ZyberZone Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei, tenker de fleste er ganske lei slike tråder, men prøver likevel.. Skal kjøpe meg et allround-kamera, og skal fotografere det meste. Likte mitt gamle Canon A60 kamera, men det begynner å bli ganske slitt... Trenger et kamera som tar gode bilder, og ikke skal det være alt for tregt heller. Utover det er det ikke så mye krav, liker å ha litt instillingsmuligheter da, men ikke noe jeg bruker så ofte. Også greit om det er forholdsvis lite, så jeg kan ta det med lett (Ikke akkurat for at A60 var så lite..) Dessuten så skal kamerat kjøpes på amazon.com, og bør koste et sted mellom 200-300 dollar. Om dere ikke har tid til noen spesifike tips, så ihvertfall noen tips på hva slags merker jeg bør se etter.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg tviler litt på om det er så mye å kjøpe kamera fra amazon.com. Du må dessuten bruke magnum.no eller tilsvarende for å få det sendet til norge siden amazon.com bare sender til USA. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Neida, det trenger jeg ikke å bekymre meg over. Skal ha kamerat liggende klart når jeg drar til USA snart. Har sjekket litt rundt, og finnes jo ekstremt mange kameraer. Ikke lett å velge noe fornuftig her. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg foreslår Fuji FinePix F40fd. Vi har ikke testet det enda, men om det har den tradisjonelle gode Fuji-bildekvaliteten, så er det et knallkjøp, og i tillegg kan det benytte både SD- og xD-kort. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Vet ikke om dette gjelder alle eller bare meg, men etter å ha brukt dager på å overveie hva jeg skulle kjøpe av fotoutstyr fra Amazon, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere til min adresse, da jeg kom til kassen Heldigvis hadde jeg visst valgt nesten samme leverandør, så jeg bestilte fra Adorama istedet Men sist jeg skulle bestille fra Adorama, kunne ikke de heller levere Edit: Allright, det var jo nevnt fra før Endret 26. april 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Det Fuji-kamerat ser jo faktisk ganske bra ut.. Skal se om jeg finner noen tester av det Takk! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg foreslår Fuji FinePix F40fd. Vi har ikke testet det enda, men om det har den tradisjonelle gode Fuji-bildekvaliteten, så er det et knallkjøp, og i tillegg kan det benytte både SD- og xD-kort. 8476554[/snapback] Skulle bestille et slikt kamera nå, under 1500 kr faktisk. Men, noen som vet hvordan laderen fungerer til denne? Er den 110-230? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå