Djengo^^ Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 ## NEDSETTENDE OG RASISTISKE ORD FJERNET/ENDRET AV MODERATOR ## slik er konflikten: for noen uker siden fant jeg en skolebok til 350 kr som jeg kjøpte i høstog skrev navnet mitt i. boka forsvant fra sekken rimelig kjapt, og jeg fant en gammel versjon billig en uke senere. uansett, 3 dager før prøven der denne boken er nærmest "alt" for å bestå, fikk jeg en melding fra han (igår) der det stod "ta med boka, den er faen min." jeg bare gav faen, jeg vet åssen pakkisene er, truer og herjer hvis de vil ha noe. men idag på starten av engelskprøven, begynte han å lange ut om hva han skulle gjøre med meg hvis han ikke fikk den. han skulle jo i fengsel i 45 dager uansett, og han kunne ta 15 dager ekstra for å skade meg så det kom noen saftige trusler derfra . jeg bare, "nei den er min, gå vekk" og tilslutt holdt han kjeft. jeg var venn med denne personen for ca 9 mnd siden, og en liten konflikt gjorde at vi ble uvenne før jul, så jeg vet godt hva denne personen har gjort før, og hva han er i stand til. så hva burde jeg gjøre? hakke lyst til å tenke på det her hele tiden, vil heller gi han litt "legal pain" hvis det er mulig. djengo Lenke til kommentar
snippen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gjør som meg, ta med deg 15 stk for å denge 2 utlendinger. De er ikke vettuge men(faktisk så var fler av de jeg hadde med meg utlendinger,3 stk tror jeg det var) man skal ikke være rasistisk. Virker som om du er litt smårasist her men kan være for at du er sur ellernoe det. Men lykke til med å denge han "gangstern" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ta dette opp med dine foreldre. Neste instans er skoleledelsen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hvilket klassetrinn går du i? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har redigert noen innlegg her på grunn av rasistiske og nedsettende ordbruk. eventuelle reaksjoner på dette kan tas med meg på PM og skal ikke kommenteres i denne tråden. eventuelle kommentarer/reaksjoner på dette i form av svar i denne tråden vil bli slettet uten å bli kommentert fra min side. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hvilket klassetrinn går du i? 8466306[/snapback] går på vk1, er 19 år. utlendingen er 20. han har også truet kantinelederen på livet og det ble rettsak og han ble utvist. så tror folk vet hva de har å gjøre med her Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Da ville jeg ha meldt fra til rektor eller annet skole-personale som kan ta seg av saken. Her kan de også sende saken videre til politiet. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 slik jeg skjønner så har du kjøpt boka, og han mener av en eller annen grunn at den er hans? Men han truer deg jo, og det er jo ikke lov, så få med deg en gjeng og deng han? Politiet gjør vel sikkert ikke så mye når det gjelder slikt, selv om de er her for å beskytte deg (oss)? Men virker som han virkelig fortjener juling... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Jeg hadde en lignende situasjon for en stund siden, så sa jeg at jeg skulle ta han med min motorsag om han ikke sluttet opp... Har ikke hørt noe siden edit: om han enda ikke gir seg så kapp av han en arm, da stikker han sikkert langt bort Endret 25. april 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 slik jeg skjønner så har du kjøpt boka, og han mener av en eller annen grunn at den er hans?Men han truer deg jo, og det er jo ikke lov, så få med deg en gjeng og deng han? Politiet gjør vel sikkert ikke så mye når det gjelder slikt, selv om de er her for å beskytte deg (oss)? Men virker som han virkelig fortjener juling... 8466423[/snapback] ja jeg kjøpte boka i høst, rett etter skolestart. skrev navn i den, så forsvant den en uke eller noe etter jeg kjøpte den. så for noen uker siden fant jeg den i han sin bokhaug ( han hadde stukket tidlig og bøkene lå igjen, så jeg så etter ) så nå rett før prøven der den boka er überviktig, begynner han å pakke på meg. Jeg hadde en lignende situasjon for en stund siden, så sa jeg at jeg skulle ta han med min motorsag om han ikke sluttet opp...Har ikke hørt noe siden edit: om han enda ikke gir seg så kapp av han en arm, da stikker han sikkert langt bort 8466430[/snapback] heh, fikk en god følelse i meg når jeg så dette bildet og blandet det med tankene mine Dobbeltposting er unødvendig. Bruk knappen merket "Rediger neste gang. -Marley Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress. Daniel Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress. 8468604[/snapback] Mye vits. En bok er kanskje ikke allverdens, men dette er en prinsippsak. Personlig synes jeg den situasjonen høres veldig stressende ut. Han burde ikke få herse med deg som han gjør. Det er direkte nedverdigende. Hvis du hadde oppført deg sånn i hans hjemland ville du spist grus til kvelds samme dag, så bare sett han på plass, enten ved hjelp av kamerater eller helst skoleledelse/politi. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Drit i det og kjøp deg ny bok. Null stress. Daniel 8468604[/snapback] Feiler det deg a? Du gir ikke bort boka di fordi en idiot mener den er hans. Bare gi faen i det. Det er din bok. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kan hende han føler seg mer truet om oppholdstillatelsen blir inndratt... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kan hende han føler seg mer truet om oppholdstillatelsen blir inndratt... 8469938[/snapback] Som om det skjer her. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kan hende han føler seg mer truet om oppholdstillatelsen blir inndratt... 8469938[/snapback] Som om det skjer her. 8469969[/snapback] Det er ihvertfall verdt en sjanse, er det ikke? Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Typisk, du ser nesten aldri en nordmann gjøre det. Hadde vært kult om vi kunne inføre et slags røde prikkersystem som man har på førerkort. Da tror jeg du og mange andre kunne leve i fred og uten bekymringer for sånt. Er ikke rasist men hater oppførselen dems Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 jau, slik er nå det... han får aldri boka, da har jo jeg tapt, og framstår som en svekling. vurderer å ringe onkelen min som har vært purk i mange år, for å høre om hva jeg burde gjøre. jeg vet boktyven er kriminell og sitter på en betinget fengselsstraff. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 vurderer å ringe onkelen min som har vært purk i mange år, for å høre om hva jeg burde gjøre. 8470410[/snapback] Det høres ut som en strålende ide Hold oss oppdatert om hvordan det går, uansett om du ringer han eller ikke. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Uhm ikke rasist bare rasebevist? Anyways, ja det er teit at folk driver på sånn, men som sagt før vil jeg og si at det lurteste er å henvende seg til folk på skolen, ikke elever med lærer eller rektor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg