Tomle Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Vurderer å kjøpe dette settet, men finner ikke noe om det går an å bruke oppladbare batterier som nikkel kadmium eller nikkel metallhydrid. Og, bruker musa to AAA batterier og tastaturet 4 AA? Noen som veit? Takker for svar! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hei. Oppladbare er et must. Bruker selv 2 stk nikkel AA på mus. Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Greit å vite. Kunne ikke tenk meg å kjøpe noe sånt uten at det gikk an å bruke oppladbare batterier. Lurer litt på hvordan musa funker f.eks. Slår den seg av slik at du må slå den på igjen når du ønsker å bruke den. Evt hvor lang timeout er det? Takker for svar! Lenke til kommentar
quack Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg kjøpte optisk, trådløs mouseman i august omtrent, og har skifta batterier èn gang siden da. PCen står på ca. seks timer i døgnet. De som sitter nå har fortsatt "battery level good". For min del synes jeg Logitech har lykkes med den nye batteriteknologien sin som de putta i denne musa. 10 duracell batterier koster rundt 40 kroner, så det tar ganske lang tid før du har spart inn lader og batterier Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Greit å vite. Kunne ikke tenk meg å kjøpe noe sånt uten at det gikk an å bruke oppladbare batterier. Lurer litt på hvordan musa funker f.eks. Slår den seg av slik at du må slå den på igjen når du ønsker å bruke den. Evt hvor lang timeout er det? Takker for svar! Musa og Tastaturet bruker begge AA batterier. Musa slår seg ut etter vært, den går i hvilemodus. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg kjøpte optisk, trådløs mouseman i august omtrent, og har skifta batterier èn gang siden da. PCen står på ca. seks timer i døgnet. De som sitter nå har fortsatt "battery level good". For min del synes jeg Logitech har lykkes med den nye batteriteknologien sin som de putta i denne musa. 10 duracell batterier koster rundt 40 kroner, så det tar ganske lang tid før du har spart inn lader og batterier Hvilken mus har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå