Gå til innhold

Test: HTC S710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale programmet SmartToolkit: http://www.e-natives.web.id/

Dette er en ny startmeny med kjekke snarveier. (Snarveier er det ikke for mange av fra før...)

 

Litt kjedelig at masse programvare for WM5 ikke fungerer på WM6, men det er vel bare et tidsspørsmål før det er nok programmer å velge i til WM6 også...

 

Hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne mobilen var syncingen med outlook og tastaturet. Disse tingene fungerer jo utmerket. Er koblet opp mot exchange på jobben og alt fungerer knirkefritt til nå.

Lenke til kommentar
Litt kjedelig at masse programvare for WM5 ikke fungerer på WM6, men det er vel bare et tidsspørsmål før det er nok programmer å velge i til WM6 også...

8678192[/snapback]

Nøyaktig hvilke programmer er det som ikke fungerer?

 

WM6 er jo egentlig WM5.2. De fleste programmer vil fungere, selv om du får beskjed om at programmet er for eldre enheter (og da er det stort sett snakk om en liten endring i installeren som skal til).

Lenke til kommentar
...MEN hvorfor MÅ jeg legge alle msnkontaktene til adresseboka?!?

Det er jo helt ubrukelig! Hvorfor kan jeg ikke velge det selv?!

8678206[/snapback]

Du sier ikke! Herregud for et idiotisk opplegg. Må vel finne en annen msn-klient som ikke rører til alt sammen.

 

Skal prøve dette smarte greiene. :)

Lenke til kommentar
,23/05-2007 : 08:15]...MEN hvorfor MÅ jeg legge alle msnkontaktene til adresseboka?!?

Det er jo helt ubrukelig! Hvorfor kan jeg ikke velge det selv?!

8678206[/snapback]

Du sier ikke! Herregud for et idiotisk opplegg. Må vel finne en annen msn-klient som ikke rører til alt sammen.

8678585[/snapback]

 

Hva er problemet med at MSN-kontaktene kommer inn i adresseboken din? Bare legg den inn under kontaktene til de du har telefonnummer på og overse resten? Med mindre du bruker den utrolig tungvindte starte-kontakter-og-bla-seg-frem-til-den-du-skal-ringe så vil det jo ikke ha noe å si?

 

-KJ

Lenke til kommentar
,23/05-2007 : 08:15]...MEN hvorfor MÅ jeg legge alle msnkontaktene til adresseboka?!?

Det er jo helt ubrukelig! Hvorfor kan jeg ikke velge det selv?!

8678206[/snapback]

Du sier ikke! Herregud for et idiotisk opplegg. Må vel finne en annen msn-klient som ikke rører til alt sammen.

8678585[/snapback]

 

Hva er problemet med at MSN-kontaktene kommer inn i adresseboken din? Bare legg den inn under kontaktene til de du har telefonnummer på og overse resten? Med mindre du bruker den utrolig tungvindte starte-kontakter-og-bla-seg-frem-til-den-du-skal-ringe så vil det jo ikke ha noe å si?

 

-KJ

8678763[/snapback]

 

Hva er problemet med å la brukerene kunne gjøre slik de synes er best, og ikke få trøkt et alternativ ned i halsen?

 

AtW

Lenke til kommentar

Audun

Hvordan har du kommet frem til terningkast 6 når alle mellomresultatene dine ligger mellom 1 og 3 stjerner?

 

Skjønner at terningkastet ikke representerer et gjennomsnitt, men likevel; å score 1 til 2 på alle bortsett fra en hovedkategori og likevel ende opp med 6, det vil jeg si virker litt merkelig..

 

Får heller ikke så mye ut av teksten hva du trekker så mye for i hovedkategoriene. Mye skryt og likevel dårlig poenguttelling?! :hmm:

 

Men uansett, har tatt en nærmere titt på telefonen og den er nå i bestilling. Takk for testen åkke som

Lenke til kommentar
Audun

Hvordan har du kommet frem til terningkast 6 når alle mellomresultatene dine ligger mellom 1 og 3 stjerner?

 

Skjønner at terningkastet ikke representerer et gjennomsnitt, men likevel; å score 1 til 2 på alle bortsett fra en hovedkategori og likevel ende opp med 6, det vil jeg si virker litt merkelig..

 

Får heller ikke så mye ut av teksten hva du trekker så mye for i hovedkategoriene. Mye skryt og likevel dårlig poenguttelling?!  :hmm:

 

Men uansett, har tatt en nærmere titt på telefonen og den er nå i bestilling. Takk for testen åkke som

8689367[/snapback]

 

Tja, det er ikke godt å si, når testen ble publisert så lå den på terningkast 5, men terningkastene og stjernene er jo dynamiske og endrer seg i takt med pris osv. Jeg mener å huske at den hadde bedre uttelling på underkategoriene når testen ble publisert, så hvorfor det er slik nå vet jeg faktisk ikke, annet enn at underkategoriene vel er vektet sterkere mot pris, noe som er uheldig for S710 sin del. Slik uttellingen er på stjerner nå virker det uansett som det har skjedd noe, nå har den hakket lavere utteling enn den nok burde ha hatt.

Uansett, teksten gjelder fortsatt!:-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...