PantZman Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Har et lite problem: Finner ikke ut hvordan jeg får unlocka siste karakteren i spillet. Jeg har nå 23 karakterer og det er nå bare en ledig plass som er til høyre for Mewtwo. Er det Mew som er siste karakteren? Jeg fikk Mew"two" for to dager siden men har ikke sett noe til Mew enda. Har lest over denne guiden men kan ikke se det stå noe om Mew. Edit: Greide nettopp 100 man melee og fikk da unlocka Falco og noe andre greier, men det er fremdeles ikke den jeg trenger å unlocke Endret 25. april 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har et lite problem: Finner ikke ut hvordan jeg får unlocka siste karakteren i spillet.Jeg har nå 23 karakterer og det er nå bare en ledig plass som er til høyre for Mewtwo. Er det Mew som er siste karakteren? Jeg fikk Mew"two" for to dager siden men har ikke sett noe til Mew enda. Har lest over denne guiden men kan ikke se det stå noe om Mew. Edit: Greide nettopp 100 man melee og fikk da unlocka Falco og noe andre greier, men det er fremdeles ikke den jeg trenger å unlocke 8467499[/snapback] Det er nok Mr. Game&Watch, men husker ikke åssen du fikk tak i han. Enten var det å få tak i alle andre karakterer bortsett fra han, eller så var det å gjøre en event eller hva de oppdragene het. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Mulig det er Mr. Game&Watch som skal være der, mangler han og. Kjørte gjennom en classic game med Falco nettopp og da fikk jeg låst opp Event Match 31-39 så da er jeg jo litt mer på vei. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tror du på klare ut Adventure mode og classic mode med alle karakterene for å få mr.Game&Watch Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Tror du på klare ut Adventure mode og classic mode med alle karakterene for å få mr.Game&Watch 8469065[/snapback] Jeg fullførte "target" greia med alle karakterene så fikk jeg game & watch. Nå har jeg endelig alle karakterene og nesten alle banene. Det ble ikke noe "Mew" på meg da, trodde det var en karakter i spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Mew bare kommer fram viss du tar å skifter på items på custom rules Da tar du bare med pokeballer på very high og ingenting annet, da kan Mew dukke opp men han gjør ingenting med motstanderene dine, bare flyr vekk den reddharen Super Smash Bros Melee er sinnsykt kult spill, gleder meg til Super Smash Bros Brawl Endret 3. mai 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Om noen flere sitter fast er dette en grei side: Komplett gjennomgang av Super Smash Bros: Meele Spesielt hvis engelsk kunnskapene ikke er helt på topp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå