er å få den jeg har lyst på og så ha et godt liv sammen med ho. Jeg har to jenter jeg driver på med for tiden, den ene har type, men hun liker meg og den andre er singel, men jeg liker hun som har type best. Jeg har ikke tid til å leke, jeg vil stifte familie. :!:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Så bra :)

Vell, alle har forskjellige mål ved dette. Om de bare liker å sjekke, bare vil ha et ligg, ny venninde, kjæreste  :yes:

8706952[/snapback]

Litt leking har jeg jo tid til, men jeg har mest lyst på et liv sammen med ei jente og ha det moro med ho.

Neida, jeg har faktisk ikke lyst på familie. Jeg har lyst å leve som par resten av livet, UTEN unger. Deilig å slippe det maset med unger, eller jeg er veldig usikker rundt det.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Hehe, jeg får jo snart en datter nå da ;)

Må si jeg egentlig ikke hadde lyst på noe barn i starten da jeg fikk høre det, men nå etter å ha besøkt mamman en del ganger og snakket med ho og vært på sånn ultralyd, så er det en helt sinnsykt fantastisk følelse :love:

Gleder meg faktiskt. Det eneste som er kjipt er at barnet ikke får foreldre som bor sammen og elsker hverandre. Men det går nok bra det.

Så med det ville jeg bare si at du burde få deg barn iløpet av livet, ellers går du glipp av noe stort! :thumbup:

BTW: Noen som var på byen i går da? Sjekka opp noen jenter?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Må si jeg egentlig ikke hadde lyst på noe barn i starten da jeg fikk høre det, men nå etter å ha besøkt mamman en del ganger og snakket med ho og vært på sånn ultralyd, så er det en helt sinnsykt fantastisk følelse  :love:

Gleder meg faktiskt. Det eneste som er kjipt er at barnet ikke får foreldre som bor sammen og elsker hverandre. Men det går nok bra det.

Så med det ville jeg bare si at du burde få deg barn iløpet av livet, ellers går du glipp av noe stort!  :thumbup:

8708941[/snapback]

Det at barnet ikke vokser opp med pappan sin, betyr det at du også er singel akkurat nå for øyeblikket?

Håper det går bra :hm:

Men når jeg tenker meg om, er dette igrunn litt offtopic, så jeg må nesten legge ved et sjekketriks her bare sånn at ikke innlegget blir slettet:

Sjekketriks 1: Syng nasjonalsangen foran henne.

Sjekketriks 2: Bit henne i øret.

Lenke til kommentar
Sjekketriks 1: Syng nasjonalsangen foran henne.

Sjekketriks 2: Bit henne i øret.

8709950[/snapback]

Viktig at det er i den rekkefølgen?

Jeg har også et tips: når du skåler i champagne fra damens sko, husk å ikke svelge innleggssålen i samme slengen!

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Kom hjem fra byen nå. Ohh.. Var en god del bra damer i dag ;)

Flørta litt med ei jente, fikk nummeret hennes og så ble det veldig mye kyzz og klemz på slutten :wee:

Husker ikke nøyaktig hva jeg sa til ho, men etter å ha snakka i rundt 15 min og fått god kontakt så følte jeg at jeg hadde fått satt igang noe, så sa jeg noe som det her:

(Først tok jeg tak i handa hennes)

Meg: "Vet du hva, du har det nydligste smilet jeg har sett i kveld... føler meg glad inni meg!"

Ho:"Takk!"

Meg: *Begynteåtellefingre* "Eller forresten... Det var 4 andre jenter med et nydelig smil. Av de så har du det fjerde beste smilet."

(Dytta vekk handa hennes)

Ho: "Åhh.. Hvorfor har de bedre smil da?"

Meg: "Okei da.. Du får få tredjeplassen da for at du er så livlig, så heretter skal jeg kalle deg for 'Nummer 3'"

Ho: *lo godt*

Så etterhvert kom vi inn på å snakke om foreldrene våres! (Faktiskt, Av alle ting.. men skal si jenta hadde humor :p)

Hadde en god del ting til felles der, så jeg ga ho en high-five på slutten og sa jeg skulle på dass.

Når jeg kom tilbake så satt ho å prata med en annen fyr (En forb***a soss), men heldigvis spotta jeg noen kamerater som satt ved baren, så jeg gikk bort til dem og prata litt. Så begynte jeg å vise dem bilder på kameraet mitt fra en danmarkstur jeg var på for et par uker siden.

Jeg la merke til at denne jenta så på meg HELE tiden, men jeg bare fortsatte å ignorere ho. Så plutselig kommer ho bort og avbryter oss og spør om ho kan få se på bildene, så jeg viste ho ETT bilde og så slo jeg av kameraet :p

Så begynner jeg å snakke om turer og reise, snakka om at jeg elsker danmark osv, og så sa ho at ho også gjør det, så jeg ga ho en high-five til og fortsatte å holde ho i handa og sa til kameratene mine: "Ho her er kul! Ho har nå tillatselse til å henge med meg!"

Men så slapp jeg handa hennes litt etter litt, sånn at jeg holdt ho i handa men ikke ordentlig, holdt bare med noen fingre og sa noe som:

Meg: "Men jeg vet ikke hvor godt du liker å reise.. Så jeg er ikke sikker på om vi kan henge sammen..."

Ho: "Jooo! Jeg liker å reise jeg da!"

Meg: "OKei.. så hvor er det kuleste stedet du har vært i år da?"

Ho begynner å fortelle om en tur ho hadde til Hellas, og så fortalte jeg ho at ho fikk lov til å se bildene mine fra danmark nå. Og så fortalte ho meg at ho syns det var kult at jeg likte å reise mye osv.

Så sier jeg til ho at jeg syns det er kult at ho også liker det. Så gir jeg ho ENDA en high-five, tar tak i handa hennes og drar henne inntil meg, så vi var veldig nerme munn til munn, og så går ho inn for et kyss, men så trekker jeg meg tilbake, og så blir jeg veldig stille. Og da begynner ho å prate igjen.

Men i det ho begynte å snakke så tok jeg tak i henda hennes igjen og dro henne mot meg så leppene våre berørte hverandre, så prøver ho å kysse meg og så dytta jeg ho vekk igjen, men holdt hvertfall en liten samtale gående.

Så tok jeg henda hennes enda en gang og dro henne inntil meg og så begynte vi å kysse, men så begynte ho å bruke tunga og da trakk jeg meg litt tilbake, så brukte jeg litt tunge og så ble det bare villere og villere, og da dytta jeg ho helt vekk. Da sa ho med et stort smil:

Ho: "Du er slem!"

Meg: "Jeg vet, men jeg må desverre komme meg hjem nå"

Så sa jeg hade og så gikk jeg, og så gikk jeg tilbake igjen og sa: "Kan jeg få nummeret ditt?"

Så skal ringe ho til uka tenkte jeg... Ho her virka faktiskt VELDIG intressant! Sinnsykt morsom, jordnær, søt, deilig, snill og omtenksom jente. Det liker vi :D

En bra dag på byen :w00t:

Lenke til kommentar

Må si jeg egentlig ikke hadde lyst på noe barn i starten da jeg fikk høre det, men nå etter å ha besøkt mamman en del ganger og snakket med ho og vært på sånn ultralyd, så er det en helt sinnsykt fantastisk følelse  :love:

Så med det ville jeg bare si at du burde få deg barn iløpet av livet, ellers går du glipp av noe stort!  :thumbup:

8708941[/snapback]

Nei så fett! :D Har en litten kladd tassendes rundt her hjemme om dagen. Sant skal sies så er den ikke min, men uansett....:p

Var ute i går ja. Men ikke på byen. Var på en relativt target-rik fest, og fikk et par kcloses og #closes.

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

*zip*

8712316[/snapback]

så trikset du praktiserer er kort fortalt bare å virke avvisende, men ikke helt, Og tvinge henne til å ta steget hvis hun vil noe? Få henne til å tro du er bedre enn henne :)

Lenke til kommentar

*zip*

8712316[/snapback]

så trikset du praktiserer er kort fortalt bare å virke avvisende, men ikke helt, Og tvinge henne til å ta steget hvis hun vil noe? Få henne til å tro du er bedre enn henne :)

8714375[/snapback]

Tja. Du kan vel kalle det for det. Men det ligger helt sinnsykt mye mer bak enn bare det ...

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

8714375[/snapback]

Er vel ikke akkuratt å tvinge ho til å gjøre noe som helst. Men jeg VELGER, jeg lar meg ikke bli VALGT. I går hadde jeg full kontroll over hele situasjonen og det var JEG som valgte jenta.

En veldig viktig sak er det å faktiskt være bedre enn jenta. Hvis jenta ser ned på deg og føler seg mye bedre enn deg, så har du MYE mindre kjangs på ho.

Det handler egentlig ikke om å være avvisende, men å GI og TA. To skritt fram og ett tilbake. Sparker igang masse attraction og spenning.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Nei.

Jeg er langt fra noen drittsekk med damene, men jeg gir de heller ikke validering som alle andre lovable loosers gjør. Jeg sitter ikke å gir hun komplimenter i hytt og gevær, og ja, jeg har vært med noen helt ufattelig fine damer oppover årene.

Mange av de er fremdeles venner+ med meg, og de har også veldig bra en veldig bra personlighet. Det er tydelig her at du ikke har så mye erfaring, og jeg vil anbefale deg å komme deg litt mer ut og sosialisere litt mer med folk.

Jeg får de damene du bare kan drømme om :thumbup: Btw, du mener at jeg burde komme meg ut å sosialisere meg mer med folk? Jeg er ute hele tiden jeg, og drar de fineste damene. Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om :)

Lenke til kommentar

Nei.

Jeg er langt fra noen drittsekk med damene, men jeg gir de heller ikke validering som alle andre lovable loosers gjør. Jeg sitter ikke å gir hun komplimenter i hytt og gevær, og ja, jeg har vært med noen helt ufattelig fine damer oppover årene.

Mange av de er fremdeles venner+ med meg, og de har også veldig bra en veldig bra personlighet. Det er tydelig her at du ikke har så mye erfaring, og jeg vil anbefale deg å komme deg litt mer ut og sosialisere litt mer med folk.

Jeg får de damene du bare kan drømme om :thumbup: Btw, du mener at jeg burde komme meg ut å sosialisere meg mer med folk? Jeg er ute hele tiden jeg, og drar de fineste damene. Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om :)

8716269[/snapback]

Eurraaait... :roll:

Takk for det virkelig dype innlegget med masse fakta.

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Eurraaait...  :roll:

Takk for det virkelig dype innlegget med masse fakta.

8716341[/snapback]

Må alle tråder på dette forumet være faktabasert? Jeg bare svarte på det du sa til meg jeg :)

Lenke til kommentar

Noen tror at man er nødt til å lære seg det for å tiltrekke seg damer, men det enkelte glemmer er at mange av oss er attraktive av natur, vi trenger ikke spille for noen :w00t:

Men når det er sagt, triks og sånt er jo moro å lese da..

Lenke til kommentar
Jeg får de damene du bare kan drømme om :thumbup:  Btw, du mener at jeg burde komme meg ut å sosialisere meg mer med folk? Jeg er ute hele tiden jeg, og drar de fineste damene. Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om :)

8716269[/snapback]

Det gjør du helt sikkert :) Du har sikkert en type personlighet som naturlig drar damer og så har du helt sikkert itillegg til det en bra kropp og godt utsseende. Eller bare en av delene.

Hva mener du med "damer du bare kan drømme om"? og "de fineste damene"?

Lenke til kommentar
Jeg får de damene du bare kan drømme om :thumbup:  Btw, du mener at jeg burde komme meg ut å sosialisere meg mer med folk? Jeg er ute hele tiden jeg, og drar de fineste damene. Jeg vet veldig godt hva jeg snakker om :)

8716269[/snapback]

Det gjør du helt sikkert :) Du har sikkert en type personlighet som naturlig drar damer og så har du helt sikkert itillegg til det en bra kropp og godt utsseende. Eller bare en av delene.

Hva mener du med "damer du bare kan drømme om"? og "de fineste damene"?

8716603[/snapback]

Slutt med den innesluttede ironien din, det er faktisk ikke umulig at andre også drar damer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...