Gå til innhold

hva er det rareste du har opplevd/gjort i onlinespill?

Anbefalte innlegg

alle har vi vel hatt tider hvor man sitter på en server, og sakte men sikkert så går det over til å bare bli kødd? har du en morsom historie om slikt så fortell det her.. :) kan jo starte med en av mine..

før jeg fant ut at cs var gøy igjen, så spilte jeg en del sof2.. plutselig fant jeg en server som kun kjørte sniper.. og blei hekta på det.. etter et par uker så kom det et nytt map.. mp_western trur jeg det hette, på dette mappet så var det en høy fjellhylle som det egentlig ikke var mulig å komme seg opp på.. men jeg fant en vei.. ved å hoppe opp i nøyaktig riktig vinkel, så var det mulig å skli opp.. jaja.. å snipe der oppe var jo simpelt... men hver gang jeg skulle exite gamen, så fant jeg ut at det var best å gjøre det med stil... så derfor.. "DIVE INTO GLORY".. hoppet ut for kanten, og døde.. gjorde dette et par dager.. hver gang jeg skulle avslutte, så annonserte jeg at nå hoppet jeg.. la inn noen piruetter og så videre.. plutselig en dag så tok en annen spiller og snipet meg mid-air.. WOW.. kan ikke avslutte nå. så jeg spurte om han klarte det en gang til.. joda.. klatret opp igjen.. spurte om han var klar.. og hoppet utfor.. PANG.. hehehe.. kuuult! da var vi vel en 5-6 stykker som var på serveren.. alle sto og så på.. og før jeg visste ordet av det, så var "skeet-shooting" oppfunnet.. den som traff, klatret opp.. hoppet utfor, og så om noen klarte å treffe han..

så.. nå er det deres tur. hva er det sykeste dere har drivi med online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
engang var jeg terrorist på aztec på en 31 spillers public server, jeg hadde glock og armor og stormet broen alene og drepte minst 11 folk den runden med diverse våpen jeg fant.

ellers blir jeg mye beskyldt for cheats siden jeg guller noe sykt i en del spill, er blitt bannet ifra ett par servere også :evil: .

Det er LEKKERT.. sånt er GØY.. har opplevd slikt et par ganger jeg og.. men ikke i så stor grad da. :)

Lenke til kommentar
Skrytepave, det var sikkert bare oppsinn .. og du ble sikkert sparket ut av serverne fordi du drepte teamet ditt.

Hva er det som feiler deg egentlig?

Er du bare her på forumet for å kalle folk idioter og slenge drit om uvesentlige småting? :-?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrytepave, det var sikkert bare oppsinn .. og du ble sikkert sparket ut av serverne fordi du drepte teamet ditt.

Hva er det som feiler deg egentlig?

Er du bare her på forumet for å kalle folk idioter og slenge drit om uvesentlige småting? :-?

Det er noen av de også er :cry:

Lenke til kommentar

Spiller en del Battlefield 1942, og for dere som ikke vet hva en griefer er, så er det en som kødder med sitt eget lat. Han blåser opp utstyr fordi friendly fire er av, så da får han ikke TK'et.

Vi hadde en på El Alamein i går som rava rundt i artilleri og skjøt i stykker tanksene våre. Siden det å skyte er posisjon nr 2 på artilleri, så venta jeg til han var i kanona, og hoppa inn i sjåfør setet. Kjørte hele driten utafor ei knaus, og hoppa ut og tok opp fallskjermen. Så på at artilleriet rulla pent ned fjellet og eksploderte i bunnen. Var ganske morsomt :) Han disconnecta like etterpå :D

Pål

Lenke til kommentar
Spiller en del Battlefield 1942, og for dere som ikke vet hva en griefer er, så er det en som kødder med sitt eget lat. Han blåser opp utstyr fordi friendly fire er av, så da får han ikke TK'et.

Vi hadde en på El Alamein i går som rava rundt i artilleri og skjøt i stykker tanksene våre. Siden det å skyte er posisjon nr 2 på artilleri, så venta jeg til han var i kanona, og hoppa inn i sjåfør setet. Kjørte hele driten utafor ei knaus, og hoppa ut og tok opp fallskjermen. Så på at artilleriet rulla pent ned fjellet og eksploderte i bunnen. Var ganske morsomt :) Han disconnecta like etterpå :D  

Pål

hehehehe.. den er MORSOM! :D

Lenke til kommentar
engang var jeg terrorist på aztec på en 31 spillers public server, jeg hadde glock og armor og stormet broen alene og drepte minst 11 folk den runden med diverse våpen jeg fant.

ellers blir jeg mye beskyldt for cheats siden jeg guller noe sykt i en del spill, er blitt bannet ifra ett par servere også  :evil: .

real matrix-style...;) love it... trur deg, jeg...:) sett det før...:)

Lenke til kommentar
En gang mens jeg spilte cs, så skjøt jeg headshot uten å i det hele tatt sikte på fienden!!! :o :o

:-?

Det er det man kaller Aimbot. :) men det er ikke uvanlig det da. :) tok og skøyt en fi gjennom veggen i cs idag jeg.. ved å bare skyte to skudd der av refleks uten at jeg så noen..

Lenke til kommentar

Eh. Hmm, rareste eller morsomste? Husker i Neocron beta (spiller retail nå), var jeg og en annen spiller på jakt i wastelands, besøkte den legendariske race track. Så spotta vi en Warbot i nærheten. Diskuterte litt frem og tilbake, og kom til at vi hadde såpass høye levels at vi kunne kicke den noe royally. Vel, zzappp! zzapp!! Etter noen sekunder hadde den paralysert oss begge, så fyrte den løs med missiler.. Den stakkars kompisen min ble revet i filler på noen sekunder mens jeg forsøkte å løpe vekk i paralysert tilstand! :o Snakker om nightmare, det var som å løpe i sirup, og jeg kikket rundt mens jeg løp og så den snu seg mot meg...

Ok det var ikke morsomt kanskje, men vi lo oss fillete etterpå :lol: Sist jeg hadde nærkontakt med en WB var for et par dager siden, utenfor MB. Lootet en spider bot jeg hadde drept, hørte en velkjent swish lyd og snudde meg rundt. Ca 2 meter bak meg sto en gigantisk Warbot og skulte ned på meg.. Jeg skvatt noe hinsides og rakk bare en linje av Fader Vår før jeg var død :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

BF1942... ekstremlanding av fly. (bør ikke prøves hvis du ikke er veldig veldig heldig til vanlig :D )

Var ute på flytokt og bombet tankser så det sang etter. Oppdaget en stakkars liten tanks som kjørte bortover stranda å ante "fred" å ingen fare.

Den må sprenges tenkte jeg... stupte ned og skrudde vel ned farten litt mye. Skulle til å slippe en bombe da jeg fant ut at jeg kom litt for lavt... faktisk veldig lavt.

Det som skjedde derpå er helt uforklarlig.. Vingentuppen hang seg fast i tankes. flyet snurret rundt tanksen to ganger før tanksen eksploderte å flye løsnet. landet et lite stykke bortenfor, hoppet ut reparerte flyet og tok av igjen. Kombinasjonen gull å masse flaks reddet meg den gangen. Å det var utrolig morsomt. Nesten like morsomt som å skyte i stykker redeemers som kommer mot deg med Assult Rifle i UT2003

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...