trondbue Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hei Flytte på et lydkort over i fra en pc til en anne her en dag. Men da jeg skulle høre på det etter flyttingen var det veldig svak lyd i venster høytaller. Jeg gikk inn på volumkontrollen og satte den til å bare spille på venstre men da kom det ingen lyd. Dette er maskinenne: Flyttet fra denne..... ..til denne Aopen AX6BC Aopen AP53 Pentium 2 350 Pentium 200 352 MB ram 96 MB ram Lydkortet er et Aopen AW300]. Når det sto i den første maskinen var det til koblet med en kabel til hovekortet som det i manualen til hovedkortet står: SB Link. Hva er den til? Er den nødvendig? Jeg har den ikke i den maskinen jeg flyttet det til. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Skjekk kablene at ikke de er skadd eller har stått i en slik stilkling at de hat vært bøyd når du hadde dem på din maskin. Rør litt på kontakten mens du spiller musikk ol. for å høre lyden. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Det er ikke kabelen. Jeg har prøvd det på stereoanleget og et annet høytalersett jeg har men det skjer akurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå