Gå til innhold

Gamer pc - noe jeg bør forandre på?

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart ha komf og har bestemt meg for at noe av pengene skal gå til ny pc. Pcen skal for det meste bli brukt til gaming og den slags ting. Jeg har satt meg opp ett oppsett som jeg tror er ideelt til meg.

klikk på meg

- Kabinettet kjøper jeg en annen plass, så jeg har ikke tatt med dette.

- Jeg tok samsung diskene siden disse skal være rolige og gode.

- Raptor-disken vil jeg kjøre OS på... det blir vell bedre ytelse å ha OS på en 10000 rpm disc? lønner det seg?

- Har bestemt meg for at jeg skal ha et asus hovedkort. Er dette et bra kjøp?

- E6600 og 8800 GTX er det ingen tvil om at jeg skal ha :tease:

- Tok med en 850 W strømsorsyning da jeg ikke vill bytte den ut ved en eventuell oppgradering av pcen.

- RAM'en er jeg litt usikker på, men siden den stod i anbefalinger under gamer-pc, så tror jeg at den er bra :)

Er det noen der ute som har noen forandringer jeg bør gjøre eller noe andre innspill over oppsettet min, så bare fyr løs ;)

Har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke mer enn 15 - 16k på pcen. Må jo ha ny skjerm og :p

Takker for all hjelp og håper at noen gidder å lese gjennom dette :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:p

Jeg skal snart ha komf og har bestemt meg for at noe av pengene skal gå til ny pc. Pcen skal for det meste bli brukt til gaming og den slags ting. Jeg har satt meg opp ett oppsett som jeg tror er ideelt til meg.

klikk på meg

- Kabinettet kjøper jeg en annen plass, så jeg har ikke tatt med dette.

- Jeg tok samsung diskene siden disse skal være rolige og gode.

- Raptor-disken vil jeg kjøre OS på... det blir vell bedre ytelse å ha OS på en 10000 rpm disc? lønner det seg?

- Har bestemt meg for at jeg skal ha et asus hovedkort. Er dette et bra kjøp?

- E6600 og 8800 GTX er det ingen tvil om at jeg skal ha  :tease:

- Tok med en 850 W strømsorsyning da jeg ikke vill bytte den ut ved en eventuell oppgradering av pcen.

- RAM'en er jeg litt usikker på, men siden den stod i anbefalinger under gamer-pc, så tror jeg at den er bra  :)

Er det noen der ute som har noen forandringer jeg bør gjøre eller noe andre innspill over oppsettet min, så bare fyr løs  ;)

Har bestemt meg for at jeg ikke skal bruke mer enn 15 - 16k på pcen. Må jo ha ny skjerm og  :p

Takker for all hjelp og håper at noen gidder å lese gjennom dette  :hmm:

8467259[/snapback]

Jeg vil ha en sånn :dribble:

Det er delte meninger om det er verdt å kjøpe raptordisker(mest på grunn av stiv pris). Du sikrer deg i alle fall at det ikke blir flaskehalsen. Tenker selv på å kjøpe en av de minste raptorne for OS. :p

Asus lager meget gode hovedkort, og Asus P5N32-E SLI er ikke et unntak.

Endret av _perulv_
Lenke til kommentar

8467259[/snapback]

Du sparer jo litt tid, men jaggu ikke masse tid. Er egentlig ikke noe must å ha. Jeg ville personlig spart de pengene og brukt på noen annet.

Endret av alfredsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...