Joachim_F Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det lovende strategispillet UFO: Extraterrestrials kommer til Europa, takket være Paradox Interactive. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dette kan bli moro, da utviklerne har lagt vekt på at UFO: Extraterrestrials skulle være turbasert i stil med X-COM serien. Men sannhetens øyeblikk kommer naturligvis først når man har spillet i hende.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 *snufse* jeg lovte meg selv jeg ikke skulle gråte Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 dette gleder jeg meg til juni blir en bra mnd ser det ut til Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Juni? står jo 1 mai på siden deres... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det er den amerikanske utgivelsesdatoen. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 I følge deres egen artikkel er det tilgjengelig for nedlasting 4. mai. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Men så var det heller ikke 4. mai som var datoen Ghaundan refererte til. Lenke til kommentar
_mulholland_ Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Vi får bare håpe at det ikke er en kliss lik kopi slik UFO2 var når den kom ut. UFO 1 var ufattelig kult - helt nytt spillkonsept da det kom med en spenning og et mysterie som få andre spill hadde klart til da. UFO 2 derimot... huff.. da startet nedturen, ren kopi av forløpern, bare nytt sted å være og ny grafikk... Og denne, veeeel, den likner smertelig mye på UFO1... Men, det er lov å håpe på det beste! Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Uhghhaahh... Hjelp, jeg så traileren. Fyttigrisen så dårlig skuespill. Jeg håper ikke spillet er like dårlig som introen. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Utviklerne har jo lagt vekt på å gjøre spillet mye likt UFO: Enemy Unknown. Og etter alt å dømme blir det en tilbaketur til nittitallet, med kronglete interface og grafikk deretter. Om spillet er moro å spille? Vet ikke, har ikke prøvd. Det begynner å komme omtaler av UFO Extraterrestrials, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg