Exogen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg orker ikke mere mass xD Den jeg bruker mest: Jeg bruker den mest til å laste ned filmer, Finne bilder av bestemte ting du ikke fant på google.com da du søkte over lang tid, Og ikke fant det på Image search: Vel da kan du bruke ?intitle:index.of? jpg electric car = La oss si du skal finne et bilde av en elektrisk bil, men finner det ikke på bildesøk eller orker ikke lete på den vanlige måten, da skriver du bare ?intitle:index.of? jpg electric car, Da vil du se mange linker, som f.eks = www.ecolo.org/photos/electric-car/ <---- der finner du bilde. Ok, La oss si du skal finne en film om skateboard eller noe. Da ender du bare fil formatet = ?intitle:index.of? jpg electric car <---- Ser du at det står Jpg, Endre det til Mpg. så søker du på ?intitle:index.of? mpg skateboard, da vil blant annet denne linken komme opp, yloreau.free.fr/divers/humour/ gå inn på den og trykk på "skateboard.mpeg 15-Dec-2004 16:48 360k" Tadaaa, Dette kan du blant annet gjøre til å finne bilder, filmer, Mp3 osv av hva som helst. Bare husk og endre filformat : ?intitle:index.of? jpg electric car <---- JPG = Bilde ?intitle:index.of? mpg electric car <---- Mpg = film ?intitle:index.of? mpg electric car <---- mp3 = Sang Help Site:www.google.com = Når man søker med dette på google vil man finne alle "Help" sidene på Google.com. altså Hvis du f.eks : skriver Per Site:www.biip.no, I google søkemotoren vil det komme opp alle tingene med per på den siden : www.biip.no/Per-Fredrik_Pekki www.biip.no/per-christian www.biip.no/Per-fekt -------------------------------------------- Hvis du skriver allintitle: (Også etterfult av 1-1000 ord) så vil den lette på alle sider i verdnen etter de ordene. f.eks = allintitle:blomster og jord Blomster-Finns filosofi - Mellom himmel og jord - NRKnull,Jeg har barn, og jeg har en mor å snakke med. Jeg vil gjerne være sammen med barn og barnebarn. Ved siden av blomstene gjør det meg glad, ... www.nrk.no/programmer/radio/mellom_himmel_og_jord/2683667.html - 47k - Drøbakveien Jord og Hagesenter: Blomster og planterPlace your website description in this area. This is read by some search engines. www.drobakveienjord.no/gallery2.htm - 13k - --------------------------------------------- intitle: intitle:google search = GoogleAdvanced Search · Preferences · Language Tools. Search: the web pages from Canada. New! Create and share personalized Google Maps. ... www.google.ca/ - 5k - 12. apr 2007 - I hurtigbuffer - Lignende sider Google Image SearchThe most comprehensive image search on the web. Advertising Programs - Business Solutions - About Google. ©2007 Google. images.google.com/ - 6k - I hurtigbuffer - Lignende sider GoogleOffers the choice of searching the whole web or web pages from Australia. Also advanced search, image and groups search, news and directory from the Open ... www.google.com.au/ - 5k - 12. apr 2007 - I hurtigbuffer - Lignende sider Nesten det samma som allintitle. --------------------------------------------------- allinURL: Ikke noe nyttig egentlig, f.eks allinURL:lol emo, vil finne alle url med Lol og emo i sitt domene. --------------------------------------------------- cache: Hvis du f.eks leter etter et spesielt ord, som Potet på biip kan du skrive = cache:www.biip.no potet Da vil alle "Potet" bli merket. --------------------------------- link: Hvis du skal f.eks finne ut hvem som har Linket biip på sin side kan du skrive link:www.google.no da vil du finne alle andre sider som har linket google. ---------------------------------- related: Hvis du f.eks vil på en annen søkemotor en google og ikke vet hva du skal søke på, kan du skrive related:www.google.no, da vil du få en liste over Lingnende sider, som f.eks kvasir, Norge.no, altalavista osv. ........................................ info: Sier seg selv. Om du f.eks søker på info:www.google.com vil du få beskrevet hva det er. -------------------------------- Define: Dette blir sikkert veldig nyttig hvis du ikke vet hva du skal søke på, hvis du f.eks har om Hitler. Define:Hitler <<<--- Da vil du få alt fakta om han. -------------------------------- Du kan også bruke google som kalkulator : skriv 5*5 og du vil få svaret. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 En annen nyttig ting er valutakalkulatoren. F.eks.. Dollar til Kroner.. "USD to NOK" skriver man bare. (Uten " selvfølgelig) Eller om du vil ha eksakt 16 dollar til kroner.. "16 USD to NOK" Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Kjempe bra, selvom den tutorialen finnes over allt Jeg ble selv overaska over kalkulatoren! Endret 25. april 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kalkulatoren funker på ALT av enheter, ikke bare valuta. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kalkulatoren funker på ALT av enheter, ikke bare valuta. 8470503[/snapback] Mm, hvorfor har ikke google markedsført dette helt. Dette burde da ta knekken på nesten ALLE andre konverteringssider på nettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå