Gummun Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei, jeg har hatt en jobb i Bangalore, India et par maaneder og ser at de selger 8800gfx kort her for 12-15000 rps (1780-2100 kr). Dette er et kort jeg har lyst paa og lurer rett aa slett paa opm jeg skal kjoepe det her og ta det med meg i bagasjen. Da kommer jeg meg vel greit unna toll og moms osv.. og det er jo under halve prisen fra hjemme.. Hovedankepunktet er vel hvorvidt garantien gjelder i europa eller om kortet maa sendes helt til India hvis noe skulle skjære seg.. I butikken bedyrer de at det kan sendes til reprasjon til nermeste Nvidia verksted i europa.. .. ogsaa er det jo det at alt er fake her da.. kan man fake et grafikk-kort? hehe hoertes dumt ut men stoler lissom ikke helt paa de selgerene til tross for Nvidias nyånede fabrikk her i Banga.. setter pris paa raske svar, reiser hjem i begynnelsen av mai Lenke til kommentar
peiper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei, jeg har hatt en jobb i Bangalore, India et par maaneder og ser at de selger 8800gfx kort her for 12-15000 rps (1780-2100 kr). Dette er et kort jeg har lyst paa og lurer rett aa slett paa opm jeg skal kjoepe det her og ta det med meg i bagasjen. Da kommer jeg meg vel greit unna toll og moms osv.. og det er jo under halve prisen fra hjemme.. Hovedankepunktet er vel hvorvidt garantien gjelder i europa eller om kortet maa sendes helt til India hvis noe skulle skjære seg.. I butikken bedyrer de at det kan sendes til reprasjon til nermeste Nvidia verksted i europa.. .. ogsaa er det jo det at alt er fake her da.. kan man fake et grafikk-kort? hehe hoertes dumt ut men stoler lissom ikke helt paa de selgerene til tross for Nvidias nyånede fabrikk her i Banga.. setter pris paa raske svar, reiser hjem i begynnelsen av mai 8466707[/snapback] Åpne pakken, så er det brukt utstyr. Ingen toll eller mva. Du har også lov til å handle for 6000,- mener jeg, så hvis du ikke handler andre ting går du klar uansett. Send en mail til nvidia og spør på garantien. Her sender vi jo stort sett slikt tilbake gjennom forhandler, det vil jo bli et problem for deg. Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 takk for svar! tror jeg kjoeper jeg assaa.. for kortene er vel identiske med de som faaes i norge og europa? vil ikke bli problemer med et eventuelt fremtidlig sli oppsett? og drivere ogsaann fra er vel de samme.. er saa fristende aa "spare inn en god prosessor" ved aa kjoepe skjermkortet her isteden for hjemme Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Var jo utrolig billige da. Jeg hadde hvertfall angret hvis jeg hadde reist hjem uten å kjøpe et slikt kort. Endret 26. april 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) kjøp et til meg også... :!: edit: innlegg nr 666...he he Endret 26. april 2007 av amdme Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kjøp med deg 3 kort, da kan du selge å tjene inn igjen ditt eget kort;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå