*Tronaldo* Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hei og god jul. Hadde det vært mulig med skillelinjer av noe slag i forumet? Jeg tenker på linjer som skiller (litt, bare litt) mellom de forskjellige innleggene i en post. Vet jeg høres ut som en halvblind tante - bare en tanke. Tronaldo Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Sier meg enig. Kunne vert kjekt med et tydeligere skille mellom postene. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er skiljelinjer i forumet om du velger et tema som er annerledes enn standardtemaet. Du kan endre dette i din profil. Hardware og sourcecode er dei to temaene som er satt opp for øyeblikket, og begge disse har slike skiljelinjer. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Hei på deg! Sannelig har du rett! Funker som et skudd nå. Synes forøvrig dere gjør en solid jobb! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 dere skal ha ros for den nye layouten på hw.no synes dette er helt fett. Gleder meg liksom hver gang jeg logger meg inn! heheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå