Gå til innhold

Nytt allround-kamera fra Amazon.com

Anbefalte innlegg

Hei,

tenker de fleste er ganske lei slike tråder, men prøver likevel..

Skal kjøpe meg et allround-kamera, og skal fotografere det meste. Likte mitt gamle Canon A60 kamera, men det begynner å bli ganske slitt...

Trenger et kamera som tar gode bilder, og ikke skal det være alt for tregt heller.

Utover det er det ikke så mye krav, liker å ha litt instillingsmuligheter da, men ikke noe jeg bruker så ofte.

Også greit om det er forholdsvis lite, så jeg kan ta det med lett (Ikke akkurat for at A60 var så lite..)

Dessuten så skal kamerat kjøpes på amazon.com, og bør koste et sted mellom 200-300 dollar.

Om dere ikke har tid til noen spesifike tips, så ihvertfall noen tips på hva slags merker jeg bør se etter.. Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette gjelder alle eller bare meg, men etter å ha brukt dager på å overveie hva jeg skulle kjøpe av fotoutstyr fra Amazon, fikk jeg beskjed om at de ikke kunne levere til min adresse, da jeg kom til kassen :p

Heldigvis hadde jeg visst valgt nesten samme leverandør, så jeg bestilte fra Adorama istedet :) Men sist jeg skulle bestille fra Adorama, kunne ikke de heller levere :dontgetit:

Edit: Allright, det var jo nevnt fra før :ermm:

Endret av kattekwinnen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg foreslår Fuji FinePix F40fd. Vi har ikke testet det enda, men om det har den tradisjonelle gode Fuji-bildekvaliteten, så er det et knallkjøp, og i tillegg kan det benytte både SD- og xD-kort.

8476554[/snapback]

Skulle bestille et slikt kamera nå, under 1500 kr faktisk.

Men, noen som vet hvordan laderen fungerer til denne? Er den 110-230?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...