Gå til innhold

Microsoft Wireless Optical Desktop - oppladbare batterier

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit å vite. Kunne ikke tenk meg å kjøpe noe sånt uten at det gikk an å bruke oppladbare batterier.

Lurer litt på hvordan musa funker f.eks. Slår den seg av slik at du må slå den på igjen når du ønsker å bruke den. Evt hvor lang timeout er det?

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte optisk, trådløs mouseman i august omtrent, og har skifta batterier èn gang siden da. PCen står på ca. seks timer i døgnet. De som sitter nå har fortsatt "battery level good".

For min del synes jeg Logitech har lykkes med den nye batteriteknologien sin som de putta i denne musa.

10 duracell batterier koster rundt 40 kroner, så det tar ganske lang tid før du har spart inn lader og batterier :roll:

Lenke til kommentar
Greit å vite. Kunne ikke tenk meg å kjøpe noe sånt uten at det gikk an å bruke oppladbare batterier.

Lurer litt på hvordan musa funker f.eks. Slår den seg av slik at du må slå den på igjen når du ønsker å bruke den. Evt hvor lang timeout er det?

Takker for svar!

Musa og Tastaturet bruker begge AA batterier. Musa slår seg ut etter vært, den går i hvilemodus.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte optisk, trådløs mouseman i august omtrent, og har skifta batterier èn gang siden da. PCen står på ca. seks timer i døgnet. De som sitter nå har fortsatt "battery level good".  

For min del synes jeg Logitech har lykkes med den nye batteriteknologien sin som de putta i denne musa.

10 duracell batterier koster rundt 40 kroner, så det tar ganske lang tid før du har spart inn lader og batterier  :roll:

Hvilken mus har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...