Gå til innhold

The Experience: Billetter kan nå kjøpes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bør dere vell snart ha fått ordnet opp i problemene med betalingen?

 

Vi, (for jeg har på en følelse av at det ikke er bare meg selv jeg snakker for), er nok så lei av å få "Payment information will be available in a few days. "

 

kunne dere ikke fått satt en dato på denne saken i allefall?

det har gått mere enn "a few days" siden sist jeg klikket på payment knappen.

 

 

Jo lengre dere venter, jo mindre deltakere ender dere jo opp med?

Jeg hadde høyforventninger angående HW lan, og gledet meg egentlig ganske mye! Men, håpet om et herlig arrangement synker hver gang Payment information will be available in a few days. kommer opp på skjermen!

 

Please hw, få opp farten?!

Lenke til kommentar

Dette er en sak som ligger ganske så langt utenfor våre hender, som tidligere nevnt. Saken er at banken må få igang en løsning med KID-nummer o.l. før vi kan starte med innbetalinger. Vi er klar over at dette er en beklagelig situasjon, men alle som har bestilt billetter er uansett sikret sine billetter selvom de ikke får betalt denne enda. Å sette en dato blir som å spørre hvor mye en stein veier (og ingen morsomheter med at en stone veier 14 pound. . . !). Vi vet rett og slett ikke for øyeblikket.

 

Og la meg spørre litt kritiskt: blir arrangementet dårligere når man ikke får betalt med en gang?

Lenke til kommentar

å refferere til hvor mye en stein veier er ikke akkurat det beste argumentet på å ikke ha ordnet betalings informasjon

 

bare å putte steinen på en vekt det :thumbup:

 

greit at banken skal ordne dette, men da burde dere kanskje vudere en annen bank da det tar tid(grit ting tar tid, men kanskje litt for lang tid?)

 

25/04-2007 : 19:56 skrev Fubar:

Vi jobber med og få opp en KID løsning og da vil det problemet være løst.

 

 

hvor betaler man for parkering?

Syns dog det var dyrt jeg når det i realiteten er gratis der, eller?

Endret av Alex_86
Lenke til kommentar
å refferere til hvor mye en stein veier er ikke akkurat det beste argumentet på å ikke ha ordnet betalings informasjon

 

bare å putte steinen på en vekt det :thumbup:

9008555[/snapback]

Du skjønte utmerket godt hva jeg mente!?

 

Dette er ikke noe jeg kommer til å diskutere noe særlig mer. Løsningen er klar når banken gir klarsignal for det. Å blande inn en ny bank kommer bare til å gjøre ting værre. Det var et dårlig tips.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hvor betaler man for parkering?

Syns dog det var dyrt jeg når det i realiteten er gratis der, eller?

 

 

Det er ikke gratis parkering der og det er ikke The eXperience som skal ha betalt for parkering . Det er en betalingsautomat der (tror det er en privat parkeringsplass) mener det var europark jeg fikk bot'en ifra under siste oslolan.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...