Gå til innhold

GTA IV "flyvinga ikke lagt helt død"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk blir så hypp på å fly i GTA. Kjøp et flyspill istedet.

8476108[/snapback]

 

Fordi det er så fryktelig morsomt. :) Og det er et stort tilskudd til frihetsfølelsen.

8479542[/snapback]

 

Nettopp.. Jeg klarer meg uten, men det er gøy å leke stuntpilot uten livet som innsats.

 

Samme som å si: "Kjøp MotoGP istedet for da", hvis de hadde tatt bort motorsyklene.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Veldig bra at de har med flyving med helekopter. Men jeg må si at jeg så frem til vanlige fly og. Kanskje ikke jumbo jetten. Men kanskje litt mindre private fly.

 

Men på en annen side så ville nok CIA gått nuts over at de så på alle som ikke var gode til å fly online og krasjet inn i en bygning. Som meget mulige terrorister som planla et angrep :roll:

8467725[/snapback]

Krasje inn i bygninger går an med helikoptere også :p Hehe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Flyging høres veeldig bra ut. Var mye moro i å fly som en gal på San Andreas ihvertfall. Og om byen blir så diger som de skryter av, håper jeg det blir andre måter å ta seg fram på, enn kun bil.

 

Ang. fly og Saints Row, jeg savna det en del ganger. Spesielt på en del lange kjøreturer, men det gjorde ikke spillet dårligere i mine øyne. Men jeg savna jo også båt, motorsykkel. Rett og slett litt variasjon i kjøretøyene.

8467954[/snapback]

 

kan tenke meg at vi får se undergrunnsbaner. Kanskje man også kan ta taxi? men uansett. bil og helikopter bør holde også :)

Lenke til kommentar

T-bane er en selvfølge. Tror at den blir et veldig aktuelt fremkomstmiddel rundt om i byen. Vet ikke om de har undergrunnsbane som går inn i Jersey, men dit går det sikkert en annen form for tog og sånt.

 

I San Andreas ville det ha blitt krise om fly ikke hadde vært med. Fly var det viktigste fremkomstmiddelet mitt hvertfall.

Lenke til kommentar
Joda har sett det på film før jeg så det så... Tror det var en med arnold eller noe sånt. :p

8478144[/snapback]

 

Godzilla kansje? :p

 

Jeg håper de tar med en Harrier, var en av de tinga jeg hadde det mest moro med i San Andreas.

8490555[/snapback]

True Lies heter filmen :p Er utrolig bad ass når Arnold skal redde Jaime Lee curtis(ellers var det dattra han skulle redde :p)

 

 

PS; Han jakter også på en fyr på hustopper....på hest

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...