hemo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ein fyr fekk riper i gjennopprettings-CDane sine, og eg hjalp til med å installera ein ny Windows XP. Etter installasjon av fleire oppdateringar og tilleggsprogram (flash, java, foxit, antivirus, etc.), tenkte eg å laga eit nytt sett med CD-plater, sånn at fyren kunne gjennoppretta sjølv, når alt gjekk i stå. Fins det nokon genial løysing får å få laga Recovery-CDar under Windows XP? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ein fyr fekk riper i gjennopprettings-CDane sine, og eg hjalp til med å installera ein ny Windows XP. Etter installasjon av fleire oppdateringar og tilleggsprogram (flash, java, foxit, antivirus, etc.), tenkte eg å laga eit nytt sett med CD-plater, sånn at fyren kunne gjennoppretta sjølv, når alt gjekk i stå. Fins det nokon genial løysing får å få laga Recovery-CDar under Windows XP? 8467438[/snapback] Personlig bruker jeg Norton Ghost. Det finnes mange men jeg mener dette er den beste for meg iallefall. Hvis du ikke ønsker å lage cder kan du også lage ett gjennopprettningspunkt fra og med da du ønsker det. Og så kan du gjennoprette når du vil til dette tidspunktet senere Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Ser at det fins ein Trial-versjon. Du får laga CD-plater som kan boota maskina og auotmatisera gjennopprettingsprosessen, sant? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ser at det fins ein Trial-versjon.Du får laga CD-plater som kan boota maskina og auotmatisera gjennopprettingsprosessen, sant? 8468301[/snapback] Ja. Du må uansett huske å lese instruksene nøye, spesiellt hvis du har flere stasjoner som ikke er separate. Slik er det med alle recoveryprogram. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nix.. eg fann ingen funksjon for å laga recovery-CDar med Norton Ghost Trial. Eg får brent ut data ved hjelp av "Back Up Now", men ingen av CDane er oppstartbare og dei inneheld ikkje noko program for gjennoppretting. Copy My Hard Drive (Advanced) er eit val eg må oppgradera for å få tilgang til. Det står at dette er for å kopiera alle filer, program og innstillingar rett over på ein ny harddisk. Ikkje det same som recovery-CD, mao. Fins det andre alternativ for å laga Recovery-CD? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nix.. eg fann ingen funksjon for å laga recovery-CDar med Norton Ghost Trial.Eg får brent ut data ved hjelp av "Back Up Now", men ingen av CDane er oppstartbare og dei inneheld ikkje noko program for gjennoppretting. Copy My Hard Drive (Advanced) er eit val eg må oppgradera for å få tilgang til. Det står at dette er for å kopiera alle filer, program og innstillingar rett over på ein ny harddisk. Ikkje det same som recovery-CD, mao. Fins det andre alternativ for å laga Recovery-CD? 8555521[/snapback] Da må du nok ha full versjonen ja, noe som ikke er like morsomt. Fikk det med dataen og synes det er det beste programmet til det formålet. Men ikke hvis man må kjøpe det. Fant mange gode alternativer ved å søke her http://www.google.no/search?hl=no&q=make+b...covery+cd&meta= Forresten er og http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002631#id844 Endret 7. mai 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
hemo Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 hmm.. sukk... på den Digi-sida fann eg faktisk ingen program for å laga recovery-CD/DVD. Var eg blind? I søketreffet frå Google blei eg heller ikkje spesielt klok. Hjelp å laga oppstartbare CDar, både for Windows og linux, men.. ehm.. hmm... Er det andre i detta forumet som har erfaring med gode måtar å laga recovery-CD, på? Helst ved hjelp av gratis-, open- eller sharewareprogram. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Då har eg testa ein versjon av Norton Ghost 12, som også nekta å laga recovery-CD. Det Norton Ghost 12 derimot fekk til, var å oppretta to filer (sv2i og v2i) på ein delt nettverksstasjon (eller minnepinne eller ekstern harddisk). No gjenstår det berre å få dette delt opp og over på CD, samt at CDen på eit eller anna vis må gjerast oppstartbar, med ein oppstartsmeny som tilbyr full gjennoppretting av heile datamaskina sin harddisk... Hmm... Det ser mao. ut til å vera eit godt stykke igjen. Kunne det tenkast at Norton Ghost ikkje er "rett" program til denne type oppgåver? Det fins vel programvare (og då opnar eg for kommersielle også) som på enkelt vis kan produsera recovery-CD for ein brukar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå