Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hei. Jeg har installert Windows Vista Ultimate Edition. Jeg hadde Windows XP PRO SP Pack 2. Men så vil jeg ha tilbake XP igjen, grunner for mye problemer med Vista. Og jada, jeg vet at man kan boote fra oppstart osv, men i mitt tilfelle, så får jeg ikke registrert DvD-rommene.. Heller funker det ikke å velge boot from CD/DvD-Rom som first device. Er veldig lite som funker.. Har prøvd å installere Ubuntu, Debian og Linux, uten å lykkes. Har t.o.m prøvd å mounte en IMG versjon av XP, og der hvor det står "Install XP" er det grå svart, slik at jeg ikke får trykket på den. Installerte Vista på samme partisjon som XP, men i senere tid, som jeg prøvde å få bort Vista, sletta jeg hele XP mappen, som lå i C:\Windows.old Vista som jeg har, er en piratkopi, siden jeg ville bare prøve den, før jeg skulle evt. betalt nesten 2000,- NOK, som for meg er ganske mye.. Så det jeg spør om er, hvordan kan jeg få installert XP igjen, uten å boote fra bios/oppstart ? Endret 25. april 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det kan bli litt tricky. Vet ikke om Vista støtter den type nedgradering i det hele tatt... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det kan bli litt tricky. Vet ikke om Vista støtter den type nedgradering i det hele tatt... 8466835[/snapback] Fant noe her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det kan bli litt tricky. Vet ikke om Vista støtter den type nedgradering i det hele tatt... 8466835[/snapback] Hmm, ok Får vel egentlig aldri bort vista jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Det kan bli litt tricky. Vet ikke om Vista støtter den type nedgradering i det hele tatt... 8466835[/snapback] Fant noe her! 8466844[/snapback] Oh sweet, skal lese litt på det nå takker Edit: Stod ikke noe om hvordan man skulle gjøre det der ? Endret 25. april 2007 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tillater meg selv til å bumpe i tråden Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hvis du har en annen PC tilgjengelig, kan du prøve å sette harddisken inn i den og formatere den. Så kan du prøve å installere XP igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt. Reaksjoner på moderering tas på PM eller ved å bruke -knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg